Gjest Gjesta Skrevet 5. september 2006 #4661 Skrevet 5. september 2006 De kaller den elliptisk maskin på sportsbutikksider faktisk, og JEG vet vel ikke bedre ←
Gjest lilletroll Skrevet 5. september 2006 #4662 Skrevet 5. september 2006 Jeg kjøpte en fra ellos/josefssons men den ble sendt tilbake ja! Den var superdårlig, så kjøp et annet sted i tilfelle ← har tittet litt og den fra ellos er jo billigst i innkjøp, men med frakt så blir den jo like dyr som å kjøpe et annet sted, så da er det jo ingen vits å kjøpe den heller.... Er de billigste på sportsbutikkene noe bra da, vet du det?
Gjest Gjesta Skrevet 5. september 2006 #4663 Skrevet 5. september 2006 har tittet litt og den fra ellos er jo billigst i innkjøp, men med frakt så blir den jo like dyr som å kjøpe et annet sted, så da er det jo ingen vits å kjøpe den heller.... Er de billigste på sportsbutikkene noe bra da, vet du det? ← Vet egentlig ikke, men da jeg titta på dem virka de like raklete som ellos sin...
Gjest lilletroll Skrevet 5. september 2006 #4664 Skrevet 5. september 2006 Det er det jeg er redd for, men jeg kommer jo aldri til å få lurt noen til å kjøpe en dyrere en til meg...
Gjest Gjesta Skrevet 5. september 2006 #4665 Skrevet 5. september 2006 Åj, jeg fant en kondom. Pytt,pytt, tar den med inn jeg! Neida, Vampyra..
Gjest lilletroll Skrevet 5. september 2006 #4666 Skrevet 5. september 2006 Åj, jeg fant en kondom. Pytt,pytt, tar den med inn jeg! Neida, Vampyra.. ←
Gjest Dallandra Skrevet 5. september 2006 #4668 Skrevet 5. september 2006 Yes, deal!! Eh, hva var dealen? Smågodt eller kaffe hos Annie? Nei, det var ikke her. Var i bloggen det.. For nå er vi i dagboken?.. ..sjekket! Dagboken ja.. ← Jeg kjenner meg SÅÅÅÅ igjen!!!! Men jeg tar gjerne begge deler hvorsomhelst jeg altså (bortsett fra at jeg er sånn røffly 7 timer for sent ute)
Gjest lilletroll Skrevet 5. september 2006 #4669 Skrevet 5. september 2006 jaja, kunne vært verre....kunne vært åtte
Gjest Dallandra Skrevet 5. september 2006 #4670 Skrevet 5. september 2006 Så sant så sant lilletroll. Jammen bra du setter ting i fokus for meg sånn at jeg finner noe å glede meg over!
Gjest lilletroll Skrevet 5. september 2006 #4671 Skrevet 5. september 2006 Så sant så sant lilletroll. Jammen bra du setter ting i fokus for meg sånn at jeg finner noe å glede meg over! ← Gleden er på min side
Gjest Dallandra Skrevet 5. september 2006 #4672 Skrevet 5. september 2006 (Lurer på om lilletroll er en av de 11 til trollmor?) Lurer forsåvidt også på om jeg burde legge meg kjempetidlig i kveld. Merkelig humor.
Gjest Dallandra Skrevet 5. september 2006 #4673 Skrevet 5. september 2006 (kanskje liletroll og Sjarmtroll er søstre?)
Gjest Gjesta Skrevet 5. september 2006 #4674 Skrevet 5. september 2006 Klart de er!! Det hadde jeg ikke tenkt på en gang jeg! Makan!! Ajajaja boff! åajajajaja boff. Og ajajajboffboffajajaja BOFF!!
Gjest Gjesta Skrevet 5. september 2006 #4675 Skrevet 5. september 2006 (endret) Det er INGEN her nå! Hmm... Noen er ute å kjører taxi, noen spiser sjokoladekake, noen sover allerede og noen ser snart på Gray's anatomy.. Wow, jammen vet jeg hva mange av dere driver med ja! Det vil si at jeg får bare slå av pc'n og legge meg godt til rette på sofaen jeg også.. Endret 5. september 2006 av Silla:)
Gjest Dallandra Skrevet 5. september 2006 #4676 Skrevet 5. september 2006 Jeg er her. Men det er ikke du nå!
Amadea Skrevet 5. september 2006 #4677 Skrevet 5. september 2006 Ajajaja boff! åajajajaja boff. Og ajajajboffboffajajaja BOFF!! ← Jeg ser paa Greys Anatomy, men saa faar jeg jo tid til aa titte litt innom her i reklamepausen da! Ble litt trött av den sangen din jeg!
Svart Katt Skrevet 5. september 2006 #4678 Skrevet 5. september 2006 Jeg har heller aldri tenkt på at sjarmtroll er troll! Selvfølgelig er hun og lilletroll i slekt! Eneste smågodtet som fungerer er det de selger (bla a) på MIX. Det er så godt det. Salte vepsebol, salte store smileansikt osv osv. Jeg har faktisk ikke spist noe godteri i dag!! Hvorfor har jeg ikke det?!?! I dag må jeg jo ha hatt lov! Nedtur.
Gjest lilletroll Skrevet 6. september 2006 #4679 Skrevet 6. september 2006 (Lurer på om lilletroll er en av de 11 til trollmor?) Lurer forsåvidt også på om jeg burde legge meg kjempetidlig i kveld. Merkelig humor. ← (kanskje liletroll og Sjarmtroll er søstre?) ← Klart de er!! Det hadde jeg ikke tenkt på en gang jeg! Makan!! Ajajaja boff! åajajajaja boff. Og ajajajboffboffajajaja BOFF!! ← jeg ler meg i hjel av dere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå