Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det var fra side 236 til 251 å lese siden sist så det ble ikke helt aktuelt å oppdatere meg nei...  :ler: Skavlehøner altså!!  :ler:

For å si en ting Nivea.. Det er vel egentlig ingenting å oppdatere en gang.. :sjenert: Bare tull og tøys.. Hehe..

Joda, jeg fikk fylt bensin!! "Stjal" noen kroner fra Mannens konto så jeg fikk fylt på veien. Dagen på jobb ble slitsom, så nå driver jeg og lurer på om jeg skal sitte oppe og se Grey's eller om jeg skal tusle i seng. Det er forferdelig tidlig, men trøtt er trøtt. Mannen har satt opp flere musefeller, og i morgen skal vi kjøpe sånne bokser til å ha gift i. Hvis noen har ei museglad utekatt til overs så tar vi gjerne imot. Men det må være utekatt (kjellerkatt), jeg orker ikke katt i huset.

Så bra at det ordet seg da Dallandra! Jeg er også kjempe sliten, men må se på Grey's i kveld. Så hopper jeg i seng med en gang etterpå. Skal ikke være inne på KG i natt igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var det mye skravling ja! :ler:

:overrasket:

Det er ikke rart det er blitt over 5000 innlegg.

Bare titter innom og oppdaterer meg.

Det var deilig å ligge på sofaen og slappe av til Grey's etter sykkelturen min.

Nå må jeg ha kaloripåfyll!!

:)

Skrevet

Skravling er man god på!!

Det er jo selve Ligaen det ;):sjarmor::ler:

Dessuten når man ser på hvor mange innlegg det er blitt i bloggen..........neeeesten skremmende :ler:

Men gud så gøy og godt :)

Alle jentene fortjener en stooooooooooooooooooor :klem:

Skrevet

Kunne like gjerne blitt kalt skravleligaen ja! :ler:

Skrevet
Kunne like gjerne blitt kalt skravleligaen ja! :ler:

Men ærlig talt, vi er da jenter og det er jo synonymt med.................

I kor alle sammen: jepp, skravling :ler:

Jenteligaen består :sjarmor:

Skrevet

SÅKLART at den består! Med samme navn! Det er jo oss det !!!!!

Skrevet

Dallandra:

Vi har to!! Den ene spiser alt som kan spises, mens han andre er bare utspekulert og leker med dem til de dør :sjarmor:

Skrevet
SÅKLART at den består! Med samme navn! Det er jo oss det !!!!!

:Nikke:

Må le av oss, snakk om å holde alle kommunikasjonskanaler åpne, dagbok, blogg, sms...... :ler::klem:

Skrevet

Jeg sitter og venter på en episode av Sex & the city :sjarmor: men klart jeg kan snike meg til msn itillegg. Man er da jente og har evnen til multitasking ;)

Skrevet

Jeg har ny sykkel og ikke noe sted å sette den om natta! :sur:

Tør ikke ha den ute. :overrasket:

Nå står den i gangen, og da ble mannen sur og sa at der er det jo ikke plass!

Ja jeg ser jo det jeg også da! Dust. Heng den opp i taket da vel. :ler:

Setter den på stua jeg. Kanskje han skjønner at vi må bygge garasje eller flytte til større hus. :sjarmor:

Skrevet
Setter den på stua jeg. Kanskje han skjønner at vi må bygge garasje eller flytte til større hus.  :sjarmor:

:ler:

Skrevet

Har dere det bra idag?

Jeg har det kjempefint for tiden. Er over kneika etter SA'n og ser nå bare framover :)

Går bra på jobb også selv om jeg driver å lurer på om jeg skal bytte beite. Men man vet hva man har, men ikke hva man får :klø:

Men det blir lønnsforhandlingene i høst som kommer til å avgjøre det. Får jeg ikke en skikkelig lønnsforhøyelse, så går jeg over i det private.

Ha en fin dag alle sammen :klem:

Gjest Dallandra
Skrevet

Resyme av Grey's i går anyone?? Jeg la meg selvfølgelig, trøtt som jeg var.

Skrevet

Det er faktisk en serie jeg ikke følger med på så kan ikke hjelpe deg dessverre.

Mannen hadde fått helt hetta hvis jeg skulle fulgt med på alle serier jeg kunne tenkt meg å sett :ler:

Kan ikke bare være tv-slave heller ;)

Gjest Dallandra
Skrevet

Jeg har vært ordentlig hard med meg selv jeg da, så det er den ENESTE jeg følger med på. Og så skal jeg se på en reality/spillsak utover høsten, for ei venninne skal være med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...