Amadea Skrevet 3. september 2006 #4581 Skrevet 3. september 2006 (endret) Lykke til i morgen Annie! Haaper du har funnet en behandling som hjelper! Synes du har en ganske god unnskyldning jeg Vampyra. Tenk saa spennende med et oppussingsprosjekt da! Jeg vet ikke helt hva jeg har drevet med i dag jeg. Husker ikke... :klø: Men jeg har ihvertfall IKKE lest de artiklene jeg egentlig skulle lese, og da kunne jeg jo heller ha vaert ute i det fine vaeret, men det har jeg heller ikke gjort *Daarlig sammvittighet* Kanskje jeg kan ta igjen litt artikkel-lesing naa? Endret 3. september 2006 av Amadea
Svart Katt Skrevet 3. september 2006 #4582 Skrevet 3. september 2006 Jaa, det kan du, Amadea! Men husk at det er flere som kanskje har vært litt.. unnasluntrere her i kveld. Du er ikke alene! "Du skal få en dag i mårå"
Annie Skrevet 3. september 2006 #4583 Skrevet 3. september 2006 Lykke til i morgen, Annie! Blir vel greit å få det overstått på et vis. ← Takk for det Svart Katt! Er veldig spent på hva dette er, og er naturlig skeptisk. Nei får ikke se før 15 sept dessverre... Pga eierskifteforsikring kan de ikke slippe oss inn før overtagelse ← Ikke med megler heller? Lykke til i morgen Annie! Haaper du har funnet en behandling som hjelper! ← Takk for det. Håper dette virker jeg også. Fysioterapi, manuell terapi, akupunktur og trening har ikke hjulpet så langt nemlig. Derfor er jeg skeptisk.
Gjest Gjesta Skrevet 4. september 2006 #4584 Skrevet 4. september 2006 Lykke til i dag Annie! Jeg er kjempe spent på å høre litt om hva det går ut på!
Annie Skrevet 4. september 2006 #4585 Skrevet 4. september 2006 Takk for det Silla: ) Skal straks reise nå og både gruer og gleder meg...
Gjest Gjesta Skrevet 4. september 2006 #4586 Skrevet 4. september 2006 Nei vi får ikke slippe inn i leiligheten i det hele tatt, for da mister selger forsikringen sin Lykke til Annie!
Gjest Gjesta Skrevet 4. september 2006 #4588 Skrevet 4. september 2006 Takk for det Silla: ) Skal straks reise nå og både gruer og gleder meg... ← Tenker på deg nå vennen Dette kommer til å gå heeelt fint Det er en fantastisk (ja jeg bruker et så sterkt ord) behandlingsform.. Det er så mye mer enn vanlig fysioterapi. Man skal bare være klar over at det kan utløse ting man har lagret opp i kroppen, men dette er da bare en god ting! Jeg gikk selv til denne type behandling i over ett år, hadde ønsket jeg hadde gått lengre. Mulig jeg skal starte opp igjen, men vi får se. Som med all annen type behandling er det jo et poeng at man har en god kjemi med behandleren sin, håper du får det Annie! Om det er noe du lurer på etterpå så bare spør Annie, kanskje jeg kan hjelpe litt
Gjest Gjesta Skrevet 4. september 2006 #4589 Skrevet 4. september 2006 Nå skal jeg slenge meg på sofaen, lese moteblader jeg har kjøpt inn og drikke te. Ønsker dere alle en strålende dag jenter!
Annie Skrevet 4. september 2006 #4590 Skrevet 4. september 2006 Nei vi får ikke slippe inn i leiligheten i det hele tatt, for da mister selger forsikringen sin Lykke til Annie! ← Lykke til idag Annie ← Tusen Takk begge to! Hva skulle jeg gjort uten jentene i Ligaen? Tenker på deg nå vennen Dette kommer til å gå heeelt fint Det er en fantastisk (ja jeg bruker et så sterkt ord) behandlingsform.. Det er så mye mer enn vanlig fysioterapi. Man skal bare være klar over at det kan utløse ting man har lagret opp i kroppen, men dette er da bare en god ting! Jeg gikk selv til denne type behandling i over ett år, hadde ønsket jeg hadde gått lengre. Mulig jeg skal starte opp igjen, men vi får se. Som med all annen type behandling er det jo et poeng at man har en god kjemi med behandleren sin, håper du får det Annie! Om det er noe du lurer på etterpå så bare spør Annie, kanskje jeg kan hjelpe litt ← Snille du! Er veldig spent på hva dette er, og om jeg klarer å åpne meg nok til at dette vil hjelpe. Resten av svaret kommer i bloggen.....
Gjest Gjesta Skrevet 4. september 2006 #4591 Skrevet 4. september 2006 Leste at du kun hadde vært til samtale i dag. Det var jeg og den første gangen. Følte du at behandleren din er en person du har grei kjemi med?
Annie Skrevet 4. september 2006 #4592 Skrevet 4. september 2006 Vanskelig å si enda, men tror da hun er ok.
Gjest Sabia Skrevet 4. september 2006 #4593 Skrevet 4. september 2006 Nei vi får ikke slippe inn i leiligheten i det hele tatt, for da mister selger forsikringen sin ← :klø: Vi var inne i huset flere ganger før overtakelse, tok mål til gardiner osv osv. Megler var fullt klar over dette og sa ingenting om eierskifteforsikringa? Men det er jo over to år siden nå, kanskje det er nye regler.. Syns bare det hørtes så merkelig ut at dere ikke kunne komme inn for å se en gang? Jaja. Ikke såå lenge til 15. sept da!!
Gjest lilletroll Skrevet 4. september 2006 #4594 Skrevet 4. september 2006 Nå er jeg tilbake på nett igjen jenter! Har hatt et veldig hyggelig besøk av foreldrene mine, men syntes ikke jeg kunne sitte å lese ørten innlegg i bloggen og dagboka da. ← Foreldrene mine kom også i helgen, så jeg har heller ikke fått skrevet noe særlig...men lest har jeg jo....(asosial, jeg???) Nå kommer mannen gnafsende på den sjokoladen jeg kjøpte fordi han sa han skulle bake kake (altså skulle sjokoladen i kaka). Makan til type. Gjør meg tøff og hard, jeg har IKKE lyst på!!!!! Jobbe videre.... ← Nå skal jeg slenge meg på sofaen, lese moteblader jeg har kjøpt inn og drikke te. Ønsker dere alle en strålende dag jenter! ← Åååå, det hørtes deilig ut. Jeg har skapt litt sånn final touch orden på rommet til snuppa - laget et system hun kan holde selv sånn at det alltid ser ryddig ut der inne (forutsatt at hun rydder det hun har lekt med selvfølgelig.....) og ¨nå skal jeg snart hente snuppa og kjøre henne til en fritidsaktivitet og så skal vi ut og spise middag bare vi to, og så skal vi hjem og spise kake
Gjest Gjesta Skrevet 4. september 2006 #4595 Skrevet 4. september 2006 :klø: Vi var inne i huset flere ganger før overtakelse, tok mål til gardiner osv osv. Megler var fullt klar over dette og sa ingenting om eierskifteforsikringa? Men det er jo over to år siden nå, kanskje det er nye regler.. Syns bare det hørtes så merkelig ut at dere ikke kunne komme inn for å se en gang? Jaja. Ikke såå lenge til 15. sept da!! ← Det spørs jo om de har tegnet eierskifteforsikring da? Våre selgere bor på Toten, det var faren som eide leiligheten men han er død. Så det er vel derfor de har valgt å tegne slik forsikring siden de ikke kjenner leiligheten. Poenget med slik forsikring er jo at hvis vi oppdager feil senere kan vi kreve at selger betaler for utbedring, men hvis de slipper oss inn i leiligheten før overtagelse kan de ikke vite om vi allerede har visst om denne feilen. Eller noe sånt... synes det er skikkelig dumt jeg og, for jeg skulle gjerne bare sett og tatt nål så jeg kunne bestilt kjøkken og sånn...
Gjest Sabia Skrevet 4. september 2006 #4596 Skrevet 4. september 2006 Joda, det var eierskifteforsikring. Håper tida går fort frem til 15. da, og at leselysten vender så smått tilbake!! Var ikke så veldig effektiv på jobb i dagene rundt huskjøpet jeg heller.. Heller ikke rundt overtagelse! Blir ikke mindre tanker da ser du.. Men så normaliserer det seg litt om litt. Men morro er det!! Nå skal jeg ut ihagen og binde ned noen frukt grener. Orker egentlig ikke, men gjør det for det! *Jeg vil bli frisk!!*
Gjest Sabia Skrevet 4. september 2006 #4597 Skrevet 4. september 2006 Glemte Gilmore Girls på tv idag...
Annie Skrevet 4. september 2006 #4598 Skrevet 4. september 2006 Jeg også..... Kom på det når det var 10 minutter igjen, men jeg hadde sett den episoden før.
Impala Skrevet 4. september 2006 #4599 Skrevet 4. september 2006 (endret) Da har jeg kommet meg hjem. Har vært flink og vært på trening også. Det var deilig Nå sitter jeg og spiser kjøpepizza (Dr. Oetker), orka ikke lage noe ordentlig middag når jeg er alene. Venter bare på at 71 grader nord skal begynne nå Endret 4. september 2006 av Yamaha
Gjest lilletroll Skrevet 4. september 2006 #4600 Skrevet 4. september 2006 Venter bare på at 71 grader nord skal begynne nå ← Jeg og
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå