Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Dallandra
Skrevet

Jeg ga opp og gikk og la meg jeg. Og glad er jeg for det, for i dag er jeg uvanlig våken og opplagt med tanke på at jeg står opp før fuglene våkner omtrent.

Men i dag er en ny dag, og en mye bedre en enn i går også, iallfall hvis jeg skal ha et ord med i laget angående den saken!

Gå på kantina og kjøpe sjokolade kanskje. Da MÅ jo bare dagen bli helt perfekt!! :Nikke:

Skrevet

Bare 2 innlegg til nå Dallandra så er du på 300

Gjest Dallandra
Skrevet

Går på kantina og kjøper sjokolade for å feire!!

Skrevet

Hurra til den erfarne sjokoladespisende Dallandra!! :ler:

Skrevet

Jeg burde komme meg vekk herfra. Lillesmurfen har barnehagefri i dag Og han burde strengt tatt ikke sitte å se på Disney Channel hele dagen. Kanskje han blir tv-slave som sin mor? :ler:

Ha en fin dag jenter! :klem:

(Stikker innom under 'Lilo og Stich')

Skrevet

Har jenteligaen tatt ferie nå eller?? Lå laaaaangt nede på mine innlegg?? :overrasket:

Skrevet

Dette går ikke!

Har nettopp vært på fotballkamp og sett Prinsessa spille. De vant igjen og er ubeseiret denne sesongen! :klappe: :klappe: :klappe: :klappe:

Gjest Dallandra
Skrevet

Flink Prinsesse!!! Skulle ønske mine prinser var flinke og la seg til å sove istedenfor å rope på mamma...

Skrevet

Dette går ikke an jenter!!

Vi skal da ikke havne langt ned på noen liste :sjarmor:

Jeg sitter her og er opptatt med å søke etter alt som har med utdannelse og karriere å gjøre..............

Dette henger vel sammen med denne rastløsheten jeg har om dagen, jeg er så spent på hvor jeg havner, og hva jeg kommer til å drive med..

Hm.

I dag skal jeg kose meg med Las vegas, det er så kult! :sjarmor:

Skrevet

Jeg er trøttings i dag... :Gjesp:

Sovna som en stein på soffan i stad...

Skrevet

Du får bli noe stort! Flyplass eller noe... (Jada den er urgammel... :ler: )

Skrevet
Du får bli noe stort! Flyplass eller noe... (Jada den er urgammel... :ler: )

:ler:

Hva skulle jeg gjort uten guruen min??

Love ya Annie :klem:

Hvordan ser timeplanen din ut med henhold til MSN i den nærmeste tiden vennen?

Skrevet (endret)

Er hjemme alene i hele morgen. Fram til 13.30 i allefall, da kommer Prinsessa hjem. Sambo kommer hjem kl 16.30.

Endret av Annie
Skrevet

Ja her var det ikke mye skravling nei.. Denne dagboka måtte jeg lete opp! :overrasket:

Ha en god natt venner!!

:klem::klem:

Skrevet

Dette må vi gjøre noe med jenter! Vi må snart ta en skravlekveld! :klem: til dere alle!

Skrevet
Ja her var det ikke mye skravling nei.. Denne dagboka måtte jeg lete opp!  :overrasket:

Ha en god natt venner!!

:klem:  :klem:

Dette går bare ikke jenter!

Jeg holder fortsatt en knapp på at det ikke heeeelt er høst og innekvelder enda ;)

Det er så nydelig vær om dagen, 24 grader på dagen og denne herlige friske høstluften.

Jeg SKAL bare gå en lang tur i helgen!

Jeg er innom her i ettermiddag ihvertfall :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...