Gjest Gjesta Skrevet 15. september 2006 #5101 Skrevet 15. september 2006 Hei Daria! Velkommen hjem!! (sa det i dagboken din også, altså.. ) Vi har savnet deg. Så deilig du har hatt det da! *sukk* Her har det vært NM i skravling.. Ikke så mye nytt her i gården. Det har vært litt småproblemer med mus ol. Men ellers ikke noe spennende:) Kos deg i Oslo!
Annie Skrevet 15. september 2006 #5102 Skrevet 15. september 2006 (endret) Når du nevner mus.... Vi har fått mus i huset!!!! Så gardina bak TV beveget seg i går kveld og fant fort ut at det IKKE var fordi i vinduet sto oppe. Dro vekka den ene gardina og der hang jævelen! Den sprang avgårde da jeg slo i veggen og Sambo har satt opp felle, men den har ikke gått i den enda! HATER MUS INNE!!!!! Endret 15. september 2006 av Annie
Gjest Dallandra Skrevet 15. september 2006 #5103 Skrevet 15. september 2006 Synes ærlig talt at mus burde ha vett nok til å gå i fella når den står der. Unnasluntrere!!! Har heller ikke mus i fella, men hørte dem igjen i går kveld.
Impala Skrevet 15. september 2006 #5104 Skrevet 15. september 2006 Huff stakkars dere som har mus i huset atslå, det syns jeg ikke høres noe koselig ut nei . Vi har ikke hatt noen inne, men vet at det er mange ute, spesielt borte hos naboen, men de blir forhåpentligvis tatt av katter og fugler. Jeg skal reise tidlig fra jobben nå, også skal jeg på trening, handle mat for helgen, også er det hjem og male rekkverk mens det enda er vær til det. Fortsatt fin dag alle sammen
Annie Skrevet 15. september 2006 #5106 Skrevet 15. september 2006 Nå så jeg musa igjen, men den går ikke mot fella. Den gjemte seg bak vedkassa, så enten har jeg klemt den i hjel eller så sitter den bak der enda. Tør ikke dra fram og se.....
Gjest Gjesta Skrevet 15. september 2006 #5107 Skrevet 15. september 2006 Huff, så ekkelt Annie! Jeg har aldri hatt mus her inne. *Bank i bordet! * Men synes de er så utrolig ekle
Gjest Dallandra Skrevet 15. september 2006 #5108 Skrevet 15. september 2006 Nå så jeg musa igjen, men den går ikke mot fella. Den gjemte seg bak vedkassa, så enten har jeg klemt den i hjel eller så sitter den bak der enda. Tør ikke dra fram og se..... ← Beklager, jeg kan ikke annet enn å le. Er det ikke galgenhumor det heter? Tar meg friheten fordi vi har samme problem Annie. No hard feelings håper jeg Huff. Du får be mannen se etter når han kommer hjem da!! Kom arbeidslyst...
Annie Skrevet 15. september 2006 #5109 Skrevet 15. september 2006 Datteren min på 8 1/2 er mye tøffere enn meg, så hun dro fram vedkassa og kikka, men musejæ.... var ikke der! Var både letta og ikke over det i grunn.... Hadde jo vært greit å vært kvitt den!
Gjest Gjesta Skrevet 15. september 2006 #5110 Skrevet 15. september 2006 Dere får flytte til byen og bo i en murblokk i høyden så slipper dere museproblematikken
Annie Skrevet 15. september 2006 #5111 Skrevet 15. september 2006 NEI! Før det hadde til og med JEG skaffet meg katt!
Gjest Gjesta Skrevet 15. september 2006 #5113 Skrevet 15. september 2006 Er du fortsatt på MSN Annie? Alt henger her! Jeg kommer ikke inn igjen.. Hehe
Gjest Gjesta Skrevet 15. september 2006 #5114 Skrevet 15. september 2006 Nå kan du gå inn på spacen min Annie!
Annie Skrevet 15. september 2006 #5115 Skrevet 15. september 2006 Silla har kjempelekkert hus, bare sånn om noen lurte.
Gjest Gjesta Skrevet 15. september 2006 #5117 Skrevet 15. september 2006 Spennende å se huset ditt da snuppa! *snike seg inn og se* Jeg er en av de jentene som ikke er så redd for mus jeg da... Kan liksom ikke heelt se det farlige med dem Sorry, jeg skjønner at det vel ikke er derfor dere ikke liker dem, men fordi de er ekle etc. Syns de heller kan være litt søte jeg men helst ikke inne i huset nei. Takk for snakken i går Nivea - det var kjempe koselig! :-D Jeg stopper ikke å forundre meg over hvor godt jenteligajentene kommer over ens!
Gjest Gjesta Skrevet 15. september 2006 #5118 Skrevet 15. september 2006 Ja, du er velkommen til å ta en titt sjarmis!! Håper du har hatt en fin dag
Gjest Dallandra Skrevet 15. september 2006 #5119 Skrevet 15. september 2006 ...har også lyst til å se hus......
Gjest Dallandra Skrevet 15. september 2006 #5120 Skrevet 15. september 2006 Nei jeg tror ikke at jeg er så redd mus jeg heller. Helt til de plutselig er der!!! Da blir jeg SÅ skuffet over meg selv, for jeg liker å tro at jeg er hevet over sånne tåpelige kvinneting som å stå på en stol og hyle fordi det er mus i huset. Men dengang ei...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå