Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet

:sjarmor:

Ja makan til frekkhet, ødlegge skravling i dagboken din med bloggen :riste:

Det verste er at jeg ikke klarte å dy meg annet enn at jeg skreiv en kommentar i bloggen... nå..... :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det verste er at jeg ikke klarte å dy meg annet enn at jeg skreiv en kommentar i bloggen... nå..... :ler:

Du er akkurat som oss andre du :ler:

Skrevet

blander man inn msn itillegg her ja, da blir det myyyyyyyyyyyye :ler:

Jeg lurte og på hvem i pokker leif var :legrine:

Skrevet

Der ser du!!!

I'm addicted :sjarmor:

Skrevet

Det er vel bare vi kvinner som klarer så mange ting på en gang :ler:

Skrevet
blander man inn msn itillegg her ja, da blir det myyyyyyyyyyyye :ler:

Jeg lurte og på hvem i pokker leif var :legrine:

Jeg har broren min på telefonen, mannen i stua som jeg snakker med og lille snuppa. I tillegg til bloggen, dagboka og MSN.

Er det rart jeg gir meg?

Skrevet
Jeg har broren min på telefonen, mannen i stua som jeg snakker med og lille snuppa. I tillegg til bloggen, dagboka og MSN.

Er det rart jeg gir meg?

Hvorfor er du her enda da? :ler:

Skrevet

Er det rart jeg gir meg?

IKKE MER???

Gjest Dallandra
Skrevet
Har du med deg håndarbeidet ditt da Dallandra?

Har diverse halvferdige prosjekter liggende strødd omkring. Men jeg er så gåen i skuldrene om dagen at jeg kan bare glemme å forsøke å gjøre noe med dem. Kanskje en annen gang.

Og neida, jeg antyder ingenting, skravling skal da være om alt og ingenting, skal det ikke det da? Nå må jeg vel løpe inn i bloggen og se om jeg rekker å henge med i svingene, dette var jammen hektisk, og jeg har bare nettopp kommet!

Skrevet

Sjarmis, du er ikke inne på lista enda! Nå må du skjerpe deg!

Skrevet

Sånn da er jeg likt med Silla - så NÅ gir jeg meg ;)

Skrevet

Og jeg svarte deg...

Jeg er ikke her!

Skrevet

Niko:

gir du deg?? i så fall, tusen tusen takk for all snakk i dag, både her, i bloggen og msn :klem: :-D

Annie:

ja, det er en skam ikke sant?? :ler:

Jeg kan bare si, at jeg kjenner jeg er for fullt tilbake der jeg var :sjarmor: ang skravlingen altså ;) en annen ting er det, at hadde bloggen hatt noe å si - da hadde jeg nok toppet listene :ler:

Det er blitt nooooooooooooooooen innlegg der :sjenert:

Men det er bare sånn, at alt det jeg skrev her inne før, det som er skikkelig "sjarmtroll tanker og refleksjoner" det skjer bare der inne nå, da er det naturlig nok litt færre innlegg her :ler:

Men jeg skal effektivisere meg enda mer og pick up the paste her inne og! :icon_lol: (å gud, den smilyen har jeg savnet å bruke!) :ler:

Skrevet

Nå hører jeg bremsene på bilen til Sambo. Da har jeg nok ikke lenge igjen..... ;)

Skrevet
Og jeg svarte deg...

Jeg er ikke her!

Heeeeerlig snuppa! :klem:

åååååååååååååååå så glad jeg er i dere alle sammen :-D

Skrevet
Nå hører jeg bremsene på bilen til Sambo. Da har jeg nok ikke lenge igjen..... ;)

Dumt, men vi har da skravlet fælt i kveld :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...