Gå til innhold

Jenteligaen


Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ååååååå

La Guapa, Yamaha, lilletroll, Pulverheksa, Annie ++++ alle dere andre, nå må dere komme dere hit! mener ikke å glemme noen nå altså ;) :-D

Jeg er så happy og vil dele det med dere :ler:

Nå er jeg her!!! Beklager at jeg reiste bort til venninnen min i 4 timer. Det skal ALDRI gjenta seg. :ler:

Så morsomt å få svar! Om du har MSN kan du jo legge ved den adressen og hinte om han har det så kan dere jo snakkes der. Lett å sende bilder osv via MSN er det jo også.

DETTE går veien ser du. Vi får evt legge våre hoder i bløt om du ikke finner på noe å skrive.

Herlig!!

Det hadde vært gøy det - kanskje vi her inne skulle tatt den kaffekoppen, rene treffet! :ler:

Hvilket lokale skal vi leie inn da for å få plass til alle? Oslo Spektrum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nettopp pløyet gjennom 27 sider, nå har jeg ikke mer negler igjen :ler:

Følger spent med på fortsettelsen, er selv en håpløs romantiker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

:grine2: Kontakt med den spreke dansken!!! Åhhh Han vil ha deg!! Garantert! Tenk å fått hørt hva han tenkte og da! Det hadde vært skovjt det vel! Å høre han veie sine ord slik som Trådstarteren!!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest filosofia

Fabelaktig!! :klappe::klappe::klappe: Så utrolig gøy! Skriv litt om hvem du er og hva du liker. Ikke si at du ikke pleier å gjøre sånt, tenk om han mister trua på at du er fresh og sporty?! Du kan heller SI det til ham når dere blir bedre kjent. At du ikke akkurat praier mannfolk på det viset... Legg det inn i et komplemang; men du var så veldig kjekk og så så snill ut... :sjenert:

Send et bilde og si at du håper dere kan bli venner uansett om det ikke blir noe annet ut av det. Jeg har så trua på at dette blir bra! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Til dette passer uttrykket: Å faderullandei :sjarmor:

Her er jeg ute i 4-5 timer og så skjer dette.... Puh! Må nesten ta pustepause her.

Så tøff du er og så utrolig bra at han svarte deg! Lykke til med svaret, jeg er for nervøs på dine vegne til å komme med noe fornuftig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saa herlig!!!

Jippi, jippi, jippi! :hoppe:

Naa maa du sende med bilde, si det var du som spurte om han ville ha avisen, og hinte litt om aa bruke msn, saa dere kan bli bedre kjent!

Saa töff du er!! Naa ble jeg saa utrolig glad!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg her!!! Beklager at jeg reiste bort til venninnen min i 4 timer. Det skal ALDRI gjenta seg. :ler:

:fy_fy:  :ler:

Så morsomt å få svar! Om du har MSN kan du jo legge ved den adressen og hinte om han har det så kan dere jo snakkes der. Lett å sende bilder osv via MSN er det jo også.

DETTE går veien ser du. Vi får evt legge våre hoder i bløt om du ikke finner på noe å skrive.

Hvilket lokale skal vi leie inn da for å få plass til alle? Oslo Spektrum?

Ja, hvorfor ikke?? :ler:

Vi får ta den lille harde gjengen, da skal du se vi får plass på en...kaffebare for eksempel?? :ler:

Men spørsmålet er, NÅR sende mailen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Tja.... hva med å svare før du legger deg, som om du nettopp har kommet hjem fra ditt fantastiske super sosiale liv(Vi er jo super sosiale her inne da...) og "bare sjekket" før du gikk til sengs?

Jeg er dårlig på dating i grunn... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.... hva med å svare før du legger deg, som om du nettopp har kommet hjem fra ditt fantastiske super sosiale liv(Vi er jo super sosiale her inne da...) og "bare sjekket" før du gikk til sengs?

Jeg er dårlig på dating i grunn... :sjenert:

godt sagt :ler:

Jeg er ikke den som er sikker på ALLE "datingreglene" selv ;)

Kanskje det beste bare er å legge spillet til side og bare gjøre det som føles rett :)

Tenkte det samme selv, jeg sender svaret før jeg legger meg jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magefølelsen gir som regel den beste pekepinnen!  :klem:

Mm, det er tror jeg og det er noe i. Det har jo egentlig bevist seg for meg gjennom dette og!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du sove under ventetiden også... :sove:

...kanskje ikke så dumt?

Hadde du sendt mail tidlig ville du bare ha brukt hele kvelden på å sjekke mail...og drøyet kvelden lenger enn sunnt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Hei.

Nå kan du kanskje si ditt egentlige nick, og slutte med å være trådstarteren. Det er litt derfor jeg ikke trur helt på det du koker sammen her.

Skriv med ditt eget brukernavn, så får folk se hvem du faktisk er.

(Nei, jeg behøver ikke skrive ned mitt brukernavn, for det er ikke jeg som har slengt sammen denne historien.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hei.

Nå kan du kanskje si ditt egentlige nick, og slutte med å være trådstarteren. Det er litt derfor jeg ikke trur helt på det du koker sammen her.

Sh :fy_fy:

Du tar bare opp plass i en ellers spennende tråd :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ja, jeg ville være anonym inntil videre..jeg kjente jeg ble fristet til å skrive en PM Tobo, men så fikk jeg dårlig samvittighet ovenfor dere andre :ler:

Så jeg lar være det :)

Kan du ikke være så snill å skrive det her da søte du?? Tar gjerne i mot flere tips jeg!!

Nå trenger du ikke å være anonym mer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1
Sh  :fy_fy:

Du tar bare opp plass i en ellers spennende tråd  :forvirret:

:Nikke: :Nikke: :Nikke: :Nikke:

Jeg også tenker at det er lurt å sove bort noe av ventetiden, for det må jo være helt ulidelig spennende å vente på svar......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Nå kan du kanskje si ditt egentlige nick, og slutte med å være trådstarteren. Det er litt derfor jeg ikke trur helt på det du koker sammen her.

Skriv med ditt eget brukernavn, så får folk se hvem du faktisk er.

(Nei, jeg behøver ikke skrive ned mitt brukernavn, for det er ikke jeg som har slengt sammen denne historien.)

Makan.

Jo, jeg skal logge meg på med det nicket jeg ellers bruker her inne før eller siden jeg.

Men det er IKKE så du får "beviser" eller hva du vil ha.

Det blir i så fall fordi de andre her inne, som har giddet å bruke av tiden sin for å hjelpe skal få vite det.

Ikke det at det nødvendigvis er så fryktelig interessant for de fleste, siden jeg ikke ellers har hatt direkte kontakt med dem.

For å være helt ærlig syns jeg ikke det er nødvendig å forsure tråden med dette, her inne har vi det ellers veldig fint skjønner du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Makan.

Jo, jeg skal logge meg på med det nicket jeg ellers bruker her inne før eller siden jeg.

Men det er IKKE så du får "beviser" eller hva du vil ha.

Det blir i så fall fordi de andre her inne, som har giddet å bruke av tiden sin for å hjelpe skal få vite det.

Ikke det at det nødvendigvis er så fryktelig interessant for de fleste, siden jeg ikke ellers har hatt direkte kontakt med dem.

For å være helt ærlig syns jeg ikke det er nødvendig å forsure tråden med dette, her inne har vi det ellers veldig fint skjønner du ;)

Ja her er det kose mose kjose. Helt enig....

Men det er DU, og ikke JEG som har sagt du skal stå frem med nicket ditt, så gjør det da. Vis litt styrke bak historien.

For det er det desverre ikke nå.

For all del, dett er svært underholdene, ikke noe å si på det.

Bare jeg klarer å lukke filteret mitt for tusenvis av smilyer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...