Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig tror jeg lilletroll lurer oss nå, men jeg er for nysgjerrig,....

Skrevet

Klart de leser dette!! Så er alt bare tull og vås!! Stakkars alle sammen som skal bruke tid på det. De kommer jo ikke til å skjønne noe.. Vi har jo hoppet fra tråd til tråd.. :ler:

Gjest lilletroll
Skrevet
Egentlig tror jeg lilletroll lurer oss nå, men jeg er for nysgjerrig,....

:legrine: Hadde vært morsomt, men det var på ordentlig, og jeg brukte jo faktisk tid på å skrive der inne mens dere sikkert lempet ut innlegg her ute :ler:

Klart de leser dette!! Så er alt bare tull og vås!! Stakkars alle sammen som skal bruke tid på det. De kommer jo ikke til å skjønne noe.. Vi har jo hoppet fra tråd til tråd..  :ler:

:legrine:

Skrevet

Noen rød tråd kan vi vel ikke akkurat påstå at vi har i dag nei...

Eller jo.... humor! :ler:

Gjest lilletroll
Skrevet

Forresten sikkert ikke like morsomt for de som ikke er med... :ler:

Gjest lilletroll
Skrevet

Hadet Silla. Takk for nå!!! Lykke til hos legen! Ses i morgen! :vinke::klem::klem:

Gjest lilletroll
Skrevet

Lurte et øyeblikk på om jeg skulle gå også, men så tenkte jeg - hva skal jeg finne på da? Rekker ikke se filmen før jeg skal hente snuppa. huset shinet jeg før jeg satte meg ned her (flink, ja!!) og hva man kan gjøre for øvrif vet ikke jeg :klø:

Gjest lilletroll
Skrevet

Hvis jeg var utydelig i mitt forrige innlegg var jeg selvfølgelig ute etter tips og idèer til hva man kan gjøre hjemme utenom KG...

Gjest lilletroll
Skrevet

Neeeiii, jeg har mistet Annie....har stalket henne rundt og nå er hun borte :overrasket:

Gjest lilletroll
Skrevet

Det skulle vært en sånn søkefunksjon - søk eter bruker, og vips så blir man hivd inn i det forumet vedkommende er inne i. Smart?? :sjarmor:

Skrevet
Neeeiii, jeg har mistet Annie....har stalket henne rundt og nå er hun borte :overrasket:

JEg lurte deg! Klarte å gjemme meg i allefall..... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...