Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet

Topp 10 i dag

Medlem Ble medlem Totalt innlegg skrevet Innlegg i dag % av dagens innlegg

-- 0 659 14.73%

lilletroll 01.01.1970 4.735 330 7.38%

Annie 05.07.2002 6.204 209 4.67%

Silla:) 13.07.2006 1.089 122 2.73%

Tanita 24.02.2006 2.294 71 1.59%

Lamadama 15.08.2006 1.069 64 1.43%

Ninakanin 15.09.2004 6.591 54 1.21%

Cr@sh 01.01.1970 6.499 50 1.12%

Towelie 14.06.2004 13.548 49 1.10%

Elphaba 06.12.2004 12.790 38 0.85%

WOW! Jeg bøyer meg i støvet for deg i dag lilletroll! :klappe::ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neimen, er dere her nå også! Åj.. Har besøk av mamma jeg. Så vi skal spise middag nå. Men måtte bare sjekke litt mail.. Vet dere, jeg trodde liskom at jeg snart fikk hoppe opp på ett nytt brukernivå, etter dagen i dag.. Men neida.. Mista motivasjonen jeg nå.. Det er jo leeenge til det.. 3000 innlegg liksom.. Da må jeg stå på.. :forvirret:

Nybegynner................1

Ganske godt kjent.....60

Meget godt kjent..... 200

Erfaren bruker.........300

Superaktiv bruker....600

Avhengig...............3000

Leieboer................6000

Jeg angrer og trekker tilbake aaalt! Jeg mistet selvfølgelig IKKE motivasjonen! Motivasjonen er jo ligaen det!! :klem:

Skrevet

Hun har ikke det, men da de la om forumet for noen år siden så ble alle de gamle brukerne registrert med dato i 1970.

Skrevet

Har dere vært medlemmer såå lenge dere da. Hmm.. Tenk på aaalt jeg har gått glipp av da! Jeg har jo ikke sjans til å ta igjen 5 år lixom.. :forvirret:

Skrevet

Du har jo klart mer på et par mnd enn jeg gjorde det første året!

Gjest lilletroll
Skrevet
WOW! Jeg bøyer meg i støvet for deg i dag lilletroll!  :klappe:  :ler:

:bukke:

lilletroll har vært medlem siden 1970 hun! Kult..

Superkult - spesielt siden jeg er født i 1979 - snakk om å starte tidlig :ler:

Gjest lilletroll
Skrevet
Du har jo klart mer på et par mnd enn jeg gjorde det første året!

Enn meg og....var et moderat medlem helt til jeg ble kjent med jenteligaen jeg...var da jeg tok av :ler:

Skrevet

Så da har jeg ikke gått glipp av noe da! :hoppe: Tenk så heldig jeg er da, som møtte ligaen med en gang! Snakk om flaks! Må være drit kjedelig på KG for alle andre.. :ler:

Skrevet

Nå er middagen servert. Så nå logger jeg av igjen! Takk for en fantastisk gøy dag jenter! :klem:

Skrevet

I like måte snuppa! Kos deg med mamman din på besøk! :klem:

Gjest Dallandra
Skrevet

Jeg skal si det er noen damer som har hatt det travelt i dag!!!

Skrevet
:ler:

Gleder meg til andre skal begynne å lese igjennom det vi har skrevet her. :legrine:

Har gjort det jeg. Men det var mest vås da :ler:

Jeg skjønner ikke at dere orker å få mailer om at det er svar på innlegg :overrasket:

jeg sjekker bare mine innlegg med jevne mellomrom i stedet....

Jeg sjekker også bare mine innlegg.

Så da har jeg ikke gått glipp av noe da!  :hoppe: Tenk så heldig jeg er da, som møtte ligaen med en gang! Snakk om flaks! Må være drit kjedelig på KG for alle andre..  :ler:

Ligaen er jo bare toppers :)

Herregud som dere har holdt det gående på KG idag da lilletroll, Annie og Silla. Må jo bare le av dere :ler:

Det er sånne dager som er gøy også da.

Nå er det snart 71 grader nord. Ble litt bekymret en periode for om jeg ville rekke det :ler:

Gjest Dallandra
Skrevet
:overrasket: Sitter og blar i dagens post (SparKjøpkatalogen, - der er det jammen mye lekker mote.... :hoho: ). Her er det et fleecesett for unger med et bilde av en gris og teksten "litter pig". HÆ??? Søppelgris?? Ja det tror jeg jammenmeg ungene mine skal løpe rundt med! :sjokkbla::hoho:
Gjest Dallandra
Skrevet

Å herregud. Lønna MÅ være inn på konto i løpet av natta, ellers har jeg ikke penger til bensin i morgen og da kommer jeg meg ikke på jobb. :sjokkert:

Gjest Dallandra
Skrevet

Å herregud. Hjelp er det ingen her nå? Hysterisk kvinnfolk kaller. Vi har to mus på loftet. Jeg hørte merkelige lyder som om noen trampet over gulvet og dristet meg opp for å hilse på spøkelset da to mus pilte avsted i retning soverommene. Jeg løp ned og fant fram musefeller og ost. Ikke før hadde jeg kommet ned på kjøkkenet så hørte jeg det smalt i ene musefella. Men fella var tom og osten borte. Alle dørene der oppe står på gløtt, ungene ligger oppe og sover, og hvordan i helsike skal jeg tørre å legge meg og sove nå? Hvorfor må de gi seg til kjenne akkurat i kveld som mannen er borte? Hvorfor har vi ikke katt? Kryper mus oppi senger? :sjokkert::grine:

Kanskje jeg kan bære ungene ned og legge meg på gjesterommet sammen med dem? Føles nok litt tryggere der.

Tåpelige kvinnfolk, blir så irritert på meg selv også!!! :sur: Tenk å være så pysete bare pga noen bittesmå dyr.

Skrevet

Neeei!! :grine: Føler skikkelig med deg Dallandra!! Åh, hva kan du gjøre nå da? Muuus! Æsj.. Okay, nå må vi tenke fornuftig her! Noen du kan ringe? Far, svigerfar, en tøff nabo, bror etc? Eller er du helt lost! Må du ordne opp sjøl? Huffameg..

Skrevet

Ser ut som om du er på skikkelig musejakt! Jeg håper i alle fall at det ordner seg for deg i kveld og at du får sove godt! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...