loffen Skrevet 21. september 2006 #5281 Skrevet 21. september 2006 (endret) Ser ut som humøret hans ble bedre etterhvert Yamaha? Håper det; ser ikke ut som om du har fått mye selskap her! Ikke fått mye tid her i dag jeg heller. Har bl.a. vært og trent i varmt basseng med 'gruppen' min og fysioterapeut. Det er deilig. Merker ikke smertene så mye når jeg trener i varmt vann. Også syklet jeg til og fra og ble klissvått av svette, så jeg måtte dusje da jeg kom hjem også. Handlet mat i nabolandet og spiste middag på McDonalds der i dag. Noen ganger må man bare ha det altså.. Det er flere timer siden og jeg er mett ennå. edit: skrivefeil Endret 21. september 2006 av loffen
Annie Skrevet 21. september 2006 #5282 Skrevet 21. september 2006 Hey gang! Sitter og venter på at 24 skal starte. Etterpå vurderer jeg å legge meg faktisk! Har bakt skillingsboller i kveld, så jeg kommer antakelig forspise meg på det også før jeg legger meg....
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2006 #5283 Skrevet 21. september 2006 Hei snuppene mine! Ikveld har jeg kost meg -akkurat det jeg trengte i kveld kjenner jeg. Jeg må opp sååå tidlig i morgen, er egentlig trøtt og - men har bare ikke lyst til å legge meg! Så nå skal jeg plage Annie litt og ringe henne Snakkes i morgen jentene mine
Annie Skrevet 21. september 2006 #5284 Skrevet 21. september 2006 Og det gjorde hun! Neida, ikke plaget, tvert i mot det var kjempehyggelig Sjarmis!
Annie Skrevet 22. september 2006 #5285 Skrevet 22. september 2006 Hva skjer'a Dallandra? Ser du er her...
Impala Skrevet 22. september 2006 #5286 Skrevet 22. september 2006 Her var det stille og rolig ja :klø: Er bare innom en liten tur før jeg skal begynne å lage middag. Skal har kyllingfilet og kantereller i fløtesaus, og kokt asparges og ovnsstekte potetbåter til. Det tror jeg blir godt Mannen er ikke sur lenger da, han var bare fryktelig sliten i går. Men det rare er jo at når han er småsur, så blir jo jeg det også Men idag er alt ok, og nå ligger han på sofaen og slapper av litt Ha en strålende fredag jenter
Gjest Dallandra Skrevet 22. september 2006 #5287 Skrevet 22. september 2006 Hva skjer'a Dallandra? Ser du er her... ← Jeg tror faktisk jeg åpnet et ligavindu og glemte å lese det. Har ikke vært helt med i dag og etter klokkeslettet å dømme var det rundt den tiden jeg var minst med.I dag har jeg prøv... nei dette tar jeg heller i bloggen forresten. Nå blir det snart middag her i huset, hjemmelaget lasagne fra fryseren. Nam nam. Kanskje jeg skal lage ny batch i helgen??
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2006 #5288 Skrevet 22. september 2006 ååå middagen hørtes nydelig ut!! her ble det bestilt en pizza som vi henta på vei hjem fra leiligheten Blir forferdelig mye junkfood for tide
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2006 #5289 Skrevet 22. september 2006 Ja, her var det stiiiiiiiille. Jeg hadde STORE planer om å ut i kveld, men det ble avlyst Jeg som var såå klar. Hva er planene for helgen da?
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2006 #5290 Skrevet 22. september 2006 planene her er vel (ikke helt overraskende ) å pusse opp
Gjest Dallandra Skrevet 22. september 2006 #5291 Skrevet 22. september 2006 Ikke så mange planer å snakke om her heller gitt. Må jobbe litt(endel), ellers skal vi kanskje ut en tur med båten hvis værgudene er på vår side.
Annie Skrevet 22. september 2006 #5292 Skrevet 22. september 2006 Helgen skal tilbringes på sidelinjen på en fotballbane i innerste Norge! Så skal jeg rydde og vaske her i tillegg, for vi skal ha familiebursdag her på søndag etterat vi kommer hjem fra fotballcup. Det er forresten Prinsessa som sparker. Stesønnen her i huset bryr seg filla om fotball! Akkurat som pappan sin! HELDIGVIS!!!
Gjest Dallandra Skrevet 22. september 2006 #5293 Skrevet 22. september 2006 Menn som ikke bryr seg om fotball er en velsignelse.
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2006 #5294 Skrevet 22. september 2006 (endret) Skriver under på siste taler! Endret 22. september 2006 av Vampyra
Annie Skrevet 22. september 2006 #5295 Skrevet 22. september 2006 (endret) Nemlig! Ikke rart jeg er glad i fyren!! Endret 22. september 2006 av Annie
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2006 #5296 Skrevet 23. september 2006 Nemlig! Ikke rart jeg er glad i fyren!! ← :-D Herlig Annie Ellers alt bra med dere jentene mine? Jeg er på farten ut men det blir nok litt KG senere
loffen Skrevet 23. september 2006 #5297 Skrevet 23. september 2006 (endret) Titt tei gjengen! Egentlig skal jeg vaske, handle, ordne ute i hagen etc etc. Må bare innom her en tur. Får jo helt abstinenser av å være borte en dag. Får heller ta en sykkeltur. Det er mye morsommere enn husarbeid. Mannen min liker fotball han da. Og ishockey..i dag har han dratt til Sverige for å se hockey og kommer ikke hjem før veeldig sent. Endret 23. september 2006 av loffen
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2006 #5298 Skrevet 23. september 2006 Titt tei gjengen! Egentlig skal jeg vaske, handle, ordne ute i hagen etc etc. Må bare innom her en tur. Får jo helt abstinenser av å være borte en dag. Får heller ta en sykkeltur. Det er mye morsommere enn husarbeid. Mannen min liker fotball han da. Og ishockey..i dag har han dratt til Sverige for å se hockey og kommer ikke hjem før veeldig sent. ← Signerer!
Annie Skrevet 23. september 2006 #5299 Skrevet 23. september 2006 Nå er det pizza i heimen om 5 minutter! Etter det følger godis og potetgull. Vaner er viktige! Blir å kose seg med mat og TV i kveld. Burde vaske kjøkkengulvet og kommer til å feie over det når Prinsessa har lagt seg.
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2006 #5300 Skrevet 23. september 2006 Godt med lørdagskos vennen Hadde ønsket jeg var nærmere deg så jeg hadde kunnet stikke innom jeg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå