Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2006 #5201 Skrevet 18. september 2006 *puster lettet ut, for da er jeg jo med* ← You are in babe!
Annie Skrevet 18. september 2006 #5203 Skrevet 18. september 2006 *puster lettet ut, for da er jeg jo med* ← Yiiiihaaa!
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2006 #5204 Skrevet 18. september 2006 Dere trodde vel ikke seriøst at vi hadde laget en klubb uten DERE?!? Rister bare på hodet jeg nå! Her er det en for alle, alle for en!!
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2006 #5206 Skrevet 18. september 2006 Springer i møte nå!! Ikke finn på noe krøll uten meg!! Lover?... -med tempoet deres, som kommer dere til å ligge på topp 10 snart..
Gjest lilletroll Skrevet 18. september 2006 #5207 Skrevet 18. september 2006 (endret) hihi, neida. Har MASSE jeg skal gjøre i dag. Skal bare komme igang først Endret 18. september 2006 av lilletroll
Annie Skrevet 18. september 2006 #5208 Skrevet 18. september 2006 Har ikke tid til det jeg i dag. Må i dusjen straks og så skal jeg på behandling.
Daria Skrevet 18. september 2006 #5209 Skrevet 18. september 2006 Dallandra - jeg er sikker på at Daria mer enn gjerne låner deg øn øde øy så hun kan være litt lenger i Oslo!! ← Any time!
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2006 #5210 Skrevet 18. september 2006 Dallandra - jeg er sikker på at Daria mer enn gjerne låner deg øn øde øy så hun kan være litt lenger i Oslo!! Høres ut som de fleste av dere har hatt en kjempefin høstsøndag!! Takk for oppskrift på eplegrøt - copy - paste - save. Den skal utprøves Har hatt en deilig sløv dag er også. Jeg og mannen gikk en tur i kveld. Deilig frisk luft - litt tung for det er regn i lufta. Klar til ny innsats - neste uke blir en bra uke!! (tenke positivt..!) Har vært en deilig helg hvertfall. Og så har vi bestemt at neste helg er fullbooket - da skal vi nemlig INGENTING!! Det har vært så mye de siste ukene at begge to er hjertens enige om at vi trenger en helg i ro og fred i heimens lune rede, med videofilmer, peiskos og god mat... Høst er fint!! Selv om det er litt trist å tenke på at det er lenge til neste sommer!! Men det er mye å glede seg til før det!! Bursdag - jul - snø - osv Og først og fremst en deilig høst med masse kos!! Hmm, det var noe mer jeg skulle huske å gjøre før jeg la meg idag, kommer ikke på hva... Skal hvertfall lese litt før jeg køyer. Ha en fortsatt fin kveld -og en fin uke!! ← Tenk positivt ja jenta mi - denne uken blir en BRA uke for deg :-D For det sier jeg så Håper dere får kost dere masse neste helg - bare dere to Det er jo bare sååååååååååå herlig å glede seg til iløpet av uke da! Nei, jeg er IKKE misunnelig jeg Håper vi snakkes på msn snart da - vi må jo planlegge en kaffe snart vet du
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2006 #5211 Skrevet 18. september 2006 Hmmmm... Her er man lite på pcen en dag, for så å finne ut at det er en klubb i anmarsj. Hva er det jeg har gått glipp av??? Livredd for å gå glipp av noe skjønner dere. I går lå jeg på sofan nesten hele dagen. Vasket en maskin med klær, og det er jo ikke den helt store utfordringen, laget eplegrøt og middag. Resten av dagen lå jeg og pleiet nakken som slo seg helt vrang i går. Har merket det noen dager, og i går slo det ut i full blomst. I dag skal jeg på behandling og er veldig spent på hvordan det blir etter det. Forresten, eplegrøten var kjempegod! ← Kjenner til det å føle at man ikke må gå glippe av nooooooooe Stooor god bedringskos pga den dumme nakken
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2006 #5212 Skrevet 18. september 2006 Vil ønske dere alle en strålende dag jenter!! Og Yamaha - kos deg masse på Team Eckbo i kveld - DET kommer til å bli gøy det!
loffen Skrevet 18. september 2006 #5213 Skrevet 18. september 2006 Jeg er med i klubben! I dag har jeg en 'være lat dag'. Er hjemme alene og har sittet foran PC'n og glodd på de 9/11 eksplosjons-teori-filmene. Det tok jo en time. Også har jeg drukket te i bøttevis. Har ikke giddet å ta ut av oppvaskmaskinen en gang. Håper alle har en bra dag. Team Eckbo blir sikkert kjempegøy Yamaha! Jrg lurer på hvordan i all verden det er mulig å få Espen Eckbo til å se så gyyselig ut med kviser og regulering. *grøss* Han er jo egentlig veldig pen!
loffen Skrevet 18. september 2006 #5214 Skrevet 18. september 2006 Nå er KG så tregt hos meg at jeg tar en pause.
Annie Skrevet 18. september 2006 #5216 Skrevet 18. september 2006 Nå skal jeg gå å lage pannekakerøre. Blir det og tomatsuppe til middag i dag.
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2006 #5217 Skrevet 18. september 2006 I am back! Åh, godt med pannekaker da! Det vil jammen jeg også ha! Jeg er god på sånn pose-pannekakerøre jeg! Synes den er god.. Men det sier vel litt om meg som husmor. Men jeg KAN faktisk lage skikkelig røre også.. (ehh, skikkelig røre på mange måter tenk..) Yuhuu.. Elsker mandager.. Hvordan gikk det i dag Annie?
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2006 #5218 Skrevet 18. september 2006 Jeg er med i klubben! I dag har jeg en 'være lat dag'. Er hjemme alene og har sittet foran PC'n og glodd på de 9/11 eksplosjons-teori-filmene. Det tok jo en time. Også har jeg drukket te i bøttevis. Har ikke giddet å ta ut av oppvaskmaskinen en gang. Håper alle har en bra dag. Team Eckbo blir sikkert kjempegøy Yamaha! Jrg lurer på hvordan i all verden det er mulig å få Espen Eckbo til å se så gyyselig ut med kviser og regulering. *grøss* Han er jo egentlig veldig pen! ← Syns det høres ut som en flott dag jeg loffen Godt med sløvedager!!
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2006 #5219 Skrevet 18. september 2006 (endret) Annie; hvordan er formen etter behandlingen i dag? Jeg fikk skoene jeg hadde bestilt fra La redoute i dag, jeg har gleder meg sååååå masse.. men passet de?? nope Men jeg må bare ha meg noen lignende pumps, så da må jeg ut og finne meg et lignende par i butikkene tror jeg. Endret 17. februar 2007 av Trille
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2006 #5220 Skrevet 18. september 2006 Annie; hvordan er formen etter behandlingen i dag? Jeg fikk skoene jeg hadde bestilt fra La redoute i dag, jeg har gleder meg sååååå masse.. men passet de?? nope Men jeg må bare ha meg noen lignende pumps, så da må jeg ut og finne meg et lignende par i butikkene tror jeg. ← Nei, sååå kjedelig! Skoene var drit fine! Får du byttet dem da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå