Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet

:ler: Nei for all del, gå glipp av noe??? FYDDA!

Tror forresten ikke jeg skal se den Rome serien. Er lei den slags filmer etter å ha sett Aleksander den Store filmen. Den ødela mye gitt. :sur: Kan være greit å ikke ha noe fast 1 dag i uka i hvertfall... ;)

MEn nå gleder jeg meg til å se på Tom Stiansen og 71 grader nord. Nu börjar det snart! :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får ikke sett 71grader jeg, har besøk. (Også sitter jeg her?? :overrasket: )

Ikke har jeg sett Aleksander den store filmen heller. Også er jeg helt opphengt i romertiden, så jeg gleder meg til den 18. :ler:

Skrevet

Jeg er en tvslave selv, så denne debatten engasjerer meg skjønner dere :ler:

Jeg kan se på så mye rart :ler: alt etter humøret :sjenert:

Rome skal jeg se på.

Jeg gleder meg som en UNGE til Sopranos starter igjen :sjarmor::hoppe:

Seks fot under håper jeg starter igjen?

Og ny sesong med Prison Break...

Nå vil jeg late som det ikke er flere så dere ikke blir helt sjokkert over meg ;):ler:

Ha en strålende kveld jenter :klem:

Gjest lilletroll
Skrevet

Nå vil jeg late som det ikke er flere så dere ikke blir helt sjokkert over meg ;)  :ler:

:ler:

Skrevet

Nytt navn på ligaen? TV-ligaen? :ler:

Jeg ser ikke på 71 grader nord, men Gilmore Girls er en av favorittene. Men jeg har ikke sett på reprisene som går nå, men..

Seriene jeg har gledet meg til i høst er Jakten på kjærligheten, Kaoskontroll og den kjøpesenterserien. :ler:

Skrevet
Nå vil jeg late som det ikke er flere så dere ikke blir helt sjokkert over meg ;)  :ler:

Ha en strålende kveld jenter :klem:

:legrine:

Sopranos og Seks fot under er serier jeg aldri har fått taket på. Mafiaserier er ikke noe for meg, og den andre virker så dyster.

Men jakten på kjærligheten, LOST, Grey's Anatomy, GG, NYPD Blue, 24... og så stopper jeg der.... ;)

Skrevet

For en gjeng med tv-slaver da dere! :forvirret:

Så deilig at vi er flere.. Gleder meg til høsten og alle seriene begynner i gjen. Da skal jeg ligge på sofaen med et deilig pledd og bare la tanke vandre!.. Så skal det jammen ikke forundre meg om jeg ligger med pc'n på fanget og tuller med dere.. Ha en fin dag! :klem:

Skrevet
:legrine:

Sopranos og Seks fot under er serier jeg aldri har fått taket på. Mafiaserier er ikke noe for meg, og den andre virker så dyster.

Men jakten på kjærligheten, LOST, Grey's Anatomy, GG, NYPD Blue, 24... og så stopper jeg der.... ;)

Sopranos er heeeerlig Annie, forsøk å gi det en ny sjangse ;)

Og seks fot under er egentlig IKKE så dyster, det bare virker sånn skulle jeg til å si :ler: blir man vant med den, så handler det tvert i mot om det motsatte føler jeg :) men den er nok litt sånn enten-eller for mange, jeg ser det.

Jakten på kjærligheten??

Nei fysj av meg :forvirret::ler:

NYPD blue er bra ja.

*nei stoppe meg selv igjen, før jeg tar av her* :sjenert::ler:

:klem:

Skrevet
For en gjeng med tv-slaver da dere!  :forvirret:

Så deilig at vi er flere.. Gleder meg til høsten og alle seriene begynner i gjen. Da skal jeg ligge på sofaen med et deilig pledd og bare la tanke vandre!.. Så skal det jammen ikke forundre meg om jeg ligger med pc'n på fanget og tuller med dere.. Ha en fin dag!  :klem:

For håpe du kommer til å gjøre mye av det ja snuppa! :klem:

Skrevet

Innom med et lite hei, før jeg haster videre og leser mer. Skal være barnevakt for datteren til venninnen min noen timer, og de kommer nå straks.

Skrevet

Men nå ble Annie borte! Hehe.. :ler:

Men jeg ser deg ennå altså! Ehh.. kjeder meg? Neida!!

Skrevet

Ble skikkelig sugen på smågodt jeg nå!

:icon_surprised: Hvilken dag er det i dag? Hvilken dag er det i dag? Er det ehh.. lørdag? Jepp.. :sjenert:

Skrevet

Det gjør vi! Det er tross alt Gray's Anatomy i kveld da!..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...