loffen Skrevet 30. august 2006 #4441 Skrevet 30. august 2006 Jeg skal i alle fall finne en annen oppskrift! Og kjøpe ferdig vaniljesaus, eller is!
Gjest Gjesta Skrevet 30. august 2006 #4442 Skrevet 30. august 2006 Åsså kan ligaen spise den på juleverkstedet?!?
loffen Skrevet 30. august 2006 #4443 Skrevet 30. august 2006 Jeg har jo tilbudt meg å lage maten. Dere er herved advart! (også skal jeg drikke mest)
Gjest Gjesta Skrevet 30. august 2006 #4444 Skrevet 30. august 2006 Mest?.. Hehe, det skal vi nå se på..
Svart Katt Skrevet 30. august 2006 #4445 Skrevet 30. august 2006 Nam, nam blåbær. Jeg har ikke smakt et eneste i hele år. (Nå har jeg endelig fått signatur jeg også. På tide.)
Gjest Gjesta Skrevet 30. august 2006 #4446 Skrevet 30. august 2006 Absolutt ikke oppdatert, bare innom for å legge igjen spor.. Syk idag Nå legger jeg meg under dynen.. Snufs. Ha en fortreffelig kveld! Jeg skal bort imorgen, så er ikke tilbake før tidligst fredag tror jeg. Så jeg har ikke rømt altså!! ← God bedring vennen!! Og kjempe omtenksomt av deg og si at du ikke har rømt fra oss, så slipper jeg å bli bekymret for det
Gjest Gjesta Skrevet 30. august 2006 #4447 Skrevet 30. august 2006 Det var faktisk flere innlegg her enn i bloggen Men mye å lese likevel. Men nå er jeg oppdatert :-D Vi bare si til Nivea at jeg syns du sa mye fint i går Også håper jeg du blir snart frisk igjen Jeg kommer nok heller ikke innom før fredag. Hektisk dag på jobb i morgen, også skal jeg reise til mine foreldre på ettermiddagen. Men jeg tenker på dere da ← Så godt å høre at du har det bra!! :-D Da må du forte deg tilbake på fredag da!
Gjest Gjesta Skrevet 30. august 2006 #4448 Skrevet 30. august 2006 I dag har vi vært i skogen og plukket bær. Det ble ganske mye blåbær, så jeg bestemte meg for å lage en pai. Fant en grei oppskrift på nettet og satte i gang. Renset bær og plukket bort alle tyttebæra som jeg fikk for meg var lurt å plukke samtidig.. Paien ble god, men bunnen var så tynn som flatbrød, og fyllet like bløtt som en tynn saus. Også kokte jeg vaniljesaus til, og den ble like tynn som ren melk. Det ble liksom sånn lys lilla blåbærsuppe tilsammen. Tyypisk.. ← Bedre lykke neste gang! Det er ofte sånn med baking, man må ha noen prøverunder Nå er tiden definitivt inne for blåbær/eplepaier............ eplekaker, eplesyltetøy..................NAM :-D
Gjest Gjesta Skrevet 30. august 2006 #4449 Skrevet 30. august 2006 Nam, nam blåbær. Jeg har ikke smakt et eneste i hele år. (Nå har jeg endelig fått signatur jeg også. På tide.) ← Herlig vennen! Signaturen var på sin plass
Annie Skrevet 30. august 2006 #4450 Skrevet 30. august 2006 I dag har vi vært i skogen og plukket bær. Det ble ganske mye blåbær, så jeg bestemte meg for å lage en pai. Fant en grei oppskrift på nettet og satte i gang. Renset bær og plukket bort alle tyttebæra som jeg fikk for meg var lurt å plukke samtidig.. Paien ble god, men bunnen var så tynn som flatbrød, og fyllet like bløtt som en tynn saus. Også kokte jeg vaniljesaus til, og den ble like tynn som ren melk. Det ble liksom sånn lys lilla blåbærsuppe tilsammen. Tyypisk.. ← Fikk brått dårlig samvittighet for at jeg ikke har tatt med meg mann og barn på åsen for å plukke bær. Men det kommer da en neste uke også? Kan gjøre det da vi. Sambo må forresten bli med for jeg er ikke så kjent her, og i hvertfall ikke på åsen... Vil også ha kake!
Gjest Gjesta Skrevet 30. august 2006 #4451 Skrevet 30. august 2006 Det er såååååå godt med hjemmebakt med selvplukkede bær Også er det så koselig hele sermonien rundt det litt av sjarmen med høst så sent oppe da vennen vi har en tendens til å møtes rundt denne tiden vi
Gjest Gjesta Skrevet 30. august 2006 #4453 Skrevet 30. august 2006 Nå på denne tiden jeg pleier å våkne.. ← Våkne? har du sovet et par timer og er klar for natten nå?
Annie Skrevet 30. august 2006 #4454 Skrevet 30. august 2006 Har blitt litt soving i dag ja, har jo tilbrakt mesteparten av dagen på sofan. Men jeg skal legge meg nå straks.
Gjest Gjesta Skrevet 30. august 2006 #4455 Skrevet 30. august 2006 Har blitt litt soving i dag ja, har jo tilbrakt mesteparten av dagen på sofan. Men jeg skal legge meg nå straks. ← Huff Håper formen er bedre nå vennen. Ønsker deg en god natt - drøm søtt
Annie Skrevet 30. august 2006 #4456 Skrevet 30. august 2006 Takk det samme Sjarmis! Ser du er her Daria. God tur i morra.
Gjest Gjesta Skrevet 30. august 2006 #4457 Skrevet 30. august 2006 Er du her enda vennen?? Jeg MÅTTE bare innom enda en gang i natt
Gjest Gjesta Skrevet 30. august 2006 #4458 Skrevet 30. august 2006 Nå legger jeg meg, tidlig opp i morgen
Daria Skrevet 30. august 2006 #4459 Skrevet 30. august 2006 (endret) Det var egentlig en ide.. Alle i ligaen skulle hatt en kjennemerke, slik at vi hadde kjent hverandre, hvis vi tilfeldigvis møtes! Lilla hår, en button, en "hemmelig" ring eller noe! ← Stemmer for lilla hår *drømmer om knall lilla lykketroll-frisyre* Jeg leste for leeeenge siden at det fantes noe slikt for homofile menn. En liten dings man hadde i lomma etc som begynte å pipe når det var andre homofile menn (med dings) i nærheten. ← Hva er åpningsreplikken da? "Jasså, du er ute og lufter dingsen du også..."? Ser du er her Daria. God tur i morra. ← Takk Burde sikkert legge meg snart -skal jo på seminar i morgen før ferien er offisielt i gang, selv om det er på veien -men skal bare, skal bare... Endret 30. august 2006 av Daria
Svart Katt Skrevet 31. august 2006 #4460 Skrevet 31. august 2006 Hva er åpningsreplikken da? "Jasså, du er ute og lufter dingsen du også..."? ← God ferie om jeg ikke ser deg her før du drar, Daria!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå