Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da er jeg ikke helt alene da :hoppe:

Lykke til med kjøkkenet Annie.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for det Nicy! ;)

Gleder meg til å kunne lage mat igjen, har ikke hatt komfyr på snart 4 uker.

Skrevet

Springer avgårde igjen for å se dokumentaren om Mette Marit. :overrasket:

(Ja jeg vet.. men det er liksom sånn som det står om i avisen i morra og da må jeg jo se på. Usj. :ler: )

Skrevet

Skjønner at du gleder deg til å få komfyr ja Annie, vet nesten ikke hva jeg ville gjort hvis jeg var i samme situasjon. Man er ganske avhengig av den!

Skal straks i møte, men måtte bare innom for å se om det var noe nytt.

Ha en fin dag jenter :klem:

Skrevet

Hei alle søde piger! :klem:

Nå er virkelig høsten her dere, så nå er det bare for meg å skifte fokus for å overleve faktumet at sommeren atter en gang er over :sur:

Vekk fra strand, sol og varme - over til nye høstklær, innekos og........nei, finner ikke mer jeg :ler: æsj altså.

Jooooooooo, mere tid til KG for oss alle, som om DET trengs egentlig men :sjenert:;)

Ha en stråååålende dag jenter!

Skrevet
Jooooooooo, mere tid til KG for oss alle, som om DET trengs egentlig men :sjenert:  ;)

:ler:

Her har det faktisk vært sol og varmt noen dager, så jeg nesten lot meg lure til å tro at sommeren ikke var helt over likevel, men når er det grått og kjølig igjen... men egentlig er det ikke så farlig, for om to uker sitter jeg på flyet til Roma, og der er det fortsatt sommer :sjarmor:

Skrevet

Høst ja! Den har kommet for fult her.. :forvirret: Det regner, er skikkelig mørkt og trist. Det er litt kos det også, men som du sier sjarmtroll så er det en overgang! Jeg sitter på jobben og har problemer med å få fokus på det jeg skal i dag.. Derfor har jeg laget meg en liten dagbok da.. Snakk om å være effektiv på jobb :sjenert: Største problemet mitt akkurat nå, her hvordan jeg får lagt inn liken i signaturen..

Skrevet

Jeg lurer på hva denne Jenteligaen er for noe...

Skrevet (endret)

Ja men kopier den da....

For det er jo link til din side :)

Endret av Niko
Skrevet

Vi er en liten liga som deler litt tanker og tuller litt rundt om kring :)

Skrevet

Tja... det er vel enkelt å forklare Tuji. En gjeng som sladrer om gutter ;)

Skrevet
Ja men kopier den da....

Jammen.. :sjenert: Nå gjorde jeg det.. Men det er ikke bare å høyre klikke, kopiere og lime inn?..

Skrevet (endret)

I dag har jeg vært så utrolig ueffektiv på jobb altså! Klarer ikke å få samlet tankene mine i det hele tatt. Hva er vel et bedre alternativ da, enn å bruke tiden på KG. Har startet min egen dagbok i dag jeg.. Se på den fine liken Niko ordnet for meg.. :) Eneste grunnen til at jeg startet den er fordi alle andre har linker i signaturen sin, bare ikke jeg.. Åsså for at dere skal få slippe å høre om absolutt aaalt jeg har i tankene om dagen da.. :)

- som om jeg kommer til å skrive mye der liksom.. -not.. Men nå har jeg det i hvertfall..

Endret av Silla:)
Skrevet

Har lagt igjen spor hos deg Silla.

Her er det regn og sol om hverandre, men varmt og godt heldigvis. Har IKKE lyst til å ta på meg langermete gensere enda. Har gått i topper i hele sommer og vil fortsette med det en GOD stund enda!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...