Amadea Skrevet 20. august 2006 #3761 Skrevet 20. august 2006 Vel, jeg pleier nesten alltid aa ligge og dra meg leeeeenge paa söndager, men i dag har jeg vaert utrolig effektiv og nesten litt hyper. Har vaska bad og soverom, har tatt ut alle klaer, vaska inni skapene og hengt opp pent igjen. Vaska inni skapene paa badet ogsaa, og sortert alle CDene og alt rundt PCen og törka stöv. Dette er helt utrolig for aa vaere meg altsaa, maatte bare skryte litt. Ja, ogsaa har jeg laga pastasalat. Er kjempefornöyd med meg selv! Naa skal jeg bare slappe av resten av dagen!
Daria Skrevet 20. august 2006 #3762 Skrevet 20. august 2006 Natterangler! ← Og det var jeg vel strengt tatt ikke alene om....
Annie Skrevet 20. august 2006 #3763 Skrevet 20. august 2006 Vel, jeg pleier nesten alltid aa ligge og dra meg leeeeenge paa söndager, men i dag har jeg vaert utrolig effektiv og nesten litt hyper. Har vaska bad og soverom, har tatt ut alle klaer, vaska inni skapene og hengt opp pent igjen. Vaska inni skapene paa badet ogsaa, og sortert alle CDene og alt rundt PCen og törka stöv. Dette er helt utrolig for aa vaere meg altsaa, maatte bare skryte litt. Ja, ogsaa har jeg laga pastasalat. Er kjempefornöyd med meg selv! Naa skal jeg bare slappe av resten av dagen! ← Og jeg som var stolt av at jeg snart har skifta på senga... Så flink du har vært!!! Og det var jeg vel strengt tatt ikke alene om.... ← Ingen kommentar.
Daria Skrevet 20. august 2006 #3764 Skrevet 20. august 2006 Ingen kommentar. ← Tida går så fort -sitter fortsatt i pysj foran skjermen...
Jasmin Skrevet 20. august 2006 #3765 Skrevet 20. august 2006 Oops....jeg er ikke jenta med best internettforbindelse, nei!! Håper er SKIKKELIG tilbake denne gangen!! Har ikke ordna skikkelig internett enda...! Men, jeg har fått lest litt i blant Hvor jeg har vært...? I sommer har jeg vært hjemme...men, null bredbånd der i gården! Når skal du møte dansken, Sjarmtroll?
Gjest lilletroll Skrevet 20. august 2006 #3766 Skrevet 20. august 2006 (endret) Voldsomt så våkne alle var her da... Ble dratt ut av senga av dørklokka for et kverter siden -selvfølgelig hadde de gått feil... ← Er det ikke typisk Natterangler! ← Look who's talking Endret 20. august 2006 av lilletroll
Jasmin Skrevet 20. august 2006 #3767 Skrevet 20. august 2006 Lite liv her i kveld... Denne bloggen....er det bare for spesielt utvalgte? ...er også litt nysgjerrig på "The-danske-lovestory"...
Gjest Gjesta Skrevet 20. august 2006 #3768 Skrevet 20. august 2006 Jeg er faktisk alene på forumet akkurat nå! Burde kanskje gi meg en indikasjon på at det er leggetid det ja. ← (til dere som lurer ble det sitatet hentet i min dagbok ) *savner dragen til Vampyra* ← hmmm Jasså.... Kanskje jeg burde bytte snart da? Nå må jeg løpe inn i bloggen og oppdatere meg!
loffen Skrevet 20. august 2006 #3769 Skrevet 20. august 2006 Ikke vært hjemme i dag jeg, så bare titter raskt innom for å si natta!
Impala Skrevet 21. august 2006 #3771 Skrevet 21. august 2006 God morgen jenter Ny uke på jobb, og jeg er supertrøtt, men det skal nok gå bra
Annie Skrevet 21. august 2006 #3772 Skrevet 21. august 2006 God morgen jenter. Da er skolen i gang, og jeg har vært å sett på samlingen, som de alltid har på haugen på skolen. Fine unger, og fint vær. Nå skal jeg legge inn bildene jeg tok på PC'en og kose meg med kaffe i fred og ro.
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2006 #3773 Skrevet 21. august 2006 Hm, så stille og ensomt det var her da.. Springer heller inn på bloggen jeg. Kanskje det er noe spennende der..
Annie Skrevet 21. august 2006 #3774 Skrevet 21. august 2006 Veldig stille her i dag. Vi har hatt besøk og vi har holdt på med kjøkkenet. Gleder meg til det er ferdig.
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2006 #3775 Skrevet 21. august 2006 Har dere mye igjen eller? Vet hvordan det er å bo i rot.. Vi er endelig helt ferdig med alt.. Jeg har vært ute på middag med en kompis og lå ligger jeg i sofaen og spiser smågodt fra helgen..
Annie Skrevet 21. august 2006 #3776 Skrevet 21. august 2006 Mye og mye... Kjøkkenet blir ikke helt ferdig før om noen år, holder på med en midlertidig løsning nå. Men den ser ut til å blir bra Regner med å være ferdig om et par dager.
Annie Skrevet 21. august 2006 #3779 Skrevet 21. august 2006 Å jo da. Innom i mellom øktene. Holder på å flytte fra den gamle kjøkkeninnredningen og over i den nye.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå