Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet

Huff, så ensomt det var her. Nesten litt trist.. Jeg får abstinenser jeg, etter den dagen vi har hatt i dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg jo virkelig muligheten til å ta igjen både Annie og lilletroll på topp 10 lista nå! Men jeg orker rett og slett ikke.. De får bare nyte den følesen det gir dem. Sikkert fint der oppe i toppen.. :forvirret:

-hva vet vel jeg om hvordan det føles.. - *sukk*

Skrevet

Nå begynner dokumentaren om 9/11 igjen, så da får jeg bare gråte videre.. God natt alle sammen, vi ses i morgen. :klem:

Skrevet

Åja, jeg blir så lei meg :grine:

Jeg synes så forferdelig synd på alle menneskene som må ha vært så grusomt redde... :tristbla:

Skrevet

Har sett 9/11 på 2 kanaler nå. Først på NRK, så resten på TV2. For en forferdelig katastrofe! Og for noen følelser de som overlevde sitter med. :cry:

Skrevet

Gratulerer Vampyra! :klappe:

Er super trist etter dokumentaren jeg også. Huff..

Skrevet

jeg kommer nok til å tenke masse på de stakkarne førjeg sovner ja... :tristbla:

Jeg får vel ta kvelden!

God natt jenter :klem:

Skrevet

Natta Vampyra!!

Har følesen av at dere klarer det nå Annie! Takk :klem:

Skrevet

Still going strong..

Hehe, i morgen får lilletroll noia! Hun har jo gått glipp av sååå mye da! :ler:

Gjest Dallandra
Skrevet

God morgen alle sammen. Joda, det ble da natt på meg. Jeg kom på at dørkarmen inn til soverommet vårt faktisk var fiksa og tett, bar ungene inn i senga og lukka døra. Så lå jeg der en stund og skvatt av alle lyder før jeg sovna. Og for en halvtime ringte klokka. Jeg er rimelig smal i øynene, men skal nok komme meg gjennom dagen.

Æsj... ikke lønn på konto enda... må inn på nettbanken og se hvor mange kroner jeg klarer å skrape sammen. Kom på at stasjonen ikke er åpen når jeg kjører forbi så jeg MÅ betale med kort...

Skrevet

Lønna kan komme inn på konto senere i dag. Kjedelig å være så blakk.

Ang musa så får du la mannen din ta den jobben i dag. Hater mus, og jeg nekter å tømme og å sette opp feller. Det er Sambos jobb!

Ha en fin dag Dallandra! :klem:

Gjest lilletroll
Skrevet
Still going strong..

Hehe, i morgen får lilletroll noia! Hun har jo gått glipp av sååå mye da!  :ler:

HAHAHA... :ler:

:tunge1:

Ny dag, nye muligheter. Ingen som har tatt meg ennå ser jeg....men det skjer nok i dag, for jeg føler for å prøve å gjøre LIIITT andre ting i dag.

*minner meg selv på at jeg bare skulle inn å sjekke innlegg for så å tasse lydig ut igjen*

Skrevet

Ingen fare lilletroll. Jeg og Annie er begge enige om at vi ikke kan/skal bruke så mye tid her i dag! :ler:

Gjest lilletroll
Skrevet

Og nå er musa tom for strøm (neida, jeg satte den ikke på lading i går :klaske: ) så nå får jeg ikke gjort noe - blir helt hjelpeløs uten. Men jeg "sjekker innom" utover dagen for å se til at alle har det bra :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...