Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet

-Åsså har jeg tatt blodprøver i dag. Og det er jo ikke så gøy da. Da trenger jeg smågodt!

Videoannonse
Annonse
Gjest lilletroll
Skrevet (endret)
Det gjør vi! Det er tross alt Gray's Anatomy i kveld da!..

Tross alt!!!!

Endret av lilletroll
Gjest lilletroll
Skrevet
-Åsså har jeg tatt blodprøver i dag. Og det er jo ikke så gøy da. Da trenger jeg smågodt!

Da fortjener du det i hvertfall :Nikke:

Gjest lilletroll
Skrevet

Men nå må jeg hente snuuuppa :)

Kommer plutselig tilbake :ler:

Skrevet

Yes, deal!!

Eh, hva var dealen? Smågodt eller kaffe hos Annie?

Nei, det var ikke her. Var i bloggen det.. For nå er vi i dagboken?.. :forvirret:

..sjekket! Dagboken ja..

Skrevet

Smågodt OG kaffe her! Kjempeide! Sammen med Grey's Anatomy, kan kvelden bli bedre? :ler:

Gjest lilletroll
Skrevet
Yes, deal!!

Eh, hva var dealen? Smågodt eller kaffe hos Annie?

Nei, det var ikke her. Var i bloggen det.. For nå er vi i dagboken?..  :forvirret:

..sjekket! Dagboken ja..

:ler: fort gjort å gå i surr :ler:

men vi sier vel OG mellom smågodtet og kaffe'n ;)

Skrevet

Merkelig, men jeg :ler: hver gang jeg er her inne.... :ler:

Nå har vi forresten spist middag vi. Tomatsuppe med makaroni og kokt egg i og pannekaker til slutt. Kjenner sofan roper! *ANNIIIIIIEEEEEE - NIIIIIIIIEEEE - niiie - niie*

Gjest lilletroll
Skrevet

:ler:

Den roper på meg og, men jeg må bare overhøre den enn så lenge, men det er tross alt tirsdag i kveld, så etterhvert.....

Skrevet
:ler:  fort gjort å gå i surr  :ler:

men vi sier vel OG mellom smågodtet og kaffe'n ;)

Ja, selvfølgelig OG!!!

Nå skal jeg lage middag, kjøpe smågodt og finne sofaen jeg og!!

Skrevet

Må bare si det her også.. Jeg HATER Candy King! Virkelig altså! Det smaker bare gummi! Æsj! Men jeg spiser det uansett altså.. :sjenert: Jeg vil ha Brynhild jeg!

Gjest lilletroll
Skrevet
Må bare si det her også.. Jeg HATER Candy King! Virkelig altså! Det smaker bare gummi! Æsj! Men jeg spiser det uansett altså..  :sjenert: Jeg vil ha Brynhild jeg!

Alt går ned bare man har tilstrekkelig lyst på godteri :sjarmor:

Jeg vil ha en epileptisk maskin skulle jeg til å si...elliptisk heter det selvfølgelig :sjenert: *vil ha vil ha* :sur:

Skrevet
Alt går ned bare man har tilstrekkelig lyst på godteri :sjarmor:

Jeg vil ha en epileptisk maskin skulle jeg til å si...elliptisk heter det selvfølgelig :sjenert:  *vil ha vil ha* :sur:

Hæ, hva er det?..

Gjest lilletroll
Skrevet

En sånn der beina OG armene går samtidig...som stavgang, bare at jeg kan gjøre det hjemme foran tv'n :sjarmor:

Skrevet

Jeg kjøpte en fra ellos/josefssons men den ble sendt tilbake ja! Den var superdårlig, så kjøp et annet sted i tilfelle

Gjest lilletroll
Skrevet
ellipsemaskin kalles det ;)

De kaller den elliptisk maskin på sportsbutikksider faktisk, og JEG vet vel ikke bedre :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...