Gå til innhold

Jenteligaen


Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh herregud, sendte du virkelig mail til ham?! Det skulle du venta med, du fremstår bare som desperat!

Bortsett fra det synes jeg det er en kjempesøt historie, ønsker deg all lykke til og håper det går bra, men er redd du nå skremmer ham bort med å virke desperat...

Det er jeg sterkt uenig i. Jeg hadde blitt veldig sjarmert om noen hadde sendt en sånn mail til meg.

Lykke til TS!!!! Dette blir en spennende helg. Kanskje han sporer deg opp og står på døra di på søndag, med favnen full av roser og hjerter i øynene :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Åh herregud, sendte du virkelig mail til ham?! Det skulle du venta med, du fremstår bare som desperat!

Bortsett fra det synes jeg det er en kjempesøt historie, ønsker deg all lykke til og håper det går bra, men er redd du nå skremmer ham bort med å virke desperat...

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Desperat? Ja, hvis man ser på hele historien så er jo det på en måte korrekt - og ingenting i veien med :) . Er det så nøye da? Litt typisk jentete å vurdere for og i mot, opp og ned om man kan sende en mail på fredag eller mandag eller....Dette får konsekvenser kun for deg og forhåpentlivis dansken, og jeg tror neppe tidspunktet for kontakt er avgjørende for om han svarer.

Nei, slapp av, dette er helt ufarlig, mailen din var fin, nå får vi se da, om det var deg dansken refererte til! :)

Følger med i spenning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud!! nå er den sendt.. :sjokkert:  :hakeslepp::rodme:

Oh my goood! Er det sant? Så deilig - da er den biten endelig over ihvertfall. :klappe: Nå får det gå som det går. Håper inderlig det var rett adresse. Hvor gammel var båtannonsen du kom over?

Herregud, så spennede! Hihi :hoppe:

Lykke til da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så skal jeg liksom klare å jobbe i formiddag?

Blir nå bare sittende her og sjekke denne tråden jeg.

så skal jeg kjøre bil i 8 timer eller noe sånn, uten nett-tilgang.

Så skal jeg i konformasjon både lødrag og søndag, uten nett-tilgang annet enn på kvelden. Dette blir travle greier..... så spennende! Og jeg får ikke følge med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hva om det er feil mailadresse, og jenta du venter mail fra har en annen... og fordi du har sagt fra til jenta at du har sendt mail, så sender ikke jenta den adressen hun har, og så går du og venter svar fra en mailadresse som kanskje ligger død...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du MÅÅÅÅÅÅÅ jo få svar fra en av dem i dag!!!! :hoppe:

Hun har sendt mail til Han nå!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

JAAA!!! Du sendte mail!!!

Har du skrevet til jenta også og sagt fra? Du sa vel at du uansett gjerne ville ha bekreftelse på at du har sendt til rett mail??

Mailen var for øvrig midt i blinken!! Ikke for mye og ikke for lite :)

Å, jeg må i butikken og handle brudepikekjole i dag :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

Du er bare så drit-tøff. :klem::klem:

Jeg skal i et møte som varer i to timer i dag ...ARRRGGGHHH!!!!

Har jo ikke tid til det.

:murvegg:

Lykke til ....søte du.

Klem fra Guapa`n

Til de negative gjestene over:

VI VET HVOR DERE BOR!!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Til de negative gjestene over:

VI VET HVOR DERE BOR!!! :evil:

Ja her i denne tråden finner vi ut av hvor alle bor :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen :klem:

Ja, da var det gjort....

Nei, jeg vet ikke 100 % om adressen jeg sendte til er til Dansken. Eller en eller annen danske er den til :ler: men den rette altså.

Den annonsen jeg refererer til var heldigvis ikke så gammel, jeg tror den var en måned gammel..

Jeg har heller ikke sendt en mail til jenta om at jeg har forsøkt å sende til Dansken..av den enkle grunn at de ikke skal hvile enda mer på sine lauvbær enn til nå.

Sender de meg den samme adressen, da er det jo greit.

Sender de en annen til meg, da tar jeg en råsjangs og sender en ny!

Nå kan jeg bare vente til jeg hører fra en av de :ler:

Håper virkelig at om det er rette adressen, at han har tilgang til nett i helgen/sjekker mailen sin noenlunde regelmessig :forvirret:

Hm. Desperat. Jo, på en måte har jeg vel vært det :ler: Men han trenger jo ikke nødvendigvis å vite annet enn at jeg har spurt hvem han er av de folka.

Hverken purremailen eller denne tråden :ler: Jeg har jo ikke ment noe vondt med det, selv føler jeg hele tråden bare er et kompliment til ham. Har han snev av humor tror jeg ikke han hadde kunnet gjort annet enn å le av det hele han og ;)

Og så er det som andre her sier, litt desperate blir vel vi jenter, vi analyserer opp og ned i mente når vi er forelsket/betatt.

Håper det i så fall bare virker sjarmerende, jeg vet jo med meg selv at det ikke er mer enn et ønske om å få sagt dette til ham. Jeg skal ikke bli noen forfølger om han ikke er interessert :ler:

Men jeg startet nå engang dette, det ville vært enda dummere å gi opp nå. Nå må jeg stå løpet ut uansett hvor det ender :)

Nå det gjelder dere, for noen fantastiske venninner dere må være IRL!

Gleder meg like mye til deres svar jeg nå :klem::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her i denne tråden finner vi ut av hvor alle bor :ler:

:icon_lol: :icon_lol:

Vi skal ikke liksågodt starte en nettbasert oppsøkningstjeneste hvor vi finner ettersøkte personer i inn-og utland :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Gardenia_*

Uæææææææææææ!! Du er bare helt super!!! Dette er så spennende at det er jo ikke til å holde ut! :)

Skal male i helgen, men gjett om jeg kommer til å hive meg over nettet på kvelden for å se hvordan dette går.

Mulig vi kommer til å se et krasj på børsen de neste dagene, for produktiviteten til alle disse hundrevis av damene (og herrene) som følger historien din tett kan jo ikke være høy.

Nok en gang: Lykke til - håper det er rett adresse og at du kan se frem til noen deilige dager i Danmark snart.., *sukk* hånd i hånd en varm kveld i Skagen.... åh..

(svare Dansken, svare !!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uæææææææææææ!! Du er bare helt super!!! Dette er så spennende at det er jo ikke til å holde ut!  :)

Skal male i helgen, men gjett om jeg kommer til å hive meg over nettet på kvelden for å se hvordan dette går.

Mulig vi kommer til å se et krasj på børsen de neste dagene, for produktiviteten til alle disse hundrevis av damene (og herrene) som følger historien din tett kan jo ikke være høy.

Nok en gang: Lykke til - håper det er rett adresse og at du kan se frem til noen deilige dager i Danmark snart.., *sukk* hånd i hånd en varm kveld i Skagen.... åh..

(svare Dansken, svare !!)

:blomst::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå det gjelder dere, for noen fantastiske venninner dere må være IRL!

Gleder meg like mye til deres svar jeg nå :klem:  :ler:

Fantastiske venninner ville sikret en viss balanse i dette, og ikke hauset deg opp for å tilfredstille sitt eget romantiske behov. Kommer det en smell så blir det nok ikke like mange å dele den med.

Men for all del: du ofrer deg for jentene her inne. Du må iallfall være en fantastisk venninne i rl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh
Fantastiske venninner ville sikret en viss balanse i dette, og ikke hauset deg opp for å tilfredstille sitt eget romantiske behov. Kommer det en smell så blir det nok ikke like mange å dele den med.

Men for all del: du ofrer deg for jentene her inne. Du må iallfall være en fantastisk venninne i rl.

Kunne ikke ha vært mer enig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Fantastiske venninner ville sikret en viss balanse i dette, og ikke hauset deg opp for å tilfredstille sitt eget romantiske behov. Kommer det en smell så blir det nok ikke like mange å dele den med.

Men for all del: du ofrer deg for jentene her inne. Du må iallfall være en fantastisk venninne i rl.

Enig i at hele pakka kanskje har blitt hauset litt opp, men jeg synes det virker som det er mye støtte å få på KG også når man har det vanskelig. Tror også at trådstarter vil få støtte om hun skulle få negativt svar el.

Lykke til til trådstarter, følger med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...