loffen Skrevet 29. august 2006 #4341 Skrevet 29. august 2006 (endret) Måtte bare innom å dytte opp dagboka litt. Spiser alle middag nå eller? Så er alle heldiggriser som har jobb på vei hjem kanskje. Nå skal jeg sykle til butikken og kjøpe poteter. Bilen er nemlig på verksted, og herregud så avhengig man er av den. Jentungen skal på trening i kveld, og da må vi ta bussen og komme 45 min. for tidlig. Det har i alle fall aldri hendt før. edit: kan ikke og/å regelen lenger Endret 29. august 2006 av loffen
Gjest Gjesta Skrevet 29. august 2006 #4342 Skrevet 29. august 2006 Daria: Du må ha goooooooooooooooooooooood tur! :-D Jeg havnet og på denne berømte listen en gang, og det var utelukkende pga innlegg her inne tror jeg Ikke noe snikk-snakk tråd her nei, annet enn alt snikk snakket vårt *jeg vil finne på noe spennende og gøy!!* Dere husker det jeg skrev ang savn og rastløshet i går? Det bare bygger seg opp Og jeg bare vet at det er ett eller annet som hadde vært så smart å gjort, som ville hjulpet. Problemet er bare å finne ut HVA Veldig bra at du ble glad for blomene Annievennen - de fortjente du!
Gjest Gjesta Skrevet 29. august 2006 #4343 Skrevet 29. august 2006 Forøvrig ble det litt shopping på meg i dag, det er ingenting som legger bort tankene litt som det Det ble et par nye støvletter Mer makeup Et par skikkelig "jentebøker" En skikkelig søt overdel og................var det noe mer tro.... jo, noen nye cd'er
Daria Skrevet 29. august 2006 #4344 Skrevet 29. august 2006 GOOOD TUUUR! ← Daria: Du må ha goooooooooooooooooooooood tur! :-D ← Takk og takk
Daria Skrevet 29. august 2006 #4345 Skrevet 29. august 2006 Shopping hjelper mot så mangt... Hvilke cder kjøpte du da? *nysgjerrig*
loffen Skrevet 29. august 2006 #4346 Skrevet 29. august 2006 Da synes jeg du har gjort mye i dag jeg, Sjarntroll. Hva med å leie en morsom film? Eller gå i svømmehallen? Ikke noe er som å svette litt i badstua.
Gjest Sabia Skrevet 29. august 2006 #4347 Skrevet 29. august 2006 *jeg vil finne på noe spennende og gøy!!* Dere husker det jeg skrev ang savn og rastløshet i går? Det bare bygger seg opp Og jeg bare vet at det er ett eller annet som hadde vært så smart å gjort, som ville hjulpet. Problemet er bare å finne ut HVA ← Trening hjelper faktisk mot rastløshet!! Har fått ut mangt i treningssal gitt! Forøvrig ble det litt shopping på meg i dag, det er ingenting som legger bort tankene litt som det Det ble et par nye støvletter Mer makeup Et par skikkelig "jentebøker" En skikkelig søt overdel og................var det noe mer tro.... jo, noen nye cd'er ← Shopping også ja, selv om der er det litt mer kortvarig lykke.. Men moro er det!! Gooood tur Daria!!! Lilletroll - krysser fortsatt fingrene jeg! Kan ikke gi opp enda!!
Gjest Sabia Skrevet 29. august 2006 #4348 Skrevet 29. august 2006 Ops, stadig på topp 10 ja... Etterslep fra igår ja..
Gjest Gjesta Skrevet 29. august 2006 #4349 Skrevet 29. august 2006 Men.........det er bare det! At denne rastløsheten er....mer på det store plan om dere skjønner? Altså mer; hvilken retning skal livet mitt ta (Fortsetter den tanken i bloggen )
Gjest Gjesta Skrevet 29. august 2006 #4351 Skrevet 29. august 2006 Ellers; ja - shopping er GØY Og det er faktisk sånn................at det hjelper Der og da tenker man ikke, annet enn det man har lyst på og rene overfladiske ting Særlig nå som høsten er her..........perfekt tid for shopping i grunn! Det er ikke for varmt for å shoppe, man har ikke for mye klær på seg som gjør det tungvint med prøving........perfect
Gjest Gjesta Skrevet 29. august 2006 #4352 Skrevet 29. august 2006 Da løper jeg inn i bloggen igjen.. ← :-D
Gjest Gjesta Skrevet 29. august 2006 #4353 Skrevet 29. august 2006 Åh, rekker ikke å lese hva dere skravler om her! Holder dere samme tempo som i går kveld eller? Jeg må skippe skravlinga i kveld jeg. Eller her inne da.. For nå skal jeg drikke masse vin, spise masse ost og kjeks og skravle masse! Velkommen hit til meg alle sammen!
Gjest Gjesta Skrevet 29. august 2006 #4354 Skrevet 29. august 2006 Det er denne generelle løpingen vår mellom stedene - ikke bli for slitne nå da jenter
Gjest Gjesta Skrevet 29. august 2006 #4355 Skrevet 29. august 2006 Åh, rekker ikke å lese hva dere skravler om her! Holder dere samme tempo som i går kveld eller? Jeg må skippe skravlinga i kveld jeg. Eller her inne da.. For nå skal jeg drikke masse vin, spise masse ost og kjeks og skravle masse! Velkommen hit til meg alle sammen! ← ååååååååå, det hørtes lite herlig ut da! :-D Skal du ha jentekveld? Jeg sier som flere her inne, tenk å fått samlet jenteligaen til skravlekveld med vin
Gjest Gjesta Skrevet 29. august 2006 #4356 Skrevet 29. august 2006 ååååååååå, det hørtes lite herlig ut da! :-D Skal du ha jentekveld? Jeg sier som flere her inne, tenk å fått samlet jenteligaen til skravlekveld med vin ← Her blir det skikkelig jentekveld altså! Gleder meg! Skulle ønske det var ligaen som skulle komme!!
Gjest Gjesta Skrevet 29. august 2006 #4357 Skrevet 29. august 2006 Her blir det skikkelig jentekveld altså! Gleder meg! Skulle ønske det var ligaen som skulle komme!! ← Det hadde jeg og ønsket!!
Gjest Gjesta Skrevet 29. august 2006 #4358 Skrevet 29. august 2006 Tenk om vi hadde fått til det da dere!.. Da hadde jeg vært redd jeg..
Gjest Gjesta Skrevet 29. august 2006 #4359 Skrevet 29. august 2006 (endret) Å nei! nå har jeg blitt fryktløs av sjangsene jeg har tatt jeg!! :-D Ikke noe er skremmende for meg lengre og ihvertfall ikke en gjeng med søte jenter Endret 29. august 2006 av sjarmtroll
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå