Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søren, har enda ikke sjekket hvor mange mil det er fra her til deg jeg!! ... :)

Skrevet

Eplepai hørtes godt ut ja.

Selv har jeg lagd eplemos av 4,5 kg ferdig skrelte epler. Det er også godt :sikle:

Skrevet

Eplepaien ble kjempegod! Men skal bruke en annen deig neste gang. Fikk ikke lafet Sjarmtrolls kake, brukte en annen kjempegod oppskrift.

Skrevet

Nå er jeg overklar for å høre masse skravling fra dere denne uka jenter! så jeg håper dere har mye å dele med meg/oss :-D

Jeg for min del skal forsøke å være veeeeldig flink..ha en skikkelig produktiv uke.

Det er rart med det, klarer man det - klarer man å ta tankene vekk fra det man ikke kan gjøre noe med, det man ikke "burde" tenke på.

Hm.

Stor kos til jentene :klem:

Skrevet

Jeg har planer om en superproduktiv uke jeg også!

Har faktisk tenkt til å møte opp ialle forelesninger (mulig jeg går for å lese i stedet hvis de er dårlige)

Dette blir jo siste uke før vi overtar leiligheten

Fytti grisen som jeg gleder meg til å se hvordan lieligheten ser ut!! :overrasket:

Skrevet

Skjønner godt at du er spent ja Vampyra :klem:

Ønsker alle jentene en fin start på en ny uke :)

Gjest lilletroll
Skrevet
:vinke: Endelig tilbake etter en helg helt uten å være på nett. Jeg var også redd for at jeg hadde gått glipp av "alt" nå :ler: Godt å se at det er flere som har hatt det travelt.
Skrevet

God morgen. Neida lilletroll du har ikke gått glipp av noe. Folk er litt travelt opptatt om dagen:)

I dag skal jeg runde 1000 innlegg jeg! Tjohei.. Ehh, stas altså.. :sjenert:

Skrevet

Jeg har runda 6000 uten å markere det! Så nå er jeg leieber her på KG! :ler:

Skrevet

Åj, grattis!! :smilyblomst:

Til deg også Annie! Det er vel lenge til jeg blir leieboer.. Hehe.. Eller nei, kanskje ikke. Burde klare det utover høsten og vinteren? Da skal vi jo skravle og kose oss masse!

Skrevet

GRATTIS YAMAHA!!! :blomst:

Klart vi skal få opp innleggstallet ditt her Silla, dagbøkene og ordleker er stedet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...