Gå til innhold

Jenteligaen


Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Så moro :) Du må jo bare spørre om dere skal treffes over en kaffe neste gang han er i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Gardenia_*

Fly flate!! Dette er bare super rått!! :klappe::klem::klappe:

Husk at danske jenter er ganske tøffe, så her er det bare å hoppe i det.

Det er ikke enkelt å finne på hva man skal skrive, men gi han et kort resyme`om hvem du er kanskje?

Og spørre om hva slags kaffe han liker...?

Super konge!!

Jeg skulle bare litt på nettet sånn i tilfelle - og så har du fått svar!!!

Og svaret kom kjapt. For han har sikkert vært på jobb eller noe, og så skulle han kanskje maile med kompisen som skulle formidle adr - og GJETT HVA! der lå jo mail fra pigen (må jo ha det på dansk) som han syntes var så søøøøøøøøøøt!!

:hoppe::hoppe::hoppe:

og snart blir det :humpe:

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro :) Du må jo bare spørre om dere skal treffes over en kaffe neste gang han er i Oslo.

Hehe, vet ikke om jeg skal det. Jeg så han ikke i Oslo, ei bor der selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fly flate!! Dette er bare super rått!! :klappe:  :klem:  :klappe:

Husk at danske jenter er ganske tøffe, så her er det bare å hoppe i det.

      Det er ikke enkelt å finne på hva man skal skrive, men gi han et kort resyme`om hvem du er kanskje?

Og spørre om hva slags kaffe han liker...?

Super konge!!

Jeg skulle bare litt på nettet sånn i tilfelle - og så har du fått svar!!!

Og svaret kom kjapt. For han har sikkert vært på jobb eller noe, og så skulle han kanskje maile med kompisen som skulle formidle adr - og GJETT HVA! der lå jo mail fra pigen (må jo ha det på dansk) som han syntes var så søøøøøøøøøøt!!

:hoppe:  :hoppe:  :hoppe:

og snart blir det  :humpe:

:)

Ja, hadde det da enda blitt det siste :ler:

Men, jeg tror jammen ikke han har snakket med kompisen jeg? :forvirret:

Jeg kom på en viss ting som muuuligens kunne gjort at kompisen hadde sin egen agenda..eller jeg skal ikke si sin egen agenda heller - men at det kan være litt misforståelser her, ang situasjoner etc.

Nei, jeg aner ikke - og det er ingen vits i å spekulere i heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg engasjerer meg! Har sluttet a sjekke norske nyheter na, bare "ARGH - "falt" for en mann i dag" - traden! og skal love deg jeg savner ikke noe! :)

Tror du har engasjert svart mange ja, nar jeg er inne pa traden nar det er natt hjemme er det som oftest 10 - 12 inne a leser likevell :)

Lykke til!! Og om ikke han vil ta en kaffi med deg, sa er vi mange her som kan mote opp a stotte deg! (kommer jo hjem til sommeren :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart jeg engasjerer meg! Har sluttet a sjekke norske nyheter na, bare "ARGH - "falt" for en mann i dag" - traden! og skal love deg jeg savner ikke noe!  :)

Tror du har engasjert svart mange ja, nar jeg er inne pa traden nar det er natt hjemme er det som oftest 10 - 12 inne a leser likevell :)

Lykke til!! Og om ikke han vil ta en kaffi med deg, sa er vi mange her som kan mote opp a stotte deg! (kommer jo hjem til sommeren :ler: )

Herlig!!

Det hadde vært gøy det - kanskje vi her inne skulle tatt den kaffekoppen, rene treffet! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

He he

Hvis kompisen hadde en egen agenda så kom han til kort!

Her er jenta si som ordner opp selv. :Nikke:

Knis!!

(Skulle likt å se hvordan du reagerte når du så mail fra han!! ) he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Haha, så kult! Jeg tok en lignende sjanse for noen år siden, hadde jeg ikke gjort det ville jeg ikke hatt samboeren min i dag. De er like svake for smiger som vi er, disse gutta! ;) Du har iallfall ingenting å tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he

Hvis kompisen hadde en egen agenda så kom han til kort!

Her er jenta si som ordner opp selv. :Nikke:

Knis!!

(Skulle likt å se hvordan du reagerte når du så mail fra han!! ) he he

Hehe - ja ikke vet jeg.

Uten at jeg kan si noe sikkert, men han vet nok hvem jeg er, fordi om han ikke kjenner meg..

Om han vet noe om mitt liv NÅ, med hensyn til forhold og alt - det vet jeg ikke..

Kjenner jeg faktisk blir litt stresset med tanke på det, uten at det er noen grunn til det.

Nå kan jeg uansett droppe det leddet der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så kult! Jeg tok en lignende sjanse for noen år siden, hadde jeg ikke gjort det ville jeg ikke hatt samboeren min i dag. De er like svake for smiger som vi er, disse gutta! ;) Du har iallfall ingenting å tape!

Så gøy! ble samboren din veldig smigret, hva gjorde du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååå

La Guapa, Yamaha, lilletroll, Pulverheksa, Annie ++++ alle dere andre, nå må dere komme dere hit! mener ikke å glemme noen nå altså ;) :-D

Jeg er så happy og vil dele det med dere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer ! :klappe: Jobben er godt utført !

Første "rundingsbøyen" er passert og vi følger deg trofast i resten av "racet"...

Jeg må bare si at vi/folk er så altfor forsiktige med å gjøre det du nå nettopp har gjort ! Vi skulle gi folk mere komplimenter !!! Flørte mere...leve sterkere. Det hadde løftet hverdagene og gjort livet mye bedre. Det kan umulig finnes et eneste menneske som ikke hadde blitt glad og smigret av å få en oppløftende sms eller mail med hyggelige ord fra et menneske som bare syns vi er toppen...

Det trenger jo ikke bli noe forhold ut av det, nødvendigvis.

Litt ekstra oppmerksomhet i hverdagen er mere enn nok ! :)

Stå på nå.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sååå gøy!! Du må skrive tilbake!! :hoppe::hoppe::hoppe:

...han sjekker sikkert mailen senere i kveld, han... :smilorange:

Er han i Danmark nå??

Jippi! Dette blir bra! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!!!!!!!!!!! Du har oppnådd kontakt! Og han vil åpenbart ha kontakt med deg også!

Finn frem det fineste bildet du har av seg, som du sender til ham. Skriv at ja, det var deg som spurte om han ville ha avisen. Spør når han skal til <stedet der du bor> neste gang, og om dere kan treffes over en kaffe eller noe sånt? Og spør gjerne om han kan sende bilde også - slik at du har noe pent å se på i mellomtiden ;)

Avslutt gjerne med 'håper du tar deg tid til å svare igjen snart - ha en fin helg!'.

Dette går veien!!! :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Så bra at du fikk svar!

Ser noen foreslår at du skal be han med på en kaffe, men jeg synes ikke nødvendigvis du trenger å gjøre det. Hvis han er i danmark (og ellers også) så kan en fin måte å bli kjent på være å snakkes over mail eller aller helst på msn e.l. Det var sånn kjæresten og jeg ble kjent, vi pratet på nett i 6 mnd før vi møttes i virkeligheten (vi hadde ikke mulighet til å treffes..) og nå har vi vært sammen i over 5 år :)

Lykke til uansett hvordan du velger å gjøre det videre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

JAAAAAA!!!!!! Endelig litt action! FY søren så tøff du er, trådstarter! Beundringsverdig! Sitter og fryder meg nå, sambo er ikke hjemme så vet ikke hvem jeg kan si det til! Må liksom si det til noen! Hehe, har ikke klart å la være å innvie sambo i dette, han så jo på meg at noe engasjerte meg veldig her på nettet :) Juhu!!! :klappe::klem::hoho::danse: +++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede begynt på mailen tilbake ja :icon_lol:

Jeg tenker: ikke sende den tilbake samme sekundet, det er jo IKKE som om jeg ikke har annet å gjøre enn å vente på svar fra ham :ler:

Men samtidig, er det vel greit å smi mens jernet er varmt..la han vente bittelitt, men ikke for lenge :sjenert:

Og; jeg tror faktisk jeg skal holde bittelitt "tilbake" nå..ikke misforstå meg.

Men jeg er jo allerede den som strakk ut hånden her, tror ikke det vil lønne seg å gi ALT i neste mail nå? :klø:

At jeg er bittelitt mystisk jeg og :ler:

Nå må dere komme med synspunkter, meninger om mailen og alt!

Endret av Trådstarteren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAA!!!!!! Endelig litt action! FY søren så tøff du er, trådstarter! Beundringsverdig! Sitter og fryder meg nå, sambo er ikke hjemme så vet ikke hvem jeg kan si det til! Må liksom si det til noen! Hehe, har ikke klart å la være å innvie sambo i dette, han så jo på meg at noe engasjerte meg veldig her på nettet :) Juhu!!!  :klappe:  :klem:  :hoho:  :danse: +++

Herlige du :klem:

:hoppe::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig artig lesning :ler:

Har vært innom og lest i noen dager nå, og du er utrolig tøff Tror aldri jeg hadde turt å gjøre det samme:)

Morsomt at han svarte så fort, kan jo tyde på interesse det ;)

Du kan jo kanskje spørre om han er på MSN, lettere å prate sammen der enn på mail.

Ønsker deg masse lykke videre, gleder meg til å høre fortsettelsen :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...