Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det sliter jeg også med :ler:

Kanskje sove mindre?

Ja, og heller bruke tiden her på KG? :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er bare innom for å si natta!

Dagene er for korte for meg.  :ler:  Det er disse sykkelturene.. :sjenert:  Ja, også har vi vært på besøk.

( Jeg kommer til å få Koss-lår.)

Flink som sykler!! :klappe:

Skrevet
Ja, og heller bruke tiden her på KG? :ler:

Ja selvfølgelig :ler:

Men nå må jeg logge meg av her tror jeg. Har brukt alt for mye tid her inne idag. Det ble plutselig en del PM'er og greir, og da tar det tid :)

Skrevet

Hei alle sammen. :)

Her er det helt nydelig vær i dag igjen! September er flott når det er sånt vær. Deilig for meg, for da blir høsten 'utsatt' litt til.

Nå skal jeg ut og pusle litt med de stakkars sommerblomstene som har blitt oversett i det siste. De må få leve litt til synes jeg. :)

Ha en fin dag! :klem:

Skrevet

Her er det tåke i dag og jeg er litt sur på værmelderne for de lovet nydelig sol!!!

Gjest Dallandra
Skrevet

Hurra nå er dagen snart slutt og jeg skal hjem og bake Sjarmtrollpaivariant med plommer. Lurer på om det blir godt.

Gjest lilletroll
Skrevet

Hei hei alle sammen :vinke: Er litt skjelven akkurat nå, men tror jeg gjorde det rette. Skal fortelle om det i bloggen for de som gidder lese.

Håper alle har en jenteligafantastisk dag :klem:

Skrevet

Dallandra:

det tror jeg blir såååååååå godt!

Her har det vært nydelig vær i dag :)

og som dere sier ja, det hjelper veldig på årstiden vi er inne i!

Jeg eeeeeelsker dette været.....masse sol, men koselig om kvelden når det er blitt mørkt.

Varmt i solveggen, men allikevel deilig å ta på seg litt mer høstklær når det ikke er så varmt :)

:klem:

Skrevet

Silla!!

Jeg venter fortsatt på de utspekulerte planene dine altså!! ;):sjarmor::ler:

:klem:

Skrevet

Heeeei!! Jeg har planene klare jeg altså :ler:

I dag har jeg shoppet myyyye, vært hos frisøren og gått en lang tur i det nydelige høstværet!! Nå har jeg og sambo ryddet ute i hagen. Gjør alt klar for vinteren. Brrrr... Håper du koser deg med film sjarmis! Og at alle andre ligarer (var det ikke det du kalte oss lilletroll?) har en super kveld!

:klem: til alle sammen!

Skrevet

Innom og sjekker om paien til Dallandra ble en suksess.

Det hørtes så godt ut og jeg bare er litt nysgjerrig. :ler:

Så bra at du ble fin på håret Silla! Nå er det nesten sånn at jeg begynner å få tilbake troen på frisører. :overrasket:

Gjest Dallandra
Skrevet

Paien min ble utsatt pga av manglende arbeidslyst. Kommer sterkere tilbake i kveld håper jeg, vi har sikkert nesten 10 l plommer. Stønn. Neste år skal jeg si nei takk.

Skrevet
:ler: Jeg er ute altså Annie! Jeg har hagen full av menn som legger stein. Nå er jeg bare inne for lage lunsj til dem. Så mens eggene koker så må jeg være inne her på KG! Smart? Håper du har en fin dag vennen! :klem:
Gjest lilletroll
Skrevet

Vil bare ønske alle en gooood helg - nå er jeg ikke tilbake før mandag :overrasket::vinke:

Skrevet

Neimen nå er det lenge siden jeg har sett deg lilletroll! Skal du på fjelltur nå i helgen også? Så heldig!! Ha en rinktig fin helg, så ses vi vel kanskje på mandag?.. :klem:

Skrevet

Hei liga-jentere :)

Er tilbake fra en deilig ferie (som faktisk ikke er helt over ennå, er fortsatt i Oslo).. Kommer meg ikke gjennom alle de nye sidene nå -har det skjedd noe jeg burde vite? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...