Daria Skrevet 24. september 2006 #5321 Skrevet 24. september 2006 Tja... det kommer vel an på hvor mye du hadde båret om gangen...
loffen Skrevet 24. september 2006 #5325 Skrevet 24. september 2006 Hei ho. Jeg har bakt i dag. Annie's skillingsboller ble kjempegode! Og så har jeg syklet sinnsykt langt i dag. Skryte skryte. God bedring til Dallandra! *Inn i Sillas dagbok.*
Impala Skrevet 25. september 2006 #5326 Skrevet 25. september 2006 Menn som ikke bryr seg om fotball er en velsignelse. ← Kunne ikke vært mer enig Har hatt en fin helg, men har mistet nettilgangen hjemme Skjedde på fredag når mannen drev å rev veggbordene. Har ikke summetone i telefonen heller, men finner ikke ut av det selv, så får ringe noen som kan komme hjem og fikse det for oss Ellers fikk vi satt opp igjen nye bord, og byttet ett vindu på lørdag. BLe så fint atte På søndagen var vi på lang kjøretur. Var blant annet i Annie-land Ha en strålende uke jenter
Annie Skrevet 25. september 2006 #5327 Skrevet 25. september 2006 HVor var dere Yamaha? Kan kanskje ta det i bloggen forresten... Men syns du skulle kommet innom. Kunne jo bare spurt etter meg. Så flink du er om dagen loffen!! *full av imponade*
Gjest lilletroll Skrevet 25. september 2006 #5328 Skrevet 25. september 2006 Ettersom jeg nesten er død nå, så legger jeg igjen en siste (?) hilsen her jeg! Les i dagboken min hvis dere lurer.. ← Huff, da en siste hilsen *springer inn i dagboken din for å se hva som har skjedd* (selv om jeg har mine egne idèer )
Gjest Dallandra Skrevet 25. september 2006 #5329 Skrevet 25. september 2006 Sitter og msn'er med ei venninne om alle de kjekke unge menn som omgir meg til daglig. Er det galt av meg?
Annie Skrevet 25. september 2006 #5330 Skrevet 25. september 2006 Ettersom jeg nesten er død nå, så legger jeg igjen en siste (?) hilsen her jeg! Les i dagboken min hvis dere lurer.. ← Silla lever! HALLELUJA! Så henne på msn tidligere.. Hei vennen
Gjest lilletroll Skrevet 25. september 2006 #5331 Skrevet 25. september 2006 Silla lever! HALLELUJA! Så henne på msn tidligere.. Hei vennen ← *puster lettet ut for da var det ikke så alvorlig som først antatt*
Annie Skrevet 25. september 2006 #5332 Skrevet 25. september 2006 Ryktene om Sillas død er sterkt overdrevet!
loffen Skrevet 25. september 2006 #5334 Skrevet 25. september 2006 Hadde jeg hatt en helg som Silla's hadde jeg nok vært død! Så flink du er om dagen loffen!! *full av imponade* ← Takk.
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2006 #5335 Skrevet 25. september 2006 Kunne ikke vært mer enig Har hatt en fin helg, men har mistet nettilgangen hjemme Skjedde på fredag når mannen drev å rev veggbordene. Har ikke summetone i telefonen heller, men finner ikke ut av det selv, så får ringe noen som kan komme hjem og fikse det for oss Ellers fikk vi satt opp igjen nye bord, og byttet ett vindu på lørdag. BLe så fint atte På søndagen var vi på lang kjøretur. Var blant annet i Annie-land Ha en strålende uke jenter ← Ha det kjempe fint du og snuppa Kjedelig med manglende nett da! Man er jo ikke så rent lite avhengig heller
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2006 #5336 Skrevet 25. september 2006 Huff, da en siste hilsen *springer inn i dagboken din for å se hva som har skjedd* (selv om jeg har mine egne idèer ) ← Fikk samme sjokket jeg snakk om krisemaksimering, men det er man da god på
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2006 #5337 Skrevet 25. september 2006 Takk. ← Slenger meg på den!!!
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2006 #5338 Skrevet 25. september 2006 Vampyra: høres ut som dere jobber fælt om dagen, så flinke da! Det er såå gøy med oppussing, ikke minst å lage alle planene for hvordan man vil ha det. Jeg elsker jo å organisere også jeg da, så kjenner jeg meg selv rett hadde jeg lagd meg en perm med notater, utklipp av ulike reportasjer etc. for inspirasjon
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2006 #5339 Skrevet 25. september 2006 Silla lever! HALLELUJA! Så henne på msn tidligere.. Hei vennen ← Jeg SÅÅÅ deg! Men når du chattet på meg så satt jeg jo i styremøte! Så da måtte jeg logge meg av, da vett'u! *puster lettet ut for da var det ikke så alvorlig som først antatt* ← Hehe, så søt du er! Ryktene om Sillas død er sterkt overdrevet! ← Det er ikke jeg som satte i gang de ryktene!! Yuhuu....
Annie Skrevet 25. september 2006 #5340 Skrevet 25. september 2006 Er bare glad for at du er tilbake jeg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå