Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
nei, du blir bare ristet loff...  :sjarmor:

:legrine:

*Løper inn i bloggen!!*

Skrevet

Ikke rart at loffen har har tonet ned hoppinga si litt.. :ler:

Skrevet

Stikker innom min egen dagbok en liten tur jeg dere :ler:

Det har vært hektiske dager som dere vet, så jeg har jo måttet prioritere bloggen og dagboken er litt lidende for det.

Jeg må bare kommentere:

Jeg sa VIRKER desperat. Han kan jo ha fått inntrykk av det fordi hun var så utålmodig. Eller tar jeg HELT feil liksom.... :sjarmor:

Ja, her tar du nok feil litt feil ja.

Hvilken mail?

Det er overhodet ikke et issue med noen mail ;)

Og fordi om jeg ikke har skrevet noe her inne mer, sier det ingenting om mange meldinger, msn og møte :sjarmor:

Så det så ;)

Ellers, håper vi fortsetter med dagboken vår i god gammel jenteligastil og skravler masse her og :klem:

Skrevet (endret)

Ellers, håper vi fortsetter med dagboken vår i god gammel jenteligastil og skravler masse her og :klem:

Det håper jeg også!! Det blir koz det :klem:

Endret av Silla:)
Skrevet (endret)

Vet du hva sjarmtroll, du aner rett og slett ikke hvor preget vi i ligaen har vært av spenning, glede, fortvilelse, undring osv i det siste! Jeg har tatt meg selv i å prate om deg til kollegaer, venner og samboer. De aner jo ikke hva jeg prater om engang! Her om dagen når vi hadde den :hoppe: dagen.. *say no more* så hadde jeg lyst til å rope til alle på kontoret. xxxx! Det er bare kjempe komisk altså. Har rett og slett blitt kjempe involvert og engasjert jeg. Tenker på det på jobb, trening og når jeg legger meg. Takk for at du deler denne fantastiske historien med oss. Som vil ende godt!! :klem:

Endret av Silla:)
Skrevet

:) Vet du hva Silla, sånn har jeg det også!

Folk tror det har klikka helt for meg. :ler: Ja-Takk til Sjarmtroll!

Skrevet

Ja, bare at jeg ikke kjenner så mange da. :ler: Mamma og et par til liksom. :sjenert:

Skrevet

Ja jeg engasjerer mannen min i dette, det sier vel litt :ler:

Skrevet

Håper vi har et lite treff i bloggen i kveld jenter :klem:

Takk for alle gode ord, det er veldig spesielt for meg å høre at dere er så engasjerte i det og forteller det til andre :ler:

Så..........dere vet hva jeg tenker nå.....................

Skrevet

Skal prøve å få det til. Akkurat nå lager jeg middag og senere har jeg lovet Prinsessa at vi skal ut på nabojordet og ta opp poteter. Må sikre vinterforsyningen. ;)

Skrevet

Jeg blir nok med litt utover jeg også. Men sambo har kommet hjem nå. (pendler) Så da forventer han helt sikkert litt oppmerksomhet. Og det er jo bare kos da :klem:

Skrevet

Ny dag, nye muligheter!

(litt seint aa skrive det kanskje, men det er förste gang jeg er paa KG i dag. *flink*)

Skrevet

Ingen som skravler her i kveld da??? Har dere et liv kanskje? :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...