Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vi har fått vår egen internettsyklubb! GENIALT! :)

Supert :hoppe:

Hehe ;)

Det er så perfekt!!!

Og deilig, å kunne skrive ALT som faller en inn, man bestemmer seg bare for om det passer seg best her eller i bloggen :sjarmor:

Det er jo helt perfekt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å fortelle at Sambo ikke kommer hjem allikevel! Han skulle en tur til broren sin, dermed har jeg pc allikevel! :hoppe:

Skrevet (endret)
Det må da være første gang på år og dag at du ikke ligger på den lista  ;)

Dumdidum... :plystre::sjenert:

Endret av Daria
Skrevet
Glemte å fortelle at Sambo ikke kommer hjem allikevel! Han skulle en tur til broren sin, dermed har jeg pc allikevel! :hoppe:

Hurra :hoppe:

Men han erjo selvfølgelig velkommen hjem senere i kveld :)

Skrevet

Klart vi er blitt det!

Det er egentlig ganske rart å tenke på jenter..................................

At jeg i april hadde denne earth-shaking opplevelsen min :ler: og skrev et innlegg som gjest, så bare baller det på seg..............

med det resultat at man har fått mange nye veldig gode venner og vår helt egen klubb :sjarmor:

Skrevet

Klart han er velkommen hjem senere. Men nå har jeg syklubb ;)

:ler:

Skrevet
Det er egentlig ganske rart å tenke på jenter..................................

At jeg i april hadde denne earth-shaking opplevelsen min :ler: og skrev et innlegg som gjest, så bare baller det på seg..............

med det resultat at man har fått mange nye veldig gode venner og vår helt egen klubb :sjarmor:

Ja ikke sant. Det er egentlig ganske rart ja, men også utrolig gøy :)

Skrevet

Klubb, ja! Klubb er gøy! Nesten som sånne detektiv- eller miljøvernklubber man (jeg) lagde som liten.

Skrevet

Det er faktisk helt utrolig sjarmtroll!! Dette er jo den klubben da!! Nå ligger vi konstant på topp på "nye innlegg". Folk må jo lure på hva vi er for en gjeng! :ler:

Skrevet

:ler: Du synes ikke det er litt ufint av deg da, å hoppe og juble over at han ikke kommer hjem? :ler:

Skrevet

Mannen min kom også hjem tidligere enn forventet - hjeeelp - tenk om han krevde pctid!! :overrasket: Men han skulle dille med noe annet så pcen er miiin!! :sjarmor:

Enn så lenge.... :sjenert:

Skrevet
Det er faktisk helt utrolig sjarmtroll!! Dette er jo den klubben da!! Nå ligger vi konstant på topp på "nye innlegg". Folk må jo lure på hva vi er for en gjeng!  :ler:

La dem bare lure ;)

Skrevet

Yamaha:

jeg og du diskuterer paralellt begge steder vi :ler::klem:

Skrevet
Yamaha:

jeg og du diskuterer paralellt begge steder vi :ler:  :klem:

Nå måtte jeg faktisk le høyt her :ler:

Skrevet

Svart katt:

lagde du og mange forskjellige klubber når du var liten???

Det gjorde jeg og :ler:

Stadig i avisen for mine gode gjerninger hvor pengene skulle gå til den ene organisasjonen etter den andre :ler:

Skrevet

:hoppe: MÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!! :hoppe:

Så vet dere det... :sjenert:

Skrevet

Dere som har pc syke menn; hva med å skaffe en pc til? Akkurat nå har jeg og sambo 3 på deling :sjarmor:

Skrevet

:legrine: sitere yamaha:

Here, and there and everywhere

:ler:

Og ja, vi er jammen effektive ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...