Amadea Skrevet 2. september 2006 #4561 Skrevet 2. september 2006 Tror egentlig ikke det er billigere aa handle klar paa nett (om du ikke finner noe paa eBay eller noe), ihvertfall ikke H&M og saann, men jeg har flyttet ut paa "landet" og finner ingenting her Saa da tenkte jeg at jeg skulle pröve lykken. Förste gang jeg har shoppa klaer paa nett, skal bli veeeeldig spennende aa se om jeg blir fornöyd. Sminke tror jeg er billigere paa nett, uansett fant jeg ikke Bare Escentuals her... Og böker er vel ogsaa billigere siden man kan kjöpe de brukt, men grunnen til at jeg kjöpte de paa nett var fordi jeg ikke finner böker paa engelsk her (ellers eeeelsker jeg aa gaa og titte i bokhandelen)... Göy paa landet.... Kjöpte ingenting paa nett da jeg bodde i Oslo, bare flybilletter og kinobilletter og saant.
Jasmin Skrevet 2. september 2006 #4562 Skrevet 2. september 2006 Samme her... Kjøper lite på nett nå.. Men, synes også det er greit å kjøpe bøker.. Begrenset hva man kan finne i bokhhandlerne...
Gjest Gjesta Skrevet 3. september 2006 #4563 Skrevet 3. september 2006 Shot konkurranse med jäger?.. hmm, ikke lurt! Kjempe sliten i dag etter en laaang firmafest.. Startet kl 12 i går, var hjemme halv fem i dag tidlig..
Annie Skrevet 3. september 2006 #4565 Skrevet 3. september 2006 Nå er jeg tilbake på nett igjen jenter! Har hatt et veldig hyggelig besøk av foreldrene mine, men syntes ikke jeg kunne sitte å lese ørten innlegg i bloggen og dagboka da.
Amadea Skrevet 3. september 2006 #4566 Skrevet 3. september 2006 Kan noen motivere meg til aa studere? Skulle egentlig lese paa et kurs i dag og derfor har jeg vart inne i nesten hele dag, men jeg har omtrent ikke gjort noen ting. Teite meg!
Amadea Skrevet 3. september 2006 #4567 Skrevet 3. september 2006 Shot konkurranse med jäger?.. hmm, ikke lurt! Kjempe sliten i dag etter en laaang firmafest.. Startet kl 12 i går, var hjemme halv fem i dag tidlig.. ← Uff da. Trösten er at formen er nok bra igjen i morgen Nå er jeg tilbake på nett igjen jenter! Har hatt et veldig hyggelig besøk av foreldrene mine, men syntes ikke jeg kunne sitte å lese ørten innlegg i bloggen og dagboka da. ← Koslig med besök da! Eh... lese ja....
Gjest Gjesta Skrevet 3. september 2006 #4568 Skrevet 3. september 2006 Kan noen motivere meg til aa studere? Skulle egentlig lese paa et kurs i dag og derfor har jeg vart inne i nesten hele dag, men jeg har omtrent ikke gjort noen ting. Teite meg! ← Jeg skulle så gjerne gjort det snuppa!!! Det er bare det at jeg er aldeles håpløs på samme feltet selv
Gjest Gjesta Skrevet 3. september 2006 #4569 Skrevet 3. september 2006 Shot konkurranse med jäger?.. hmm, ikke lurt! Kjempe sliten i dag etter en laaang firmafest.. Startet kl 12 i går, var hjemme halv fem i dag tidlig.. ← Men det er da fryktelig gøy med sånne kvelder/netter og en gang i blant Bare ikke fullt så gøy dagen etterpå Stor godbedringskos
Gjest Gjesta Skrevet 3. september 2006 #4570 Skrevet 3. september 2006 Nå er jeg tilbake på nett igjen jenter! Har hatt et veldig hyggelig besøk av foreldrene mine, men syntes ikke jeg kunne sitte å lese ørten innlegg i bloggen og dagboka da. ← Nei, det er enda godt du har prioriteringene dine på rett sted vennen Så bra at dere koste dere Men innrømmer at jeg har saaaaaaavnet deg på nettet! :-D
Gjest Dallandra Skrevet 3. september 2006 #4571 Skrevet 3. september 2006 Nå kommer mannen gnafsende på den sjokoladen jeg kjøpte fordi han sa han skulle bake kake (altså skulle sjokoladen i kaka). Makan til type. Gjør meg tøff og hard, jeg har IKKE lyst på!!!!! Jobbe videre....
Gjest Sabia Skrevet 3. september 2006 #4572 Skrevet 3. september 2006 Nå kommer mannen gnafsende på den sjokoladen jeg kjøpte fordi han sa han skulle bake kake (altså skulle sjokoladen i kaka). Makan til type. Gjør meg tøff og hard, jeg har IKKE lyst på!!!!! Jobbe videre.... ← Flink pike!
Annie Skrevet 3. september 2006 #4573 Skrevet 3. september 2006 Nå kommer mannen gnafsende på den sjokoladen jeg kjøpte fordi han sa han skulle bake kake (altså skulle sjokoladen i kaka). Makan til type. Gjør meg tøff og hard, jeg har IKKE lyst på!!!!! Jobbe videre.... ← FOR EN DISIPLIN!
loffen Skrevet 3. september 2006 #4574 Skrevet 3. september 2006 Bare titter innom her også. Er vi litt sløve i dag alle sammen eller? I kveld har jeg lyst til å se en god film. Håper det er noe på tv. Ellers så får jeg bare sende ut mannen for å leie noe. Ha en fiin kveld, jenter! Og lykke til til Annie som skal på behandling i morgen! ( Det var i morgen vel?)Tenk om det hjelper.
Annie Skrevet 3. september 2006 #4575 Skrevet 3. september 2006 JA det er i morgen Loffen. Er veldig spent! Både gruer og gleder meg i grunn.
Gjest Gjesta Skrevet 3. september 2006 #4576 Skrevet 3. september 2006 Så det er flere som sliter med motivasjonen ser jeg jeg har hatt to lange dager på jobb uten noe å gjøre, men likevel er det eneste jeg har gjort å sitte på kg og surfe etter interiør, fliser og oppussingstips Jeg burde jo brukt disse to dagene på å komme skikkelig igang med lesinga siden jeg ikke får sære studietid etter overtakelse
loffen Skrevet 3. september 2006 #4577 Skrevet 3. september 2006 Skjønner deg godt jeg Vampyra! Klart oppussing og interiør er øverst på lista for tiden. Det er da fullt forståelig!
Gjest Gjesta Skrevet 3. september 2006 #4578 Skrevet 3. september 2006 Ja, men det største problemet er at jeg ikke klarer å konsentrere meg i det hele tatt. hjernen går på høygir i oppussing hele tiden
Svart Katt Skrevet 3. september 2006 #4579 Skrevet 3. september 2006 Har du vært i leiligheten og fått sett hva slags tilstand den er i nå da, Vampyra? Er den like ille(?) som du muligens trodde? Men tenk så gøy da, ikke rart du tenker på oppussing! Lykke til i morgen, Annie! Blir vel greit å få det overstått på et vis.
Gjest Gjesta Skrevet 3. september 2006 #4580 Skrevet 3. september 2006 Nei får ikke se før 15 sept dessverre... Pga eierskifteforsikring kan de ikke slippe oss inn før overtagelse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå