Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaa, jeg har kommet med på lista!! :hoppe:

Nå må alle andre på ligaen inn også!!

Skrevet
OK - målet er at hele topp ti lista BARE består av jenteligajenter!!!!  :sjarmor:

:Nikke::sjarmor:

Skrevet
Er det flere enn meg som er rastløs om dagen jenter?? :forvirret:

Jeg er sånn.........argh, det er noe jeg vet jeg burde gjort men så vet jeg ikke hva på en måte :ler:

Jeg var jo mot alle odds klar for å flytte jeg ;)  :ler: kanskje det er det som henger der - vi rømmer landet jenter og starter vårt eget ligakollektiv :legrine:

Er det bare etterdønninger dere?? :klø:

(ja ja, jeg vet dere har et LIV her, men allikavel :ironi: )

:Nikke: Jeg har begynt å drømme om å flytte på landet jeg da, eller til et lite sted.. :)

Skrevet
Hva med Spania Sjarmtroll? Eller Italia?

Ja der er det iallefall godt og varmt :)

Skrevet

Jeg driver jo og jobber for å komme inn på lista... Så da skriver jeg mest mulig tull. Bare så dumt at mannen min er ute og snuppa er våken og prøver å produsere noe i bleien.... (jepp det er hverdagen min det :) )

Skrevet
OK - målet er at hele topp ti lista BARE består av jenteligajenter!!!!  :sjarmor:

:ler::sjarmor:

:ler: kanskje det er det som henger der - vi rømmer landet jenter og starter vårt eget ligakollektiv :legrine:

:ler: Det hadde vært noe ;)

:Nikke: Jeg har begynt å drømme om å flytte på landet jeg da, eller til et lite sted..  :)

Synes det gode liv på landet er litt oppskrytt jeg... :sjenert:

Skrevet

Også oppdaget jeg at innleggene i bloggen ikke teller med i totalen :overrasket:

Skrevet

Gud, dette kan ta tid :ler:

Skriver både her og der, tenker litt over det mens man skriver, og stresse videre til neste sted :)

Skrevet
Synes det gode liv på landet er litt oppskrytt jeg...  :sjenert:

Syns det hørtes så romantisk ut - begynnelsen på den forrige dagboka di - ble jo helt hekta jeg - terje vigen - hehe

Også oppdaget jeg at innleggene i bloggen ikke teller med i totalen :overrasket:

:overrasket: *Slutter å sløse bort tid i bloggen* :sjarmor::ler:

Skrevet
:ler:  Du synes ikke det er litt ufint av deg da, å hoppe og juble over at han ikke kommer hjem?  :ler:

Eh.... vil ikke svare på det..... :ler:

Forresten, jeg angrer ikke så mye. Vi har vært så mye sammen i sommer, han begynte på jobb i dag, så enda er det bare deilig å være litt alene.

Passerte vi ikke 200 sider tidligere idag?

JEPP! Og innlegg nr 4000!

:Nikke: Jeg har begynt å drømme om å flytte på landet jeg da, eller til et lite sted..  :)

Det er fint på landet!

Skrevet

JEg er på topp 10!! :hoppe: Og jenter - nå er vi 6 av 10 jenteligajenter på topp 10 - nå må det jobbes her altså!! Daria - stå på!! :ler:

Skrevet

HAr dere ikke sett det før nå?

Må bare opp og legge dyna over Prinsessa så er jeg tilbake!

Skrevet

Neeeeeeeeeeei ikke slutte å skrive i bloggen, mitt og deres fristed :overrasket::ler:

Men ja, de innleggen telles ikke engang.

Jeg tenker over det med alle de over tusen kommentarene vi har der inne..at de vises ikke engang i oversikten vår :ler:

Niko:

Ja, et varmt land hadde ikke gjort noe..........

Hvorfor ble jeg fristet til å bo i Danmark :sur:

For et land..................atmosfæren, bedre klima enn Norge om ikke annet ;) , dansk design.......*sukk*

Skrevet

Wæh, blir helt stressa av dette jeg! Blogg, 2*dagbok og msn! Sa jeg dette i stad kanskje? Aner ikke.. Går helt i surr nå! :roll:

Skrevet
Neeeeeeeeeeei ikke slutte å skrive i bloggen, mitt og deres fristed :overrasket:  :ler:

Yeah right - akkurat som jeg klarer å holde meg borte derfra... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...