Gjest lilletroll Skrevet 13. september 2006 #5041 Skrevet 13. september 2006 Kan ikke bare være tv-slave heller ← kan man ikke ??
Gjest Gjesta Skrevet 13. september 2006 #5042 Skrevet 13. september 2006 Hei og hadet! Nå ringte en vennine. Hun er her på 20 min og her ligger jeg i senga og surfer.. Så inn i dusjen med meg!
Gjest Gjesta Skrevet 13. september 2006 #5043 Skrevet 13. september 2006 (endret) Godt å høre at det står bedre til med deg Yamaha jeg er trøttings i dag Halsen er vond, og heldigvis ble dagens forelesning avlyst! Endret 13. september 2006 av Vampyra
Impala Skrevet 13. september 2006 #5044 Skrevet 13. september 2006 kan man ikke ?? ← Jo da Godt å høre at det står bedre til med deg Yamaha ← Takk for det. Må jo bare bli ferdig med ting, og se fremover. Ellers kommer en ingen vei
Gjest Gjesta Skrevet 13. september 2006 #5045 Skrevet 13. september 2006 kan man ikke ?? ← Det samme sier jeg
Gjest Gjesta Skrevet 13. september 2006 #5046 Skrevet 13. september 2006 Hei og hadet! Nå ringte en vennine. Hun er her på 20 min og her ligger jeg i senga og surfer.. Så inn i dusjen med meg! ← Håper dere koser dere masse i dag
Gjest Gjesta Skrevet 13. september 2006 #5047 Skrevet 13. september 2006 Godt å høre at det står bedre til med deg Yamaha jeg er trøttings i dag Halsen er vond, og heldigvis ble dagens forelesning avlyst! ← Åååå så godt det er når forelesninger blir avlyst akkurat når man trenger det
Gjest Gjesta Skrevet 13. september 2006 #5048 Skrevet 13. september 2006 Jo da Takk for det. Må jo bare bli ferdig med ting, og se fremover. Ellers kommer en ingen vei ← En stor skal du få ihvertfall!
Gjest Gjesta Skrevet 13. september 2006 #5049 Skrevet 13. september 2006 Jeg skulle "bare" fort innom KG for å se litt før jeg skulle lese...... det var en time siden og jeg har enda ikke kommet igang NÅ må jeg! Snakkes senere i dag
Impala Skrevet 13. september 2006 #5050 Skrevet 13. september 2006 En stor skal du få ihvertfall! ← Takk. En stor en tilbake til deg Jeg skulle "bare" fort innom KG for å se litt før jeg skulle lese...... det var en time siden og jeg har enda ikke kommet igang ← Det hørtes veldig kjent ut. Kan ikke skjønne det
Gjest lilletroll Skrevet 13. september 2006 #5051 Skrevet 13. september 2006 Jo da ← *puster lettet ut*
Gjest Gjesta Skrevet 13. september 2006 #5052 Skrevet 13. september 2006 *sniker meg fort innom i lesepausen her* Det er aberet med å ha pc'en litt for tilgjengelig når man skal jobbe
Gjest Gjesta Skrevet 13. september 2006 #5053 Skrevet 13. september 2006 *sniker meg fort innom i lesepausen her* Det er aberet med å ha pc'en litt for tilgjengelig når man skal jobbe ← Ja, det er et problem det der.. Slik er jeg også. Hvis jeg bestemmer meg for å slå den av, så er den på igjen om 20 minutter.. Du får bare trøste deg med at du ike går glipp av noe her. Da sier jeg i fra.
Gjest Gjesta Skrevet 13. september 2006 #5054 Skrevet 13. september 2006 Ja, det er et problem det der.. Slik er jeg også. Hvis jeg bestemmer meg for å slå den av, så er den på igjen om 20 minutter.. Du får bare trøste deg med at du ike går glipp av noe her. Da sier jeg i fra. ← Det er bra! Jeg slår heller ikke av min i mellom slagene heller vet du.......da er det såå lett å "bare" skulle surfe en liten stund.... Hvor ER alle sammen?? Får helt abstinenser her jeg! Delinda kom til å tenke på deg og, "lenge" siden du har lagt igjen spor! Nå er det ikke Dansken jeg roper på, men JEEEEEEEEEEEEEEEEEEENTELIGAAAAAAAAAAAAAAAAAEN
Gjest Dallandra Skrevet 13. september 2006 #5055 Skrevet 13. september 2006 Hehe, ja er det ikke det ene så er det andre. I dag har hele family'n vært på shopping, det resulterte ikke i så veldig mye morsomt, men desto mer fornuftige ting, sånn som gitarstrenger, dockboots, svarte sokker og apotekvarer. I kveld er det Mannen som overbeviser barna om at det er natta, mens jeg sitter her og skulle gjort andre ting.
Impala Skrevet 13. september 2006 #5056 Skrevet 13. september 2006 Ja det var rolig på KG i kveld ja. Men det er litt greit også, for da tar det ikke så lang tid å få oppdatert seg
Gjest Gjesta Skrevet 13. september 2006 #5057 Skrevet 13. september 2006 Hehe, ja er det ikke det ene så er det andre. I dag har hele family'n vært på shopping, det resulterte ikke i så veldig mye morsomt, men desto mer fornuftige ting, sånn som gitarstrenger, dockboots, svarte sokker og apotekvarer. I kveld er det Mannen som overbeviser barna om at det er natta, mens jeg sitter her og skulle gjort andre ting. ← Deilig at du har mer "fri" ikveld da! Sitt og nyt at du bare kan surfe og slappe av du
Impala Skrevet 13. september 2006 #5058 Skrevet 13. september 2006 Men hva er det med denne tråden da? Den er liksom så bred Har sjekket innstillingen øverst, og den står på standard :klø: Andre som har det sånn, eller som vet hva jeg evt har gjort
Gjest Gjesta Skrevet 13. september 2006 #5059 Skrevet 13. september 2006 Har det sånn jeg også! At den er bred altså.. Her har det ikke vært mye action siden sist nei. Jeg har bare tulla bort kvelden jeg nå. Ikke gjort noe som helst. Bare vasket klær, og det er vel ikke akkurat så mye jobb.. Har lyst til å gå en lang, god tur nå. Noen som blir med? Tenkt det da.. Det hadde vært trivelig det! Ha på seg gode høst klær, en god fleece jakke og traske i vei. Det er så frisk og deilig luft ute nå! Tror det hadde blitt litt skravling da..
Gjest Gjesta Skrevet 13. september 2006 #5060 Skrevet 13. september 2006 Har det sånn jeg også! At den er bred altså.. Her har det ikke vært mye action siden sist nei. Jeg har bare tulla bort kvelden jeg nå. Ikke gjort noe som helst. Bare vasket klær, og det er vel ikke akkurat så mye jobb.. Har lyst til å gå en lang, god tur nå. Noen som blir med? Tenkt det da.. Det hadde vært trivelig det! Ha på seg gode høst klær, en god fleece jakke og traske i vei. Det er så frisk og deilig luft ute nå! Tror det hadde blitt litt skravling da.. ← Jeg er med, jeg er med Det hadde vært kjempe koselig Og ja, hva i pokker er det med formatet her da?? Så bredt og rart Vil KG utvide plassen for jenteligaen siden vi opptar så mye plass....?? Nei unnskyld den tørre humoren min Jeg er ikke heeelt god ikveld Skal jeg igangsette plan X silla??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå