loffen Skrevet 29. august 2006 #4381 Skrevet 29. august 2006 Herregud hva har jeg gjort i dag? Sjekk 10 på topp postere.. Avhengig ? Hvem?
Annie Skrevet 29. august 2006 #4382 Skrevet 29. august 2006 Veldig bra at du ble glad for blomene Annievennen - de fortjente du! ← Det banka på døra i dag og der sto det et blomsterbud! Det var blomster fra Sjarmis!!!!! Gjett om jeg ble overrasket! Og ikke mindre glad! TUSEN MILLIONER TAKK VENNEN MIN! Og ikke minst for det som sto på kortet!
Annie Skrevet 29. august 2006 #4383 Skrevet 29. august 2006 Sjekk 10 på topp postere! ← Du leder!!! Og jeg er ute av lista...
loffen Skrevet 29. august 2006 #4384 Skrevet 29. august 2006 Det banka på døra i dag og der sto det et blomsterbud! Det var blomster fra Sjarmis!!!!! Gjett om jeg ble overrasket! Og ikke mindre glad! TUSEN MILLIONER TAKK VENNEN MIN! Og ikke minst for det som sto på kortet! ← Å så moro da!!
loffen Skrevet 29. august 2006 #4385 Skrevet 29. august 2006 Du leder!!! Og jeg er ute av lista... ← Det er dette også.
loffen Skrevet 29. august 2006 #4386 Skrevet 29. august 2006 Får vel ta kvelden..dere er jo ikke her likevel. Natta alle snille jenter!
Gjest Gjesta Skrevet 29. august 2006 #4389 Skrevet 29. august 2006 (endret) Det banka på døra i dag og der sto det et blomsterbud! Det var blomster fra Sjarmis!!!!! Gjett om jeg ble overrasket! Og ikke mindre glad! TUSEN MILLIONER TAKK VENNEN MIN! Og ikke minst for det som sto på kortet! ← Ååååååå nå ble jeg kjempe glad! :-D Det er bare gøy vet du vennen. Du vet jeg har hatt lyst til det lenge - jeg elsker å gjøre andre rundt meg glad Du fortjente det og det vet du "Den største gleda ein kan ha, det er å gjera andre glad" Endret 29. august 2006 av sjarmtroll
Gjest Gjesta Skrevet 29. august 2006 #4391 Skrevet 29. august 2006 (endret) My new best friend! ← Right back at you sweetie -venninner fra første stund vet du ganske spesielt Endret 29. august 2006 av sjarmtroll
Gjest Gjesta Skrevet 29. august 2006 #4393 Skrevet 29. august 2006 Jeg og du springer fra blogg til dagbok og skriver annenhver gang vennen
Gjest Sabia Skrevet 30. august 2006 #4394 Skrevet 30. august 2006 Bare til noe heeelt annet... Noen som vet når Lost og Frustrerte Fruer og Gilmore Girls begynner igjen...? :klø:
Gjest Gjesta Skrevet 30. august 2006 #4395 Skrevet 30. august 2006 Hei jenter! Jeg var borte i hele går så det ble liten tid til skravling på meg! Jeg var hos venninna mi som var hjemme på besøk (bor på vestlandet), og jeg ble med henne på spinning! :-D Det var morrooooooo! Og jeg fikk låne et par spinningsko av henne så nå skal jeg hive meg på spinningen igjen. Utrolig morsomt og effektivt! etterpå fikk vi mat av mamman hennes og ble sittende litt og skravle, brenne noen cder og overføre bilder til hverandres maskiner. hun har nemlig tatt med seg tv'n sin til vestlandet, så vi fikk ikke sett greys anatomy Men det går greit. Forrige tirsdag satt jeg i bilen sammen med henne på vei hjem fra vestlandet så da fikk vi ikke sett det da heller Daria: GOD TUR!!! nivea: Jeg har hørt noe om det.. men når var det igjen da? Mener at fruene ikke kommer før etter jul skjønner du... Lost lurer jeg på om skulle komme i november? :klø: Må si jeg ikke husker...
Gjest Gjesta Skrevet 30. august 2006 #4396 Skrevet 30. august 2006 (endret) Var opptatt i hele går kveld med vin og skravling jeg også.. Gikk jeg glipp av noe? Har oppdatert meg i bloggen da, men ikke lest igjennom alt i dagboken.. Goood tur Daria!! Misunner deg! Shop og kos deg! Hørt noe enda lilletroll?.. Endret 30. august 2006 av Silla:)
loffen Skrevet 30. august 2006 #4397 Skrevet 30. august 2006 Tror ikke du har gått glipp av noe viktig for å si detsånn..
Gjest Dallandra Skrevet 30. august 2006 #4398 Skrevet 30. august 2006 Bare innom og sier hei. Jeg har lunchpause i fridagen min, gutta sover/slapper av og dermed kan jeg sette meg ned litt i ro og fred. Surfer. Bra visakortet er tomt, for jeg fant mye spennende. Lurer på om det er gjennomførbart å gå på "sy veske"-kurs i Trondheim...?
loffen Skrevet 30. august 2006 #4399 Skrevet 30. august 2006 Sy-veske kurs? Det høres jo kult ut! Kan du få en helt 'in' og personlig veske til en mye billigere pris enn i butikk sikkert!
Gjest Dallandra Skrevet 30. august 2006 #4400 Skrevet 30. august 2006 Nedover på denne siden dukker det opp et veskekurs. Hvis jeg får til å sette inn linken da... http://www.jordbarstedet.no/article.aspx?PID=5&ID=5 Jeg synes den veska var så søt, ellers kan man jo variere så lenge det finnes stoff og ideer... Om veska blir billigere vet jeg ikke, men den blir iallfall unik.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå