Gjest Gjesta Skrevet 6. september 2006 #4682 Skrevet 6. september 2006 Åj, jeg fant en kondom. Pytt,pytt, tar den med inn jeg! Neida, Vampyra.. ←
Gjest Gjesta Skrevet 6. september 2006 #4683 Skrevet 6. september 2006 Dere er så søte og gode jentene mine Man blir på så godt humør av å lese det dere skriver Idag har jeg hatt en skikkelig produktiv dag, det er så godt! Jeg er av og til litt sen å få igang med ting som ikke frister så mye, men når jeg først er i gang - da er jeg jammen flink skjønner dere Håper dere har en strålende dag jenter
Gjest Dallandra Skrevet 6. september 2006 #4684 Skrevet 6. september 2006 Jeg må bare skrive noe her. Hadde som mål tidligere i dag å nå 300 innlegg i løpet av dagen, men det har gått litt trått.
Amadea Skrevet 6. september 2006 #4685 Skrevet 6. september 2006 Du kan jo ikke drive aa skrive i bloggen da vet du Dallandra! Jeg har plukket plommer! Tror dere man kan bruke oppskriften til Sjarmtrolls eplepai og bytte ut med plommer? :klø:
Gjest Dallandra Skrevet 6. september 2006 #4686 Skrevet 6. september 2006 *holder meg langt unna bloggen. Der skriver dessuten Amadea bare dumme ting.* Men ellers: Ja det går helt sikkert fint å lage Sjarmtrollplommepai. Hørtes godt ut!
loffen Skrevet 6. september 2006 #4687 Skrevet 6. september 2006 (endret) *holder meg langt unna bloggen. Der skriver dessuten Amadea bare dumme ting.* ← Du er morsom du! Nå har du bare 6 innlegg igjen! til du er erfaren. Plommepai høres veldig godt ut ja. Endret 6. september 2006 av loffen
loffen Skrevet 6. september 2006 #4688 Skrevet 6. september 2006 Forresten dere tv-slaver. ER DET NOE PÅ BOKSEN I KVELD? Eller blir det VG på meg.
Annie Skrevet 6. september 2006 #4691 Skrevet 6. september 2006 Forresten dere tv-slaver. ER DET NOE PÅ BOKSEN I KVELD? Eller blir det VG på meg. ← Det er alltid noe "drit" man kan se på på TVNorge. Og så begynner NYPD Blue på TV" snart.
loffen Skrevet 6. september 2006 #4692 Skrevet 6. september 2006 Det er alltid noe "drit" man kan se på på TVNorge. Og så begynner NYPD Blue på TV" snart. ← Ja det er sant!
Amadea Skrevet 6. september 2006 #4693 Skrevet 6. september 2006 (endret) Jeg ser paa Cold Mountain. Nicole Kidman + Jude Law + store kjoler = me like :-D Endret 6. september 2006 av Amadea
Gjest Sabia Skrevet 6. september 2006 #4694 Skrevet 6. september 2006 I'm back, men ikke så veldig skravlete idag.. Har fått ny dagbok idag da så dere er hjertelig velkomne på besøk!
Gjest Sabia Skrevet 6. september 2006 #4695 Skrevet 6. september 2006 Amadea - løp inn i bloggen! Jeg logger snart av her seru - og har spurt deg om noe!!
Gjest Gjesta Skrevet 6. september 2006 #4698 Skrevet 6. september 2006 Legger igjen spor i min egen dagbok jeg Om noen dager har jeg mer tid til KG igjen, så da får jeg skrevet flere steder Kost meg masse med venninne i kveld Eller skal jeg forsøke å ha en like produktiv dag i morgen, itillegg grubler jeg frem og tilbake om dagen om hva jeg vil etter jeg har gjort meg ferdig med deg jeg holder på med nå om dagen. Jeg er så klar for noe annet da, noe spennende...... Men er vi ikke alle det Drøm søtt i natt jentene mine
Gjest Gjesta Skrevet 7. september 2006 #4699 Skrevet 7. september 2006 Har lyst til å gi alle en god klem og si god morgen! Er innom her og leser, men har ikke tid til å skravle så mye om dagen!
Annie Skrevet 7. september 2006 #4700 Skrevet 7. september 2006 Har lyst til å gi alle en god klem og si god morgen! Er innom her og leser, men har ikke tid til å skravle så mye om dagen! ← SÆRLIG!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå