Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet

Samma her - og jeg orker liksom ikke begynne på flere serier... Nok som det er! :ler: Venter på nytt med GG, Lost og FF jeg!!! :ironi: Imellomtiden blir det mere kg tid :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så godt å høre at det er flere enn meg som er tv-slaver :ler:

Idag ser jeg Den sjette vakten går på Nrk2..er det noen som vet om det er nye episoder??

Den er kjempe bra altså :sjenert::ler:

Jeg har akkurat sett dokumentaren på Tv3 om eldre kvinner med deres meeeget yngre menn (les gutter) :legrine:

Håper dere jenter koser dere med tv-kvelden deres!

Nivea:

jeg skal tenke masse på sambo i morgen! *krysse fingrene*

:klem:

Skrevet

Jeg er selvfølgelig bare kjapt innom før Grey's begynner. :sjenert:

Skrevet

I morgen "forventer" jeg masse herlige oppdateringer på livet altså jenter! ;)

Ja............jeg kjeeeeeeeeeeder meg her jeg sitter.......

og alle er opptatte med tv'en sin - makan :ler:

:klem:

Skrevet

Uff, jeg har akkurat sett Grey's anatomy og ble skikkelig trist altså.. Måtte bare inn her litt for å få noen gode vibber..

Tror nesten jeg må slutte å se på dette- det er ikke bra for meg. :ler:

Skrevet

Ja ja, skjønner at dere ikke er her.. spise, drikke te og :sove: for meg.

Natta alle sammen! :klem:

Skrevet

Natta! :klem:

Skal legge meg så snart jeg når det magiske nummer...

Skrevet

Helt latterlig, men jeg gråt av Gray's i kveld.. Nå tror jeg at jeg er for sliten gitt.. Så nå skal jeg se på noe "lett" for å få meg i litt bedre humør før jeg legger meg. Natta alle sammen. :klem:

Skrevet

Så ikke på det, men generelt gråter jeg av det meste, så jeg synes ikke det er latterlig :klem:

Skrevet

hva skjedde på greys da?

Litt nysgjerrig må man da være ;)

I morgen blir det oppussingsdag på meg!

har store planer om å komme meg i gang tidlig for jeg skal på jentekveld etterpå og da hadde det vært greit å få unna en del... Søs skal være med å hjelpe meg så da går det nok unna :-D

Skrevet
Helt latterlig, men jeg gråt av Gray's i kveld.. Nå tror jeg at jeg er for sliten gitt.. Så nå skal jeg se på noe "lett" for å få meg i litt bedre humør før jeg legger meg. Natta alle sammen.  :klem:

Skulle ikke du egentlig hatt jentekveld i går da Silla?

Daria: Grattis med 10 000 innlegg!!!! :hoppe:

Gjest lilletroll
Skrevet

Åy 10 000 innlegg Daria - føler meg som DEN nybegynneren her :ler:

Skrevet
Skulle ikke du egentlig hatt jentekveld i går da Silla?

Daria: Grattis med 10 000 innlegg!!!! :hoppe:

Jo, jeg skulle det. Men avlyste det. Var sliten og hadde masse å gjøre hjemme. Jeg reiser til Oslo fredag morgen og blir borte til tirsdag. Og i går var eneste kvelden jeg hadde tid til å vaske klær osv..

Skrevet (endret)

Jeg har ikke fått sett noe på tv de siste dagene, men har jo tatt opp en hel del, men skjønner egentlig ikke når jeg skal få sett det :klø:

Team Eckbo var kjempebra syns nå jeg. JEg lo så tårene trilla av enkelte nummer. Det er jo helt klart Espen Eckbo som er flinkest, men de andre er ikke så aller verste de heller. Anbefaler virkelig showet hvis man liker humoren deres :)

Og i går var jeg med ett par venninner, så da ble det heller ikke noe KG-tid.

Idag driver jeg med den nye mobilen jeg har fått på jobb, og regner med at resten av dagen går på å sette seg inn i den samt oppdatere seg på KG. Dagen er uansett ødelagt så :sjenert:

Endret av Yamaha
Skrevet

Jeg blir jo såå nysgjerrig på hva som var så trist på greys??

Var det det at han sa han ble hos kona si eller noe?

Jeg følger ikke med på den nei :ler:

Idag er det skikkelig høstvær altså, det regner og skinner sol om hverandre her.

Det er nå så herlig koselig og da, og fremdeles ikke så kaldt at jeg fryyser hele dagen ;)

Hvordan er formen Annie? når skal du tilbake til behandling?

Håper dere har en strålende dag jenter :klem:

Gjest Dallandra
Skrevet

Herregud det er jo umulig å forklare hva som skjedde på Greys uten at det blir fullstendig latterlig. Men ja, Drømmemannen blir hos kona si. Men det som var så trist, var togulykken. Hvor en mann og en dame som ikke kjente hverandre blir sittende fast sammen, face to face, med en jernstang gjennom mage/rygg. Begge vil miste livet hvis stangen fjernes, tilslutt ble det bestemt at hun, som var verst skadet og hadde minst sjanse til å overleve, skulle "ofres", og han skulle opereres ut av stangen etter at hun var dratt av. Det hørtes jo temmelig ekkelt ut... Hmm.. litt surrete forklart kanskje, men altså. Bare en amerikansk serie kan finne på noe sånt. Men tåredryppende var det.

Skrevet

Skal tilbake den 3 oktober Sjarmis. Hun hadde ikke ledig neste uke og vips så er vi i oktober.. :grine: Vil ha sommer jeg!

Hvorfor er dagen ødelagt Yamaha?

Gjest Dallandra
Skrevet

I dag har jeg vært flink men er ikke ferdig enda engang. Når jeg bare får tid til å snakke med Mannen skal jeg finne ut om det er mulighet for å skvise inn et frisørbesøk på lørdag. Litt dumt kanskje ettersom jeg kjøpte meg to nye spenner i dag... Men den ene ersåfiiin og jeg har hatt lyst på den sååå lenge(men har ikke hatt langt nok hår) og da jeg så i dag at den bare kosta 40 kroner!!!!! så var det jo rett og slett for dumt å ikke kjøpe den. Kanskje jeg får til å gjøre den om til ei nål/en brosje? Går det an tro? Hei hobbymennesker (det er noen sånne her er det ikke?): Hvordan kan jeg gjøre det?? :icon_razz:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...