Gjest Gjesta Skrevet 27. september 2006 #5401 Skrevet 27. september 2006 Ja, men kjære silla - jeg har da ikke gjort narr av deg? ← Nei, du er jo bare snill du!
Gjest Gjesta Skrevet 27. september 2006 #5402 Skrevet 27. september 2006 Okay dere, nå setter jeg meg på sykkelen og suser hjem! Hvis dere ikke ser meg i morgen tidlig så kan det hende at en liten fugel har skremt meg til døde. -Så det så.. Jeg er IKKE dramatisk!
Jerle Skrevet 27. september 2006 #5403 Skrevet 27. september 2006 Si i fra om jeg skal sende over mannen, det tar bare ca 4 timer
Gjest Gjesta Skrevet 27. september 2006 #5404 Skrevet 27. september 2006 Okay dere, nå setter jeg meg på sykkelen og suser hjem! Hvis dere ikke ser meg i morgen tidlig så kan det hende at en liten fugel har skremt meg til døde. -Så det så.. Jeg er IKKE dramatisk! ← liiitt dramatisk men du er så søøøøøøøøøt :-D Håper du kom deg vel hjem snuppa, og at den fuglen har fløyet sin vei Vi tar igjen skravlinga siden vi vet du, det er ikke fare for det stor natta
Annie Skrevet 28. september 2006 #5405 Skrevet 28. september 2006 Må bare litt av fuggærn til Silla. MEN jeg skjønner og VET hvordan det er å være redd, så jeg sender deg en og håper den hadde forsvunnet ut av huset når du kom hjem i går.
Gjest Gjesta Skrevet 28. september 2006 #5406 Skrevet 28. september 2006 Søtinger! Jeg kom meg vel hjem og den stygge STORE trosten var borte.. Hehe.. Nå skal jeg til Lillehammer på et møte, så vi ses senere i dag.
Gjest Dallandra Skrevet 28. september 2006 #5408 Skrevet 28. september 2006 Huff, nei det er ikke gøy med dyr innomhus som ikke har noenting der å gjøre. (Jeg har forresten et evig forbud mot dyr som bor i bur i huset mitt. Stakkars ungene den dagen de begynner å mase om fugler og hamstere og rotter og mus og kaniner og sånn. OK, kanskje kanininnhegning går, men ikke kaninbur. Jeg kommer til å nekte å mate dem da. Høner er greit. Høner gir egg, de har en nyttefunksjon. Var dette en parenthes? Ja det var det. Sånn: ) Vi fikk en liten fugl inn på soverommet vårt en kveld i sommer, da lå jeg stille som ei mus og ventet på at den skulle finne veien ut igjen. Heldigvis gjorde den det. Og heldigvis hadde jeg store sterke mannen ved siden av meg. I morges ble vi belønnet med et jublende JAAAAAAAA!!!!!!!!!!! Med hendene i været da lillegutt skjønte at han skulle i barnehagen. Nå er det snart lunch (sulten), så skal jeg jobbe litt og så skal jeg til akupunktøren igjen, og så får jeg forhåpentligvis tid til å jobbe enda litt til etterpå, før vi skal dra hjem.
Gjest Dallandra Skrevet 28. september 2006 #5409 Skrevet 28. september 2006 Huff, nei det er ikke gøy med dyr innomhus som ikke har noenting der å gjøre. (Jeg har forresten et evig forbud mot dyr som bor i bur i huset mitt. Stakkars ungene den dagen de begynner å mase om fugler og hamstere og rotter og mus og kaniner og sånn. OK, kanskje kanininnhegning går, men ikke kaninbur. Jeg kommer til å nekte å mate dem da. Høner er greit. Høner gir egg, de har en nyttefunksjon. Var dette en parenthes? Ja det var det. Sånn: ) Vi fikk en liten fugl inn på soverommet vårt en kveld i sommer, da lå jeg stille som ei mus og ventet på at den skulle finne veien ut igjen. Heldigvis gjorde den det. Og heldigvis hadde jeg store sterke mannen ved siden av meg. I morges ble vi belønnet med et jublende JAAAAAAAA!!!!!!!!!!! Med hendene i været da lillegutt skjønte at han skulle i barnehagen. Nå er det snart lunch (sulten), så skal jeg jobbe litt og så skal jeg til akupunktøren igjen, og så får jeg forhåpentligvis tid til å jobbe enda litt til etterpå, før vi skal dra hjem.
Daria Skrevet 28. september 2006 #5410 Skrevet 28. september 2006 Trodde jeg hadde mus i kjøkkenskapet en gang og fikk helt hetta. Men det viste seg å være utbryter-hamsteren jeg passet som hadde kommet seg ut av buret, ned på gulvet og inn i skapet, hvor den laget masse lyd med alle plasposene...
Jerle Skrevet 28. september 2006 #5411 Skrevet 28. september 2006 I perioder hadde vi mus i huset hjemme hos foreldrene mine og jeg og broren min konkurerte om å ta flest i vår felle eller å klare å skremme storesøsteren vår med de. Det sistnevnet var det morsomste
Daria Skrevet 28. september 2006 #5412 Skrevet 28. september 2006 (endret) Gøy med småsøsken... Vi hadde heldigvis ikke mus i huset, men gummislangen til lillebror dukket jevnlig opp i sengen min... Endret 28. september 2006 av Daria
Jerle Skrevet 28. september 2006 #5413 Skrevet 28. september 2006 (endret) Gummislange i senga hadde jeg dødd av! Endret 28. september 2006 av Jerle
Gjest Gjesta Skrevet 28. september 2006 #5414 Skrevet 28. september 2006 Trodde jeg hadde mus i kjøkkenskapet en gang og fikk helt hetta. Men det viste seg å være utbryter-hamsteren jeg passet som hadde kommet seg ut av buret, ned på gulvet og inn i skapet, hvor den laget masse lyd med alle plasposene... ← Det samme har jeg opplevd, men jeg var dødelig sikker på at vi hadde fått inn ei rotte
Daria Skrevet 28. september 2006 #5415 Skrevet 28. september 2006 Gummislange i senga hadde jeg dødd av! ← Alt blir en vane...
Jerle Skrevet 28. september 2006 #5416 Skrevet 28. september 2006 Ikke når du er som meg ang slanger/ormer
Annie Skrevet 28. september 2006 #5417 Skrevet 28. september 2006 Men slanger er jo så fiiiine! Mitt største dyreøyeblikk var da jeg for noen år siden fikk holde en kvelerslange i en dyrepark! Jeg var glad! Samme var Prinsessa, som da var 6 år!
Impala Skrevet 28. september 2006 #5419 Skrevet 28. september 2006 Bare innom og holder liv i dagboka
Annie Skrevet 28. september 2006 #5420 Skrevet 28. september 2006 Venter på innrykket av 10 unger her nå. De skal være her om 30 min, så den første er vel her om 10 tenker jeg.......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå