Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fælt lite i grunn.... skal snart reise å handle. Må vel ha noe mat og godis denne helgen også vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du forslag til søndagsmiddag ? Ingen av de jeg bor sammen med liker lam.... :grine:

Skrevet

To hundre...?

Jeg må innrømme at jeg ikke undrer såååå veldig.... :ler:

Skrevet

:ler: Gidder du ikke lese to hundre sider altså?? hehe Holder med de ti første da, så får du jo en viss peiling med hvordan alt startet... ;)

Annie - har du kyllingfilet? Masse godt man kan lage av det!!!!

Skrevet

Kylling er heller ingen stor hit her... Eller salater og grønnsaker... De er så kjedelige i matveien atte! :sur:

Skrevet

Kjøttkaker er ingen dum idè, men siden vi hadde medisterkaker 2 dager på rad så blir det litt for likt. Tror kanskje koteletter er tingen i morra, og eplegrøt til dessert!

Skrevet

:sikle: mat for mons!! :ler: Hva med ovnsbakt laks? Eller rett og slett risgrøt...

:)

Skrevet

Som sagt de er kjedelige, fisk er heller ikke noe.. Sambo orker ikke lukta og enda mindre smaken på det..... Må slutte å spørre folk jeg, for alle de gode tipsene jeg kunne brukt går i vasken fordi en eller annen her i huset ikke liker det.....

Skrevet

Vi spiser det meste, tror jeg, pølser og kjøttdeig er en stor hit her,,,

Skrevet (endret)

Angående mus og katter: Katten min løp inn med en levende mus en gang.

Vi stengte katta inne på et rom for å prøve å redde musa.

Men vi gav opp og lot katten slippe til. Musa ble myrdet og katta ble fornøyd. Det e'kke greit.

I dag har vi spist lasagne. Rester fra i går. Fy søren så raskt lei man blir av lasagne. Skal ikke spise det på mange måneder!

Endret av Svart Katt
Skrevet

Den tråden med middager har reddet meg mange ganger også. :ler:

Her er det litt som hos deg Annie.

Gutta i familien er håpløst kresne i matveien. Den minste skal bare ha ting han kan ha ketchup på, og den største vil helst ikke ha kjøtt. :ler:

I dag skal vi ha ferdig grillet kylling med salat og ris til.

*Tar meg sammen og tusler til kjøkkenbenken.*

Skrevet

Shopping girl is back! :ler:

Deilig med en slik dag altså... Nå må alle liga jenter ha en riktig fin lørdagskveld!

Nå skal jeg og sambo kose oss med litt god mat og en film. :klem:

Skrevet

Jeeez!

Nå lå dagboka på side 2. :overrasket: Er dere ute på søndagstur hele gjengen eller?

Selv sitter jeg her med min andre te-kopp og smugspiser smågodt-rester fra i går.

Får vel ta meg en sykkeltur etter hvert. :)

Skrevet

Loffen, naa ble jeg inspirert av deg og drar paa sykkeltur!

Skrevet

Jeg vil også ut i dag, men på en lengre gåtur tenker jeg!! Kjøre bilen til et fint turområde, kaffe på termosen og lange ut... :)

Ha en fin søndag jenter!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...