Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Gjest lilletroll
Skrevet

Er innom mange ganger daglig jeg, men har brukt opp ordene mine for en stund så jeg finner ikke på noe fornuftig (eller ufornuftig for den del :forvirret: ) å si.....

(var tross alt på topp 10 listen flere dager i strekk - er grenser for hvor mange ord jeg har inni meg :ler: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Titt teier innom jeg også.

Men har vel heller ikke noe veldig fornuftig å komme med. Det er jo ikke akkurat noe nytt i og for seg, så da skal jeg bare trekke meg rolig tilbake en stund, og kanskje gjøre noe fornuftig som å lage middag f.eks.

:idesmil:

Skrevet

Sitter og venter på at Sambo skal komme hjem fra jobb. Han har bilen i dag og så fort han kommer skal jeg på butikken og handle inn middag. I dag blir det Taco,

Skrevet

Nam. Taco. Det skal vi ha i morgen - og jeg har allerede skrevet handleliste ;)

Skrevet

I kveld tror jeg at det blir tortillalefser med kylling, sopp, rød løk, soltørkede tomater og fetaost..med en hjemmelagd hvitløksdressing - nam :)

Er det i kveld Sopranos starter igjen?? :overrasket: er det det, da er min kveld planlagt :ler:

Etter å ha anskaffet skoesken med SATC episoder for en stund tilbake, er det nå Sopranos DVD'er som står øverst på ønskelisten over serier på DVD.

Nest etter det..tror jeg det er "Six feet under".

Så er det noen flere og, men jeg velger som vanlig å ikke nevne alle her i en sleng så jeg viser hvilken tv-serie-slave jeg er :ler:

:klem:

Skrevet

hei jenter! bare innom og titter på det ikke eksisterende kg livet i kveld :ler:

Veldig stille på forumet i dag ja.... :sjenert:

Jeg burde kanskje legge meg... Trenger vel å slappe av litt.

Skrevet

Slapp av og sov godt alle sammen. :)

Sitter nå her alene i natten og venter på tørketrommelen min jeg da. :sjarmor:

Gjest Dallandra
Skrevet

God morgen!!!

I dag er jeg billøs. Kanskje like greit ettersom jeg er blakk!?! :ler2:

I dag skal huset shines!!

Gjest lilletroll
Skrevet
God morgen!!!

I dag er jeg billøs. Kanskje like greit ettersom jeg er blakk!?! :ler2:

I dag skal huset shines!!

Jeg er også blakk....HELT :ler: Så jeg har bil, men kan ikke bruke den akkurat nå (den er tom for diesel).

Men jeg skal IKKE shine huset i dag.....for det gidder jeg ikke....(men det er egentlig ikke så verst i utgangspunktet, så da er det vel greit... :ler: )

Skrevet

Hei hei jenter! Hvordan står det til? Har hatt så mye å forholde meg til den siste tiden, at jeg har måttet kutte ned på all dagbokvirksomhet o.l. Ble veldig positivt overrasket over antall innlegg på denne siden, skal si dere står på! Av naturlige årsaker orker jeg ikke å lese gjennom 200 sider med dagbok, men dere er hjertelig velkommen til å oppdatere meg :) Håper alt står bra til! Hilsen Ginen!

Skrevet

Hei jenter :)

Jeg torde ikke gå innom her når jeg var innom KG som kjappest igår i tilfelle dere hadde skravlet som bare det igjen. Men her hadde det jo egentlig vært veldig rolig :ler:

Har malt hus og vasket bilen min inn- og utvendig idag. Nå er det litt oppdatering på KG, rakk ikke så mye i går, og det gjør jeg vel heller ikke idag, for snart må jeg begynne å lage middag. Skal ha kalvebiff med fløtegratinerte poteter, blomkål og kryddersmør.

Ha en fortsatt fin helg alle sammen :klem:

Skrevet
Hei jenter :)

Jeg torde ikke gå innom her når jeg var innom KG som kjappest igår i tilfelle dere hadde skravlet som bare det igjen. Men her hadde det jo egentlig vært veldig rolig :ler:

Har malt hus og vasket bilen min inn- og utvendig idag. Nå er det litt oppdatering på KG, rakk ikke så mye i går, og det gjør jeg vel heller ikke idag, for snart må jeg begynne å lage middag. Skal ha kalvebiff med fløtegratinerte poteter, blomkål og kryddersmør.

Ha en fortsatt fin helg alle sammen :klem:

Det hørtes nyyydelig ut Yamaha! :)

Håper du rekker å oppdatere deg litt i løpet av helgen da :klem:

Det har egentlig vært litt stille ja!

Jeg skjønner itte no jeg, men jeg satser jo fortsatt på at det endrer seg bare høsten setter inn for alvor ;)

Ønsker dere alle en strålende helg! :hjerte::klem:

Skrevet

Syns det er helt greit at det er stille på KG når jeg ikke har tid selv til å være der :ler:

Tipper det endrer seg ja når man ikke kan drive på ute lenger ;)

Skrevet (endret)

I dag har det vært rene sommerværet her!! :)

Hele familien har vært på shopping i dag. Det ble faktisk en bukse og to tynne gensere på meg også!! :overrasket:

Også fant jeg et par kjempefine støvletter som jeg IKKE kjøpte!! :sur::overrasket::klaske::murvegg::riste: Gjett om jeg angrer meg da.

Må finne en skoringen buttikk igjen fort og snart. :ler:

Det er ikke Skoringen i byen vår. Vi har vært på 'utflukt' for å finne matbokser til ungene egentlig. For i denne lille :frustrert: byen vår er det utsolgt for såntno' 4 dager etter skolestart. :ler:

Hallo Ginen!! :klem::klem: Lenge siden vi har sett deg. Du får nok stikke innom oftere :)

skriivefeeeiil

Endret av loffen
Skrevet

Ja ja.

RAI RAI sier jeg bare..

God helg alle sammen!! :ler:

Skrevet
Ja ja.

RAI RAI sier jeg bare..

God helg alle sammen!!  :ler:

:ler:

Det samme sier jeg.

Det er nydelig vær ja, jeg elsker sånt høstvær!! :-D

Jeg skal forsøke å være litt konstruktiv i dag..

det er ihvertfall planen :ler:

Først må jeg bare surfe litt her :

http://www.laredoute.no/

Og.....og så..... :ler:

:klem:

Skrevet

Så deilig at det har vært så stille her i helgen! Ettersom jeg har vært super opptatt med barenpass, matlaging, trilling og bleieskfit så var jeg redd for at jeg hadde gått glipp av mye skravling jeg! Gleder meg til det blir litt action her igjen!

Ha en fin dag alle sammen! :klem:

Skrevet

Bare innom som snarest i en pause fra malinga. Snart skal vi polere bilen min også. Blir sikkert bra.

Ha en strålende søndag jenter, og nyt finværet :klem:

Skrevet

Nå har jeg laget eplepai for aller første gang!

Nesten så jeg håper på at den ikke er vellykket og god, for det var forferdelig mye jobb!!!! Svoger og svigerinnen min kommer i ettermiddag, så de skal være prøvekaniner. EN ting er i allefall sikkert; Jeg må ha en annen paideig. For den jeg brukte var umulig å kjevle ut, selvom den hadde ligget i kjøleskapet i 1 time. :sur:

MEN nå er den stekt og om den ikke akkurat ser proff ut, så blir det spennende å prøve den etterpå.

Gjest Dallandra
Skrevet
Jeg må ha en annen paideig. For den jeg brukte var umulig å kjevle ut, selvom den hadde ligget i kjøleskapet i 1 time. :sur:

Jeg tok og strøk deigen ut i forma med en kniv jeg, for min ble også temmelig klissete og ekkel. Pøste på med mel da jeg skulle kjevle ut gitteret og det gikk bedre enn forventet.

Nam nam. Spiser rester og sender regninga på slankekurset til Sjarmtroll, tenker jeg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...