Jasmin Skrevet 1. september 2006 #4501 Skrevet 1. september 2006 Forstår veldig godt at du ikke vil skrive om det her inne, Sjamtroll... Men, en ting: Har du truffet dansken i "real life" nå? Jeg henger ikke helt med, lenger jeg....
Impala Skrevet 1. september 2006 #4502 Skrevet 1. september 2006 Bare innom og sjekker siste døgns sladring, og det var jo ikke så mye Har det bra. var godt å komme hjem til foreldrene mine, også har jeg snakket med mannen på telefon tidligere idag. Nå sitter jeg bare hjemme og sløver'n og er på KG. Tenkte å dra ut og shoppe litt, men tar det i morgen istedet. Må jo ha noe å gjøre da også
Gjest Gjesta Skrevet 1. september 2006 #4503 Skrevet 1. september 2006 vi fikk den!!! Overtagelse om ca to uker!
Impala Skrevet 1. september 2006 #4505 Skrevet 1. september 2006 Nei så gøy Gratulerer Vampyra. Også overtakelse så rakst da. Det er vel deilig
Annie Skrevet 1. september 2006 #4510 Skrevet 1. september 2006 vi fikk den!!! Overtagelse om ca to uker! ← Gratulerer Vampyra! Så morsomt!!!!
Annie Skrevet 1. september 2006 #4511 Skrevet 1. september 2006 Kommer forresten fra frisøren nå og er IKKE fornøyd! Hadde laget tegning og forklarte hvordan jeg ville ha det, men allikevel klarte hun å IKKE gjøre som jeg sa/hadde tegnet. Og i tillegg ble det ALTFOR kort! Frisører og meg går ikke akkurat godt sammen!
Gjest gjesta Skrevet 1. september 2006 #4512 Skrevet 1. september 2006 Grattis med leilighte (hus?) Vampyra
Jasmin Skrevet 1. september 2006 #4513 Skrevet 1. september 2006 Gratulerer, Vampyra Skjønner godt frustrasjonen din, Annie! Var nettopp hos frisøren, og det ble aaaltfor kort..! Er det ingen frisører som forstår ordene: "...behold lengden.." ?
Annie Skrevet 1. september 2006 #4514 Skrevet 1. september 2006 Jo jeg! Sikkert fordi jeg er frisør selv at jeg blir så eitrende forbanna! De klarer jo ikke å holde på kunder om de ikke gjør som kundene sier og vil ha det!
Gjest Dallandra Skrevet 1. september 2006 #4515 Skrevet 1. september 2006 Bravo Vampyra!!! Og når det gjelder frisører... flere som har en gutfeeling som slår til omtrent FØR man får satt seg i stolen? Når min sier "dette blir ikke bra. Reis deg og LØP!!!" så angrer jeg alltid på at jeg ikke gjorde akkurat det. Flere?? Hvorfor må jeg sitte igjen på jobb når alle andre har tatt helg??? Ikke det at jeg ikke har noe å gjøre altså, men hvor er arbeidslysten???
Annie Skrevet 1. september 2006 #4516 Skrevet 1. september 2006 Har vært flink i dag jeg og gjort rent i huset. Har vaska badet, støvsugt 1 og 2 etg, rydda rommet til Prinsessa siden foreldrene mine skal bo der i helgen, redd opp senger og vaska, tørka, bretta og rydda bort tøy!
Gjest Gjesta Skrevet 1. september 2006 #4517 Skrevet 1. september 2006 Så flink du har vært! Du klarer ikke å overføre litt energi hit Annie? Jeg trenger det!!!
Gjest Gjesta Skrevet 1. september 2006 #4518 Skrevet 1. september 2006 Bravo Vampyra!!! Og når det gjelder frisører... flere som har en gutfeeling som slår til omtrent FØR man får satt seg i stolen? Når min sier "dette blir ikke bra. Reis deg og LØP!!!" så angrer jeg alltid på at jeg ikke gjorde akkurat det. Flere?? Hvorfor må jeg sitte igjen på jobb når alle andre har tatt helg??? Ikke det at jeg ikke har noe å gjøre altså, men hvor er arbeidslysten??? ← Ta helgen du og Dallandra! Arbeidslyst ja.. Hva er det?.. Sitter her helt apatisk jeg.. God helg snuppa!
loffen Skrevet 1. september 2006 #4519 Skrevet 1. september 2006 Så flink du har vært! Du klarer ikke å overføre litt energi hit Annie? Jeg trenger det!!! ← Jeg også.. Har vært ute på en sykkeltur. Men nå er jeg så sliten at det eneste jeg gidder er å holde i kaffekoppen.
Gjest Gjesta Skrevet 1. september 2006 #4520 Skrevet 1. september 2006 Så deilig med sykkel tur da! Her er det skikkelig nydelig høst vær i dag!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå