Gjest Dallandra Skrevet 17. september 2006 #5181 Skrevet 17. september 2006 Fra en trønder til to andre: Sodd i bøtte fra frysen er jo så bra som det bare kan bli, bare det er fra Inderøy, for det er det som er best!
loffen Skrevet 17. september 2006 #5182 Skrevet 17. september 2006 Denne sodden var produsert på Støren. Merket var STAUR . Men god var den.
Gjest Gjesta Skrevet 17. september 2006 #5183 Skrevet 17. september 2006 Eplegrøt hørtes godt ut!! av alle epleretter familien tryller opp om høsten, har jeg ikke smakt det! I dag hadde mamma lagd en annen "gammeldags" dessert, semulegrynspudding med rød saus og krem - NAM!! Tror nesten det er min favoritt jeg. Her har det vært nyydelig vær så lenge nå perfekt høst........... Jeg sitter og forbereder meg på en uke hvor jeg må forsøke å være veldig effektiv..IGJEN Men jeg må bare - det er så mye å gjøre.... Men jeg skal være kominere det med noen lange gåturer, kino, shopping om jeg er heldig og kaffebar besøk. Noe må man lokke seg selv med
Gjest Gjesta Skrevet 17. september 2006 #5184 Skrevet 17. september 2006 Her har det vært nyydelig vær så lenge nå perfekt høst........... Jeg sitter og forbereder meg på en uke hvor jeg må forsøke å være veldig effektiv..IGJEN Men jeg må bare - det er så mye å gjøre.... Men jeg skal være kominere det med noen lange gåturer, kino, shopping om jeg er heldig og kaffebar besøk. Noe må man lokke seg selv med ← Perfekt høst ja! Vet du, jeg storkoser meg så nå! Nå har jeg tatt boblebad med deilig musikk og bare slappet av.. Nå har jeg dratt meg ut i sofaen til sambo, der han ser på fotball kamp. Jeg fyrer på peisen (joa, det er litt kaldt altså..) og brenner lys. Det er sååå koselig! I love it! Jeg psyker meg goså opp veldig til en effektiv uke.. Dere vet jo at jeg har strevd litt med motivasjonen i det siste.. Men nå må jeg bare skjerpe meg altså!! Starter med to møter i morgen, som kommer til å ta mesteparten av dagen. Ha en fortsatt fin kveld jenter!
Gjest Sabia Skrevet 17. september 2006 #5185 Skrevet 17. september 2006 Dallandra - jeg er sikker på at Daria mer enn gjerne låner deg øn øde øy så hun kan være litt lenger i Oslo!! Høres ut som de fleste av dere har hatt en kjempefin høstsøndag!! Takk for oppskrift på eplegrøt - copy - paste - save. Den skal utprøves Har hatt en deilig sløv dag er også. Jeg og mannen gikk en tur i kveld. Deilig frisk luft - litt tung for det er regn i lufta. Klar til ny innsats - neste uke blir en bra uke!! (tenke positivt..!) Har vært en deilig helg hvertfall. Og så har vi bestemt at neste helg er fullbooket - da skal vi nemlig INGENTING!! Det har vært så mye de siste ukene at begge to er hjertens enige om at vi trenger en helg i ro og fred i heimens lune rede, med videofilmer, peiskos og god mat... Høst er fint!! Selv om det er litt trist å tenke på at det er lenge til neste sommer!! Men det er mye å glede seg til før det!! Bursdag - jul - snø - osv Og først og fremst en deilig høst med masse kos!! Hmm, det var noe mer jeg skulle huske å gjøre før jeg la meg idag, kommer ikke på hva... Skal hvertfall lese litt før jeg køyer. Ha en fortsatt fin kveld -og en fin uke!!
Svart Katt Skrevet 17. september 2006 #5186 Skrevet 17. september 2006 Nå har jeg tatt boblebad med deilig musikk og bare slappet av.. ← Det hørtes...... VELDIG deilig ut. *legger til boblebad på lista over ting jeg skal ha når jeg blir stor*
Gjest Gjesta Skrevet 17. september 2006 #5187 Skrevet 17. september 2006 Perfekt høst ja! Vet du, jeg storkoser meg så nå! Nå har jeg tatt boblebad med deilig musikk og bare slappet av.. Nå har jeg dratt meg ut i sofaen til sambo, der han ser på fotball kamp. Jeg fyrer på peisen (joa, det er litt kaldt altså..) og brenner lys. Det er sååå koselig! I love it! Jeg psyker meg goså opp veldig til en effektiv uke.. Dere vet jo at jeg har strevd litt med motivasjonen i det siste.. Men nå må jeg bare skjerpe meg altså!! Starter med to møter i morgen, som kommer til å ta mesteparten av dagen. Ha en fortsatt fin kveld jenter! ← Du skal ikke bare "skjerpe" deg! Du skal prøve deg frem du nå - se hvordan det går når du starter for fullt igjen.... SÅ skal du se hvordan du føler deg og ta standpunkt til hva som skal skje videre. (Om du hadde hørt på meg da ) Men jeg mener det vennen, du må ta signalene på alvor, de sier at den tiden det tok å bygge seg ned - er lik den tiden det tar å bygge seg opp......... Jeg og sliiiiter med det faktum at det snart er vinter - grøss Jeg vil bare ha vår - sommer - høst
Gjest Gjesta Skrevet 17. september 2006 #5188 Skrevet 17. september 2006 Du er så god sjarmis! Takk Klart jeg hører på det du sier! Og jeg skal ta de signalene jeg har fått.. Men må bare ha fokus et par uker nå, så tar vi en evaluering når jeg har kommet igjennom det. Så er jeg med i en klubb nå skjønner du! Og den er en skikkelig vitamininnsprøytning!! LOL -høyt altså!! Vinteren ja.. Sukk!.. -Godt vi har planer..
Amadea Skrevet 17. september 2006 #5189 Skrevet 17. september 2006 Du skulle blitt psykolog du sjarmis! Ellers saa kunne du faatt jobb paa personalavdelingen hos oss for der synes jeg de trenger en oppfriskning!
Amadea Skrevet 17. september 2006 #5190 Skrevet 17. september 2006 En til Silla som trenger det! NAA skal jeg logge av!
Gjest Gjesta Skrevet 17. september 2006 #5191 Skrevet 17. september 2006 En til Silla som trenger det! NAA skal jeg logge av! ← Tusen takk Amadea! Men det er jo du som trenger det! En god tilbake!! Sov godt vennen!
Gjest Gjesta Skrevet 17. september 2006 #5192 Skrevet 17. september 2006 (endret) Du er så god sjarmis! Takk Klart jeg hører på det du sier! Og jeg skal ta de signalene jeg har fått.. Men må bare ha fokus et par uker nå, så tar vi en evaluering når jeg har kommet igjennom det. Så er jeg med i en klubb nå skjønner du! Og den er en skikkelig vitamininnsprøytning!! LOL -høyt altså!! Vinteren ja.. Sukk!.. -Godt vi har planer.. ← Det er DU som er god schnuppa mi! Det er bra du hører Høres ut som en grei løsning det - å ta en evaluering om et par uker. Bare TA den da..ikke utsett det. I mellomtiden så skal vi i klubben holde spiriten din oppe så godt vi kan vet du! Og jeg er såå enig med deg - dette "fellesskapet" vi har nå, det er helt utrolig Og det kan nesten ikke forklares på hvilke måter det hjelper så veldig, men jeg føler at vi virkelig passer på hverandre! Og er det noe som kan hente frem det gode humøret også når det er på sparebluss, så er det ligaen. Herlig Og nettopp våre crazy ideer kommer til å hjelpe på vinteren ja! Jeg ser for meg at de neste månedene kommer til å inneholde både det ene og det andre Og jeg gleeeeder meg! Endret 17. september 2006 av sjarmtroll
Gjest Gjesta Skrevet 17. september 2006 #5193 Skrevet 17. september 2006 Du skulle blitt psykolog du sjarmis! Ellers saa kunne du faatt jobb paa personalavdelingen hos oss for der synes jeg de trenger en oppfriskning! ← Jeg vet ikke det, men jeg kan jo røpe at det har alltid vært det jeg aller helst ville bli Hadde man kunnet starte om igjen og alt det der.. Men jeg elsker å snakke om/diskutere mellommenneskelige temaer! Å finne mer ut hvordan vi faktisk fungerer, hvordan kan en utvikle seg videre.. Kjempe interessant og så veldig nyttig. Jeg tenker egentlig at alle har en "plikt" ovenfor seg selv og andre rundt en, å "forbedre" (les i positiv betydning) seg selv - vi er i stadig utvikling uansett om vi liker det eller ei, så det krever en kontinuerlig evaluering og innsats. *jeg vil gjerne jobbe med personell i Spania jeg - si DET til sjefen din du* Stooor klem til deg
Impala Skrevet 18. september 2006 #5194 Skrevet 18. september 2006 Syklet i dag du også jo! Selv om du ikke kom deg av flekken. ← Ja, det er ikke helt det samme nei Men trim er det nå uansett. Fra en trønder til to andre: Sodd i bøtte fra frysen er jo så bra som det bare kan bli, bare det er fra Inderøy, for det er det som er best! ← Må være Inderøysodd ja Jeg og sliiiiter med det faktum at det snart er vinter - grøss Jeg vil bare ha vår - sommer - høst ← Kunne ikke vært mer enig Silla: Nå håper jeg du lytter til kroppens signaler, og ikke driver deg for hardt Gleder meg til i kveld jeg da, skal på prøveforestillingen med Team Eckbo Premieren er ikke før 28. september, så det er jo mulig at ikke alt er helt på plass enda, men tror det blir gøy for det Ha en fin dag alle ligajenter
Annie Skrevet 18. september 2006 #5195 Skrevet 18. september 2006 Hmmmm... Her er man lite på pcen en dag, for så å finne ut at det er en klubb i anmarsj. Hva er det jeg har gått glipp av??? Livredd for å gå glipp av noe skjønner dere. I går lå jeg på sofan nesten hele dagen. Vasket en maskin med klær, og det er jo ikke den helt store utfordringen, laget eplegrøt og middag. Resten av dagen lå jeg og pleiet nakken som slo seg helt vrang i går. Har merket det noen dager, og i går slo det ut i full blomst. I dag skal jeg på behandling og er veldig spent på hvordan det blir etter det. Forresten, eplegrøten var kjempegod!
Gjest lilletroll Skrevet 18. september 2006 #5196 Skrevet 18. september 2006 Hmmmm... Her er man lite på pcen en dag, for så å finne ut at det er en klubb i anmarsj. Hva er det jeg har gått glipp av??? Livredd for å gå glipp av noe skjønner dere. ← Jeg og Men jeg er her nå...er det for sent???
Annie Skrevet 18. september 2006 #5197 Skrevet 18. september 2006 Vi får være her og terrorisere dem til de forteller hva som skjer!
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2006 #5199 Skrevet 18. september 2006 Hehe!! Dere altså!! Det er jo jenteliga-klubben det da! -er det ikke?... Tror det!! Hvis ikke jeg også har gått glipp av noe også da.. Stor klem til deg Annie Ta vare på nakken din og lykke til hos fysio!!
Gjest lilletroll Skrevet 18. september 2006 #5200 Skrevet 18. september 2006 *puster lettet ut, for da er jeg jo med*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå