Annie Skrevet 26. september 2006 #5381 Skrevet 26. september 2006 Skulle ikke du logge av for en halvtime siden? ← Hva man sier og hva man gjør er 2 vidt forskjellige ting!!!
Daria Skrevet 26. september 2006 #5382 Skrevet 26. september 2006 Tror KG-tid og vanlig tid er to forskjellige ting...
Annie Skrevet 26. september 2006 #5383 Skrevet 26. september 2006 Ja, ta bare Sjarmtrollsekundene.....
Daria Skrevet 26. september 2006 #5384 Skrevet 26. september 2006 Eller mysteriet med hvorfor det tar så lang tid fra jeg sier god natt til jeg faktisk får logget av...
Annie Skrevet 27. september 2006 #5387 Skrevet 27. september 2006 Skulle ikke du egentlig jobbe Yamaha? I stedet for å lese bl.a. dette og finne ut at det enda en gang ikke egentlig står noe fornuftig på KG
Impala Skrevet 27. september 2006 #5388 Skrevet 27. september 2006 Jobbe, hva er det Joda, er bare innom en snartur.
Gjest Dallandra Skrevet 27. september 2006 #5389 Skrevet 27. september 2006 Hei hei alle sammen!! I dag skal jeg rydde 100m2 loft. Det hørtes nesten ut som en friidrettsøvelse. Og vil kanskje kjennes ut som en også.....
Annie Skrevet 27. september 2006 #5391 Skrevet 27. september 2006 Sjarmis: Du mangler bare 12 innlegg her, så har du 1000!! Tar du dem i dag?
Gjest Gjesta Skrevet 27. september 2006 #5393 Skrevet 27. september 2006 hallois jenter!! I dag skal jeg ¨på fliseshopping, og jeg vet enda ikke hvilke fliser vi skal ha Jaja, jeg har en hel time å tenke på
Gjest Gjesta Skrevet 27. september 2006 #5394 Skrevet 27. september 2006 (endret) Sjarmis: Du mangler bare 12 innlegg her, så har du 1000!! Tar du dem i dag? ← Hm? :klø: Endret 27. september 2006 av sjarmtroll
Gjest lilletroll Skrevet 27. september 2006 #5395 Skrevet 27. september 2006 Lykke til med flisshopping vampyra!
Gjest Gjesta Skrevet 27. september 2006 #5396 Skrevet 27. september 2006 hallois jenter!! I dag skal jeg ¨på fliseshopping, og jeg vet enda ikke hvilke fliser vi skal ha Jaja, jeg har en hel time å tenke på ← Lykke til! Det er såå mange pene fliser på markedet nå..virkelig.
Gjest Gjesta Skrevet 27. september 2006 #5397 Skrevet 27. september 2006 Ser det ut som om dagboken er helt glemt nå Jeg vet vi skravler myyye i bloggen, men vi må da holde liv i Jenteligadagboken jenter!
Gjest Gjesta Skrevet 27. september 2006 #5399 Skrevet 27. september 2006 (endret) Nå er jeg hos en venninne. Ligger på sofaen og skal guide henne litt her inne på KG. For hun har aldri vært her før!?! Går det an da?.. For å holde liv i dagboken din sjarmis så skal jeg fortelle dere om noe helt forferdelig som har skjedd meg i dag!! Jeg kopierer det fra dagboken min jeg, for jeg tror ikke at alle dere er inne der. Og det er jo kjempe synd (?!?) om dere skal gå glipp av dette her.. For da går jo jeg glipp av mye trøst og klem.. Ehh.. Okay.. This is the case.. (Jada Jerle og Annie, vet dere har hørt det før) Jeg har hatt et lite (?) panikk anfall for første gang i mitt liv i dag! "orker" ikke å gå inn på detaljer, da det var så sterkt. Men noen stikkord: Verandadøra står oppe, fugl kommer inn, jeg er livredd, jeg springer ut og gjemmer meg bak verandadøra, hyler og skriker, får ringt sambo (som er i Oslo i dag.. Hva kan han gjøre..?) Jeg hyler enda mer men får samlet meg. Går inn, fuglen kommer i FULL fart I MOT meg!! Jeg kaster meg ned på gulvet, kaster mobilen så langt jeg får den og hyler så høyt jeg kan! Etter ti minutter titter jeg opp og fuglen er borte. Fløy den ut, er den inne, er den ute, er den inne. Jeg er sååå redd! Jeg HATER fugler! Virkelig hater altså. Duer og andre ekle, ekle,ekle ting! Jeg ringer psykolog mamma'n min og får ut min frustrasjon.. Hehe, bare le dere. det gjorde sambo. Men jeg er fortsatt redd! Fikk det for meg at han hadde kommet ned i pc bagen min! Men jeg tror ikke den er der.. Ikke rart jeg fortsatt ikke har dratt hjem.. Jeg som hadde DE planene om å chatte med sjarmtrollet vårt og kanskje flere av dere i kveld da! Neida.. Det ble jo ikke det. Men i morgen kanskje?.. Nå MÅ jeg snart hjem. Snakkes. Jeg gjorde ikke narr av dere som hadde mus hjemme hos dere!! Endret 27. september 2006 av Silla:)
Jerle Skrevet 27. september 2006 #5400 Skrevet 27. september 2006 Ja, men kjære silla - jeg har da ikke gjort narr av deg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå