Gjest Gjesta Skrevet 1. september 2006 #4541 Skrevet 1. september 2006 (endret) åååå så dårlig tid i forhold til hva jeg hadde planlagt her inne ikveld Jeg skal skrive her før jeg legger meg - det er SIKKERT Det samme i dagboken din silla!! Det ble bare så mange tanker i dag noe bloggen viser ja. argh. Endret 1. september 2006 av sjarmtroll
Gjest Gjesta Skrevet 2. september 2006 #4543 Skrevet 2. september 2006 Åå så deilig amadea Jeg har selv som sagt, kost meg litt med det i det siste Hadde ønsket jeg kunne kjøpt meg et par av de tingene jeg har siklet på i morgen, men som jeg har hatt fornuften til å la være å kjøpe Vi får se i morgen hvor standhaftig jeg klarer å være. Stor nattaklem til dere alle sammen, håper dere drømmer søtt
Gjest lilletroll Skrevet 2. september 2006 #4544 Skrevet 2. september 2006 Takk for all kryssing av alt dere har Men dere kan vel få en noe problematisk helg...med all den kryssingen
Gjest Gjesta Skrevet 2. september 2006 #4545 Skrevet 2. september 2006 Ja jeg skal love deg jeg sliter her jeg sitter på jobb...
Gjest lilletroll Skrevet 2. september 2006 #4546 Skrevet 2. september 2006 Ja jeg skal love deg jeg sliter her jeg sitter på jobb... ←
Gjest Gjesta Skrevet 2. september 2006 #4547 Skrevet 2. september 2006 Jeg har et oppdrag til alle jenteligamedlemmer! Det er å finne frem så mange linker som overhodet mulig som kan være nyttige når jeg skal pusse opp Kom gjerne med bilder av fine rom, fliser, baderomsinteriør, smarte løsninger og alle andre tips!! Linkene postes i oppussingsdagboka mi som dere ser i linken min
Gjest Gjesta Skrevet 2. september 2006 #4548 Skrevet 2. september 2006 Jeg har et oppdrag til alle jenteligamedlemmer! Det er å finne frem så mange linker som overhodet mulig som kan være nyttige når jeg skal pusse opp Kom gjerne med bilder av fine rom, fliser, baderomsinteriør, smarte løsninger og alle andre tips!! Linkene postes i oppussingsdagboka mi som dere ser i linken min ← Åh, jeg har MASSE til deg!! Men jeg blir uten pc resten av dagen. Du får det i morgen!
Gjest Gjesta Skrevet 2. september 2006 #4549 Skrevet 2. september 2006 åååå så dårlig tid i forhold til hva jeg hadde planlagt her inne ikveld Jeg skal skrive her før jeg legger meg - det er SIKKERT Det samme i dagboken din silla!! Det ble bare så mange tanker i dag noe bloggen viser ja. argh. ← Tusen takk for mange kloke ord i dagboken min vennen!
Gjest Gjesta Skrevet 2. september 2006 #4550 Skrevet 2. september 2006 Tusen takk for mange kloke ord i dagboken min vennen! ← Ikke noe å takke for vet du snuppa Håper dagen i dag blir en god en!
Impala Skrevet 2. september 2006 #4551 Skrevet 2. september 2006 Hei jenter Det er nå liv i dere Krysser også fingrene for deg lilletroll, du skal se dettte går din vei Har vært å shoppet en mørkegrønn leggkort cordbukse, en mørkerosa genser og en brun t-skjorte. Er kjempefornøyd. deilig med litt nye høstklær
Gjest Sabia Skrevet 2. september 2006 #4552 Skrevet 2. september 2006 for nye høstklær!!! Jeg også vil.. Men jeg handla så mye i sommer jeg at jeg må vente litt.... Kremt
Impala Skrevet 2. september 2006 #4553 Skrevet 2. september 2006 Sånn har jeg det også innimellom Nivea
loffen Skrevet 2. september 2006 #4554 Skrevet 2. september 2006 Jeg vil ha nye klær, men hater å gå i butikker! En litt dårlig kombinasjon. Og nei, postordre er ikke noe for meg. Jeg må da prøve først.
Gjest Gjesta Skrevet 2. september 2006 #4555 Skrevet 2. september 2006 Det å handle inn til ny garderobe om høsten må være den fremste trøsten på denne tiden Om jeg skulle lage en pro-høst liste, så måtte den se sånn ut på topp 3 tenker jeg: 1. Nye høstklær/sko/makeup 2. God, typisk "høstmat" som tradisjonell fårikål, eller nydelig gryter lagd fra bunnen av, samt bakverk/syltetøy av sesongens bær og frukter. 3. Innekos; fyre på peis, se filmer, krype opp i sofaen under pleddet og kose seg Forøvrig føles det som om jeg har gått litt amok med shoppingen i det siste, det er så mye fint i butikkene og noen av katalogene om dagen
Gjest Sabia Skrevet 2. september 2006 #4556 Skrevet 2. september 2006 Hmm, kanskje jeg kan smugkikke litt på Le Radoute el no... Har liksom alt bestilt - og fått - høstklær fra H&M men lyst på mer... Bare se men ikke røre... (eh bestille)
Gjest lilletroll Skrevet 2. september 2006 #4557 Skrevet 2. september 2006 Jeg vil også ha nye høstklær
Gjest Gjesta Skrevet 2. september 2006 #4558 Skrevet 2. september 2006 Hmm, kanskje jeg kan smugkikke litt på Le Radoute el no... Har liksom alt bestilt - og fått - høstklær fra H&M men lyst på mer... Bare se men ikke røre... (eh bestille) ← Ja, syns du skal sjekke ut La Radeoute da..mye pent der Lilletroll: Da håper jeg virkelig du får shoppet deg noen nye høstklær snart og!
Amadea Skrevet 2. september 2006 #4559 Skrevet 2. september 2006 Fortsatt i shopperus!! Först shoppa jeg paa nett: - Div klaer fra la Redoute (jepp, mye fint der) - Bare Escentuals - Get Started Kit (ble inspirert av KG) - Redken shampoo, balsam og kur eller noe (ble inspirert av KG her ogsaa ja...) - 2 böker fra Amazon Saa shoppa jeg i vanlig butikk: - Öyenskygge og mascara fra Lancome - Öyekrem fra Biotherm - Et par (kremt) leketöy - Örtitusen vaskemidler (Ble faktisk insiprert av KG her ogsaa) Saa var vi og spiste tapas. Deilig! Juhuuu! Jeg skal ta paa meg öyenskyggen min og ut og feire litt! (Nettop faatt lönn jeg ja... )
Jasmin Skrevet 2. september 2006 #4560 Skrevet 2. september 2006 Har vært på jobb hele helga jeg... Skulle gjerne ha vært på shopping.... Er det billigere å handle fra H&M på nettet? ...du slipper iallefall å reise helt ned til byen for så å finne ut at du egentlig ikke var på shopping-humør allikevel...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå