Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet
Er bare glad for at du er tilbake jeg! :klem:

Takk vennen! Har savnet dere i helga jeg! Jeg har faktisk tenkt på dere :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Takk vennen! Har savnet dere i helga jeg! Jeg har faktisk tenkt på dere :klem:

Er det ikke herlig å vite at du har vært savnet vennen! :-D

Her inne er det såååååååååå stille om dagen :grine:

Nummeret før jeg må pønske ut noen crazy planer for å redde "seertallene" her :legrine:

Men det er da vi gode på silla ;) men jeg tror det er best å holde det for seg selv, ikke for de sarte sjeler :sjarmor:

:klem:

Skrevet
Vampyra:

høres ut som dere jobber fælt om dagen, så flinke da! :)

Det er såå gøy med oppussing, ikke minst å lage alle planene for hvordan man vil ha det.

Jeg elsker jo å organisere også jeg da, så kjenner jeg meg selv rett hadde jeg lagd meg en perm med notater, utklipp av ulike reportasjer etc. for inspirasjon :ler:

Ja jeg tror jeg har over 50 timer i uka der nå, men jeg synes det er kjempegøy!

Jeg hadde stooore planer om organisering før vi starta, men det har visst sklidd fullstendig ut, så nå har jeg alt i min egen lille database i hodet :sjarmor:

Skrevet

Har faktisk planer og har tenkt til å gjennomføre dem også om å gå å legge meg nå!

Natta alle sammen! :klem:

Skrevet

kan ikke dere titte i kaoskontroll og komme med tips på den veggen jeg har tenkt litt på? :sjenert:

Skrevet

Har sett, skal kommentere i morra. NÅ skal jeg logge av og legge meg.

Gjest Dallandra
Skrevet

Hallo jenter!!! I dag er en ny dag med pågangsmot, hoste, snørr og nei, egentlig ikke så mange tårer. Jo, vi hadde noen i morges da lillegutt skjønte at han ikke fikk være med i barnehagen i dag heller...

Jeg forsøker å jobbe litt, hadde iallfall tenkt det, men det ligner på at noen har forandret planene mine... Irriterende.

Skrevet
Hallo jenter!!! I dag er en ny dag med pågangsmot, hoste, snørr og nei, egentlig ikke så mange tårer. Jo, vi hadde noen i morges da lillegutt skjønte at han ikke fikk være med i barnehagen i dag heller...

Jeg forsøker å jobbe litt, hadde iallfall tenkt det, men det ligner på at noen har forandret planene mine... Irriterende.

Stoooooooooooooooooor :klem: til deg!

Skrevet
HVor var dere Yamaha? Kan kanskje ta det i bloggen forresten... Men syns du skulle kommet innom. Kunne jo bare spurt etter meg. :ler:

Skrev vel ruta sånn ca i dagboken min, men kan sikkert utdype i bloggen :)

Ha det kjempe fint du og snuppa :klem:

Kjedelig med manglende nett da!

Man er jo ikke så rent lite avhengig heller :sjenert:  :ler:

Det er kjempekjedelig, og jeg må snike meg til litt KG tid på jobben selv om jeg egentlig ikke har tid :sjenert:

Skrevet
Er det ikke herlig å vite at du har vært savnet vennen! :-D

Her inne er det såååååååååå stille om dagen :grine:

Nummeret før jeg må pønske ut noen crazy planer for å redde "seertallene" her :legrine:

Men det er da vi gode på silla ;) men jeg tror det er best å holde det for seg selv, ikke for de sarte sjeler :sjarmor:

Jepp, det er vi GODE på! Men helt sikkert lurt å holde det for seg selv ja.. Ellers tror vel/ forstår folk at vi er crazy..

:ler:

Masse å gjøre på jobb, men er tilbake i ettermiddag :klem:

Skrevet

Syns vel i grunnen at jobben har fått nok av deg for noen dager fremover. Nå er det VÅR tur!!! :)

Skrevet

Helt enig Annie vennen! Skal skjerpe meg denne uka her! -LOVER!! :)

Skrevet

HVorfor har du stengt meg ute fra Spacet ditt Silla? Har jeg vært sååååå slem??? :grine:

Skrevet

Som vanlig har LADY Annie, lange, velformulerte, saklige og GODE innlegg!

:hoho:

Skrevet

Ja det er jo enda godt, siden jeg må lese alle :)

Blir jo rett opplyst her jeg sitter :)

Skrevet

Ser på det som min plikt å drive med folkeopplysning ja!

Skrevet

Ja det er det! Jeg har bestemt meg for å bli super klok før fylte 30 år, så tiden er knapp. Og alt ligger jo på DIN kappe :ler:

Skrevet

Men da burde du egentlig være utlært nå, siden du stalker meg hele tiden! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...