Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest lilletroll
Skrevet

Har du lagt merke til at vi har fått konkurranse inne på ordleker av en Tanita? Gjør det jo lettere å få flere innlegg når det er flere der inne da selkvfølgelig :sjarmor::ler:

Gjest lilletroll
Skrevet

SJARMTROLL!!!!! JEG SER DEG!!! Velkommen til dagboken din...som vi muuuuligens har kuppet liiiitt i dag :sjenert::ler:

Skrevet

Jeg hørte rykter om et veldig race her inne i dag, jeg rekker ikke engang å lese gjennom alt det VIKTIGE :ler: dere har skrevet før om et par-tre timer..

Vil rett og slett bare si hvor glad jeg er for at dere sprøytet inn liv her jeg jenter!

Dette er bare starten håper jeg ;)

Kommer sterkere tilbake senere i dag!

Stooooooooooooooooooor :klem: til dere :hjerte:

Skrevet
SJARMTROLL!!!!! JEG SER DEG!!! Velkommen til dagboken din...som vi muuuuligens har kuppet liiiitt i dag :sjenert:  :ler:

Jippi!! her kan jeg sitere, det kan jeg ikke i bloggen :forvirret::sur:

Jeg hørte som sagt rykter her :ler:

Herlig!!

Det er SÅNN det skal være i kjent Jenteligastil vet dere ;)

Sånn startet det, og sånn skal det fortsette..................... :-D

:klem:

Gjest lilletroll
Skrevet
Jeg hørte rykter om et veldig race her inne i dag, jeg rekker ikke engang å lese gjennom alt det VIKTIGE :ler: dere har skrevet før om et par-tre timer..

Vil rett og slett bare si hvor glad jeg er for at dere sprøytet inn liv her jeg jenter!

Dette er bare starten håper jeg ;)

Kommer sterkere tilbake senere i dag!

Stooooooooooooooooooor :klem: til dere :hjerte:

Ja vi har skrevet mye viktig i dag, så det vil nok ta litt tid å komme igjennom alt :ler:

:klem: til deg også

Gjest lilletroll
Skrevet

MEN!! ALTSÅ!!! NÅ!!! Nå går jeg tror jeg....har ikke spist siden halv ni og er så sulten.....

Gjest lilletroll
Skrevet

Kom på at det er jo ingenting i veien for å spise MENS jeg er på KG :sjarmor:

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg spiser akkurat nå :ler: Skal vedde for at du merket ikke at jeg var borte en gang :ler:

Gjest lilletroll
Skrevet

Er ikke latter effektiv trening da??? Så da har vi faktisk trent i mange timer allerede...lurer på hvor mange kalorier vi har forbrent :sjarmor:

Gjest lilletroll
Skrevet

Har du oversikt over hvor mange sider vi har skrevet i dag og hvor mange timer vi har sittet her??

Skrevet

JEg har vært på nett og KG i 5 timer og 41 minutter! :flau:

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...