Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet
De kaller den elliptisk maskin på sportsbutikksider faktisk, og JEG vet vel ikke bedre :forvirret:

:ler:

:klem:

Videoannonse
Annonse
Gjest lilletroll
Skrevet
Jeg kjøpte en fra ellos/josefssons men den ble sendt tilbake ja! Den var superdårlig, så kjøp et annet sted i tilfelle

har tittet litt og den fra ellos er jo billigst i innkjøp, men med frakt så blir den jo like dyr som å kjøpe et annet sted, så da er det jo ingen vits å kjøpe den heller....

Er de billigste på sportsbutikkene noe bra da, vet du det?

Skrevet
har tittet litt og den fra ellos er jo billigst i innkjøp, men med frakt så blir den jo like dyr som å kjøpe et annet sted, så da er det jo ingen vits å kjøpe den heller....

Er de billigste på sportsbutikkene noe bra da, vet du det?

Vet egentlig ikke, men da jeg titta på dem virka de like raklete som ellos sin... :forvirret:

Gjest lilletroll
Skrevet

Det er det jeg er redd for, men jeg kommer jo aldri til å få lurt noen til å kjøpe en dyrere en til meg... :forvirret::sjenert:

Skrevet

Åj, jeg fant en kondom. Pytt,pytt, tar den med inn jeg! :ler:

;) Neida, Vampyra..

Gjest lilletroll
Skrevet
Åj, jeg fant en kondom. Pytt,pytt, tar den med inn jeg!  :ler:

;) Neida, Vampyra..

Gjest Dallandra
Skrevet
Yes, deal!!

Eh, hva var dealen? Smågodt eller kaffe hos Annie?

Nei, det var ikke her. Var i bloggen det.. For nå er vi i dagboken?..  :forvirret:

..sjekket! Dagboken ja..

:legrine: Jeg kjenner meg SÅÅÅÅ igjen!!!!

Men jeg tar gjerne begge deler hvorsomhelst jeg altså (bortsett fra at jeg er sånn røffly 7 timer for sent ute)

Gjest Dallandra
Skrevet

Så sant så sant lilletroll. Jammen bra du setter ting i fokus for meg sånn at jeg finner noe å glede meg over! :smilbla:

Gjest lilletroll
Skrevet
Så sant så sant lilletroll. Jammen bra du setter ting i fokus for meg sånn at jeg finner noe å glede meg over! :smilbla:

Gleden er på min side :Hehe:

Gjest Dallandra
Skrevet

(Lurer på om lilletroll er en av de 11 til trollmor?)

Lurer forsåvidt også på om jeg burde legge meg kjempetidlig i kveld. Merkelig humor.

Skrevet

Klart de er!! Det hadde jeg ikke tenkt på en gang jeg! Makan!! :ler:

Ajajaja boff! åajajajaja boff. Og ajajajboffboffajajaja BOFF!!

Skrevet (endret)

Det er INGEN her nå! Hmm... Noen er ute å kjører taxi, noen spiser sjokoladekake, noen sover allerede og noen ser snart på Gray's anatomy.. Wow, jammen vet jeg hva mange av dere driver med ja! Det vil si at jeg får bare slå av pc'n og legge meg godt til rette på sofaen jeg også..

Endret av Silla:)
Skrevet

Jeg ser paa Greys Anatomy, men saa faar jeg jo tid til aa titte litt innom her i reklamepausen da!

Ble litt trött av den sangen din jeg! ;)

Skrevet

Jeg har heller aldri tenkt på at sjarmtroll er troll! Selvfølgelig er hun og lilletroll i slekt! :ler:

Eneste smågodtet som fungerer er det de selger (bla a) på MIX. Det er så godt det. Salte vepsebol, salte store smileansikt osv osv. Jeg har faktisk ikke spist noe godteri i dag!! Hvorfor har jeg ikke det?!?! I dag må jeg jo ha hatt lov! Nedtur. :overrasket:

Gjest lilletroll
Skrevet
(Lurer på om lilletroll er en av de 11 til trollmor?)

Lurer forsåvidt også på om jeg burde legge meg kjempetidlig i kveld. Merkelig humor.

(kanskje liletroll og Sjarmtroll er søstre?)

Klart de er!! Det hadde jeg ikke tenkt på en gang jeg! Makan!!  :ler:

:legrine: jeg ler meg i hjel av dere :legrine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...