loffen Skrevet 20. august 2006 #3741 Skrevet 20. august 2006 Tilbake dere to! Ja, da skal jeg snart legge meg da, jeg skal bare...først. Natta! søtt.
Annie Skrevet 20. august 2006 #3742 Skrevet 20. august 2006 Skal bare og skal bare.... Det sier Prinsessa også når hun ikke vil legge seg.
Gjest lilletroll Skrevet 20. august 2006 #3745 Skrevet 20. august 2006 Du gikk ikke glipp av noe Lilletroll. Lyd og bilde var ikke synkronisert så jeg orket ikke se på. Og sangene har man jo hørt mange ganger nå. ← Flaks det da...men siden lyd og bilde ikke var synkroisert kanskje de sender det i reprise da...så kan jeg glemme det en gang til
Gjest lilletroll Skrevet 20. august 2006 #3747 Skrevet 20. august 2006 Jeg kjeder meg egentlig litt nå jeg.....noen tips til hva jeg kan finne på med min snart 5 åring i dag??
Gjest Dallandra Skrevet 20. august 2006 #3748 Skrevet 20. august 2006 Litt langt å komme hit lilletroll, men det kunne du gjort Finnes det ikke noe utendørsmuseum/folkemuseum i nærheten da? Se på dyra!? Pakk en nistepakkesekk og gå tur i skogen/ved vannet eller noe sånt? Samle kongler og lage kongle-og-granbarbondegård? Husmora i meg har våknet i dag så jeg er i full sving med klesvask og neste ukes middager( hva er det som SKJER med meg innimellom?) ellers tror jeg jammenmeg jeg skulle tatt med meg guttene en tur etellerannet sted selv.
Impala Skrevet 20. august 2006 #3749 Skrevet 20. august 2006 *bare innom og oppdaterer meg før jeg løper inn i bloggen*
Amadea Skrevet 20. august 2006 #3750 Skrevet 20. august 2006 Samtale med kjaeresten: Jeg: Har du lyst paa frokost paa senga? Han: Grynt! Jeg: Har du lyst paa frokost paa senga? Han: Hae? Jeg: Har du lyst paa frokost paa senga? Han: Nei...snork! Saann gaar det naar man gaar ut paa byen med gutta. Jeg har allerede drukket kaffen min, spist kake ( ) og er i full sving!
Gjest Gjesta Skrevet 20. august 2006 #3751 Skrevet 20. august 2006 Ønsker alle jentene en strålende søndag! Jeg skal skrive mer senere, har bare litt dårlig tid
Gjest lilletroll Skrevet 20. august 2006 #3752 Skrevet 20. august 2006 Samtale med kjaeresten: Jeg: Har du lyst paa frokost paa senga? Han: Grynt! Jeg: Har du lyst paa frokost paa senga? Han: Hae? Jeg: Har du lyst paa frokost paa senga? Han: Nei...snork! Saann gaar det naar man gaar ut paa byen med gutta. Jeg har allerede drukket kaffen min, spist kake ( ) og er i full sving! ← herlig
Amadea Skrevet 20. august 2006 #3753 Skrevet 20. august 2006 Silla:)! Eller noen av dere andre datakyndige? Kan noen hjelpe meg med dette spörsmaalet? Hjelp! Jeg faar ikke kjöpe ting paa internett, ikke bruke nettbank eller sjekke mailen... Jeg har endret tilbake til opprinnelige innstillinger som hun foreslaar og sjekka om det er noen sperre for sikre sider paa antiviruset (panda), men jeg finner ingenting. Har restarta PCen, men det funker fortsatt ikke...
Gjest Gjesta Skrevet 20. august 2006 #3754 Skrevet 20. august 2006 Jeg tar gjerne frokost på senga!! Hmm, tror ikke pandaen din skal sperre for de sidene der nei. Funka det i går, men ikke i dag. -Slik uten vidre? Du har nok gjort ett eller annet med innstillingene dine?
Amadea Skrevet 20. august 2006 #3755 Skrevet 20. august 2006 Nei, det har ikke funka paa flere uker.... Men det var nok fra en dag til annen. Plutselig fikk jeg ikke opp gmail, saa en annen dag jeg skulle bestille bilder over internett merka jeg at det ikke funka heller. Osv. Tilslutt fant jeg ut at jeg rett og slett ikke faar opp sikre sider. Husker ikke naar det begynte, men jeg har ikke sjekka mailen min paa flere uker (bortsett fra paa jobben da)... Nei, jeg skal ikke plage dere med dette. Faar faa noen til aa se paa PCen som sikkert er full av dritt alikevel (gaar saa treigt altsaa!) Ha en herlig söndag piger! (Med eller uten frokost paa senga ) (Naa vokna forresten kjaeresten til liv! Han: Hvor mye er klokka? Jeg: Ti over halv elleve Han: Saa tidlig?!? Snork!)
Gjest Gjesta Skrevet 20. august 2006 #3756 Skrevet 20. august 2006 Nei, det har ikke funka paa flere uker.... Men det var nok fra en dag til annen. Plutselig fikk jeg ikke opp gmail, saa en annen dag jeg skulle bestille bilder over internett merka jeg at det ikke funka heller. Osv. Tilslutt fant jeg ut at jeg rett og slett ikke faar opp sikre sider. Husker ikke naar det begynte, men jeg har ikke sjekka mailen min paa flere uker (bortsett fra paa jobben da)... Nei, jeg skal ikke plage dere med dette. Faar faa noen til aa se paa PCen som sikkert er full av dritt alikevel (gaar saa treigt altsaa!) Ha en herlig söndag piger! (Med eller uten frokost paa senga ) (Naa vokna forresten kjaeresten til liv! Han: Hvor mye er klokka? Jeg: Ti over halv elleve Han: Saa tidlig?!? Snork!) ← Hvis det er så ustabilt så virker som om du har virus. Du får reinstallere maskina di. Kjedelig jobb, men er innimellom nødvendig..
Gjest Gjesta Skrevet 20. august 2006 #3758 Skrevet 20. august 2006 Ikke akkurat så mye å takke for.. Skal si i fra hvis jeg kommer på noe lurt jeg. Kjenner at jeg er skikkelig i søndags modus nå. Super daff!
Daria Skrevet 20. august 2006 #3759 Skrevet 20. august 2006 Voldsomt så våkne alle var her da... Ble dratt ut av senga av dørklokka for et kverter siden -selvfølgelig hadde de gått feil...
Annie Skrevet 20. august 2006 #3760 Skrevet 20. august 2006 Voldsomt så våkne alle var her da... Ble dratt ut av senga av dørklokka for et kverter siden -selvfølgelig hadde de gått feil... ← Natterangler!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå