Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hvorfor er dagen ødelagt Yamaha?

Fordi når man surrer lenge med sånne duppeditter eller andre ufornuftige ting i flere timer, så kommer man liksom ikke igang med de mer fornuftige ting før langt utpå dagen, og da er dagen for meg ødelagt, og jeg kan likegodt fortsette å gjøre ufornuftige ting :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Dallandra
Skrevet

joa... men da blir det jo så lenge til middag... Og jeg krymper ikke hvis jeg til stadighet må ty til kantina... Men jeg er faktisk nødt til å spise nå, ellers så blir det store overskrifter i avisene i morgen. Jeg er et blodsukkermonster. :ler:

Skrevet

:ler:

"Sulten kvinne amok i kantina -ordenspolitiet måtte tilkalles. Tre ble lettere skadd i episoden."

Gjest Dallandra
Skrevet
:ler:

"Sulten kvinne amok i kantina -ordenspolitiet måtte tilkalles. Tre ble lettere skadd i episoden."

Jepp. Det er meg i et nøtteskall. Nå har jeg spist matpakken min og er fortsatt (nesten) like sulten. Tror jeg må tusle bort i kantina en tur og se om jeg finner noe forholdsvis sunt jeg kan ta med meg tilbake. Hmm... sjokolade eller eple tro? :ler:

Skrevet

Nå begynner jeg å få det travelt her, skal på høstfest på skolen til Prinsessa.

Gjest Dallandra
Skrevet

Landet på en God Morgen. Det måtte vel være et greit kompromiss!!??

Skrevet

Hah, si ikke det, har du ikke hørt hvor mange sukkerbiter det er i en god morgen youghurt, eller?

Nå var jeg slem og ødela gleden.

Jeg går og spiser lyst knekkebrød med nugatti som straff. Ser for meg flere sukkerbiter der.

Skrevet

Jeg er bare fort fort innom her for å ønske dere en strålende dag!! :-D :klem:

Jeg skal kommentere og svare mer, men jeg tar det enten senere idag eller senest i morgen tidlig!

Hold oppe koken her jenter! ;)

Gjest Dallandra
Skrevet
Hah, si ikke det, har du ikke hørt hvor mange sukkerbiter det er i en god morgen youghurt, eller?

Nå var jeg slem og ødela gleden.

Jeg går og spiser lyst knekkebrød med nugatti som straff. Ser for meg flere sukkerbiter der.

:ler: Fortell meg noe jeg ikke vet! ;) Joa, men det FØLES mye sunnere med God Morgen enn med sjokolade! Men snart skal jeg på cafe og drikke cappuchino, dessverre alene, men det kan jo hende jeg treffer på noen av de kjekke elevene mine :sjarmor::hoho:

Skrevet

He jenter!

Bare legger igjen spor, mannen må ha pc'n IGJEN! :overrasket:

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Nå har jeg smuglest litt her :sjenert: , og ble veldig nysgjerrig: hvordan gikk det egentlig med dansken din, sjarmtroll? Skummet meg fram til at han dro tilbake til København for sommeren. Kom han tilbake til Norge igjen?

Skrevet

Jeg har også hatt det supertravelt på jobb idag. Stort sett møter hele dagen, var bare på kontoret på morgenen og i lunsjen :sprettoy:

Men det er jo dette jeg liker da, full fres hele dagen og ukene bare flyr avsted :)

Siden mannen var i litt dårlig humør idag, fant jeg ut at det var like greit å bruke tiden på KG og dere i kveld :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...