Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Gjest Dallandra
Skrevet

Og hvis de ikke "fover" så er de iallfall muse stille. Nå skal kjerringa flytte seg opp foran tv'n. Lurer på om jeg skal pakke i sekk eller gå flere turer :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Dallandra
Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAAA sjarmtroll, du er et geni!!!!!!!!!!!

Gjest Dallandra
Skrevet

Ser på walk the line. Søren at ikke mannen min danser swing. Ikke det at han er hjemme nå, men jeg kjenner det danser i kriblefoten, eller var det omvendt? :icon_smile:

Skrevet

Jeg har også lyst til å se den filmen!

Gjest Dallandra
Skrevet

Kjøpte den i dag, jeg er jo hjemme alene (vel, med unntak av de søte små) og det er skjelden. Må nyte det alt jeg kan. Akkurat nå er jeg bare veeeldig glad jeg ALDRI skal være gravid igjen :Nikke:

Skrevet

Hvordan kan du skrive her og se på film samtidig? Blir ikke det litt "feil" på en måte?

Gjest Dallandra
Skrevet

Mye musikk i denne filmen, og den klarer jeg fint å høre mens jeg skriver litt. ;) Sjelden jeg har bare et jern i ilden. Som regel bretter jeg klær eller sånt mens jeg ser tv.

Skrevet

Brette klær og stryke går mye fortere om man ser på TV samtidig.

Skrevet

Ja, jeg bretter ikke klær hvis ikke jeg har noe å se på TV, da blir det alt for kjedelig.

Men stryke gjør jeg ikke da....(Har jo en mann til slikt!)

Burde jeg lage middag til oss nå? *sulten*

Gjest Dallandra
Skrevet

jepp, men akkurat nå er vi nesten vannløse så nå er det lite å gjøre av begge deler. Men jeg kjøpte nytt strykejern i dag da!! Det gamle er nok heller gått ut på dato enn utslitt. (Stryker bare det jeg må, og det jeg må stryke blir nesten ikke brukt nettopp fordi det må strykes ::icon_razz:

Gjest lilletroll
Skrevet

Å nå regner det ute.....synes det er så koselig med lyden av regn...skulle gjerne vært ute og gått tur jeg nå.... *drømmemegbort*

Skrevet

Jeg gjør og som regel mange ting på en gang :ler: ser jeg på film kan jeg gjerne også ha pc'en i fanget og, eller snikse i et blad.

Det er IKKE fordi jeg ikke konsentrerer meg, jeg er bare veldig god på å multitaske :ler:

Nå skal jeg kose meg med Med hjartet på rette staden :sjarmor:

Jeg eeeeeeeeeeeeeeeeeeeelsker den serien! :hjerte:

:klem:

Gjest lilletroll
Skrevet

Å fillern - jeg visste at det var noe jeg skulle se på tv i dag :klaske: og det var FØR hjertet på rette staden, ja.... :murvegg: Synes de gitarguttene er så flinke...ihvertfall de fleste av dem...og skulle gjerne vært på konsert med dem når de var i området mitt, men neeeida, da var jeg på jobb....og nå...glemt....jeg er HÅÅÅPLØØØS!!!!

Skrevet
jepp, men akkurat nå er vi nesten vannløse så nå er det lite å gjøre av begge deler. Men jeg kjøpte nytt strykejern i dag da!! Det gamle er nok heller gått ut på dato enn utslitt. (Stryker bare det jeg må, og det jeg må stryke blir nesten ikke brukt nettopp fordi det må strykes ::icon_razz:

-:legrine: Sånn er det her også... :sjenert::ler:

Skrevet

Du gikk ikke glipp av noe Lilletroll. Lyd og bilde var ikke synkronisert så jeg orket ikke se på. Og sangene har man jo hørt mange ganger nå.

Gjest lilletroll
Skrevet

Men nå skal jeg sette igang filmen og lørdagskosen (vi snakker godterier, ja!! Mannen er på jobb :tunge1: )

NATTA alle jenteligajenter :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...