Impala Skrevet 28. august 2006 #4181 Skrevet 28. august 2006 Neeeeeeeeeeei ikke slutte å skrive i bloggen, mitt og deres fristed Men ja, de innleggen telles ikke engang. Jeg tenker over det med alle de over tusen kommentarene vi har der inne..at de vises ikke engang i oversikten vår ← Nei da, skal selvfølgelig ikke slutte å skrive der Men hvis de hadde telt, så hadde vi nok innehatt alle plassen på topp 10
Gjest Gjesta Skrevet 28. august 2006 #4182 Skrevet 28. august 2006 Teller ikke bloggen? Åj.. Skriver der uansett jeg..
Gjest Gjesta Skrevet 28. august 2006 #4183 Skrevet 28. august 2006 HAr dere ikke sett det før nå? Må bare opp og legge dyna over Prinsessa så er jeg tilbake! ← Jo, jeg oppdaget det for en stund siden Jeg tror jeg og må holde tunga rett i munnen her, for jeg står i fare for å legge inn innlegg feil sted her tror jeg skriver i bloggen så er det i dagboken etc
Impala Skrevet 28. august 2006 #4185 Skrevet 28. august 2006 Jeg tror jeg og må holde tunga rett i munnen her, for jeg står i fare for å legge inn innlegg feil sted her tror jeg skriver i bloggen så er det i dagboken etc ← Ja det er nok lurt og tenke seg litt om før man poster.
Gjest Gjesta Skrevet 28. august 2006 #4186 Skrevet 28. august 2006 Teller ikke bloggen? Åj.. Skriver der uansett jeg.. ← Ja, det er vel ikke som om det eneste formålet med skrivingen her inne er å få flest mulig innlegg
Daria Skrevet 28. august 2006 #4187 Skrevet 28. august 2006 Syns det hørtes så romantisk ut - begynnelsen på den forrige dagboka di - ble jo helt hekta jeg - terje vigen - hehe ← Du drømmer om en underlig gråsprengt en på en øde øy? Jaja, deg om det... Selv drømmer jeg mer om å kunne dra på kino og teater uten å være avhengig av båt, kunne handle det jeg trenger uten at det tar timesvis og å kunne treffe venner spontant, uten at det innebærer ti timer på buss... Eh.... vil ikke svare på det..... ←
Svart Katt Skrevet 28. august 2006 #4188 Skrevet 28. august 2006 Oh my.. Blir nesten sånn kjendistilværelse med å skrive her inne. Det er jo så mange her! Men jeg får løpe inn i bloggen (og gjøre alt husarbeid + + + litt ved siden.)
Gjest Gjesta Skrevet 28. august 2006 #4189 Skrevet 28. august 2006 Uansett, hva gjør man når man føler lengsel i hjertet og man ikke vet hva lengselen er etter? Hm. *sjarmtroll i det filosofiske hjørnet i dag*
Daria Skrevet 28. august 2006 #4190 Skrevet 28. august 2006 Og når vi snakker om antall innlegg, nærmer jeg meg 10 000... Det er en god ting, sant?
Impala Skrevet 28. august 2006 #4191 Skrevet 28. august 2006 Ja, det er vel ikke som om det eneste formålet med skrivingen her inne er å få flest mulig innlegg ← Ikke det
Gjest gjest1 Skrevet 28. august 2006 #4192 Skrevet 28. august 2006 Niko: Ja, et varmt land hadde ikke gjort noe.......... Hvorfor ble jeg fristet til å bo i Danmark For et land..................atmosfæren, bedre klima enn Norge om ikke annet , dansk design.......*sukk* ← Vi vurderer det faktisk seriøst vi, Danmark altså....
Daria Skrevet 28. august 2006 #4193 Skrevet 28. august 2006 Uansett, hva gjør man når man føler lengsel i hjertet og man ikke vet hva lengselen er etter? Hm. *sjarmtroll i det filosofiske hjørnet i dag* ← Spiser sjokolade? *ikke fullt så filosofisk*
Gjest Gjesta Skrevet 28. august 2006 #4194 Skrevet 28. august 2006 Ja, det er vel ikke som om det eneste formålet med skrivingen her inne er å få flest mulig innlegg ← Hehe, ble bare revet med i ren iver her! Synes nesten det er flaut å være på lista jeg da! Tyder på at jeg har hatt en ueffektiv dag på jobben det..
Gjest gjest1 Skrevet 28. august 2006 #4195 Skrevet 28. august 2006 Ja, det er vel ikke som om det eneste formålet med skrivingen her inne er å få flest mulig innlegg ← Ikke???? Tenkte jeg skulle bl kjendis på top 10 lista jeg
Impala Skrevet 28. august 2006 #4196 Skrevet 28. august 2006 Hehe, ble bare revet med i ren iver her! Synes nesten det er flaut å være på lista jeg da! Tyder på at jeg har hatt en ueffektiv dag på jobben det.. ← Ja du sier noe der Men jeg tror nå uansett at de fleste innleggene mine har kommet etter at jeg kom hjem. Har jo nesten ikke hatt pause fra pc'en
Gjest Sabia Skrevet 28. august 2006 #4197 Skrevet 28. august 2006 Du drømmer om en underlig gråsprengt en på en øde øy? Jaja, deg om det... Selv drømmer jeg mer om å kunne dra på kino og teater uten å være avhengig av båt, kunne handle det jeg trenger uten at det tar timesvis og å kunne treffe venner spontant, uten at det innebærer ti timer på buss... ← Fordeler og bakdeler med alt.. Dropper den underlige gråsprengte og tar med mannen i stedet, og finner et romanisk lite sted som har 3 kaffebarer, bussforbindelse og gode naboer!! Og når vi snakker om antall innlegg, nærmer jeg meg 10 000... Det er en god ting, sant? ← Dæven - du kan skravle!!! Vi vurderer det faktisk seriøst vi, Danmark altså.... ← Vi vurderte det seriøst før vi kjøpte huset, nå er det lagt på hylla. Ikke skrilagt!!
Annie Skrevet 28. august 2006 #4198 Skrevet 28. august 2006 (endret) Ikke???? Tenkte jeg skulle bl kjendis på top 10 lista jeg ← Jobber for å bli gjenganger der nå ja. Og ikke minst skifte status til leieboer! 'Til leif! NÅ KAN DU GÅ HJEM!!!! Endret 28. august 2006 av Annie
Impala Skrevet 28. august 2006 #4199 Skrevet 28. august 2006 Jobber for å bli gjenganger der nå ja. Og ikke minst skifte statur til leieboer! ← Det er vel ikke så lenge igjen det, er ikke det etter 6000 innlegg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå