Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei Rosin!

God helg til deg også!! :klem: Her går alt bare fin-fint! :)

Dessuten skal jeg gi meg selv en :klem: i samme slengen, 'fordi jeg fortjener det'!

:sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg fort på å sender deg en :klem: Loffen. Du har jo fortjent det. :)

Skrevet

Eh.... Hvorfor har du fortjent en klem forresten?

Skrevet

:ler: Her får du en også: :klem: !

'Fordi du fortjener det' liksom bare altså gjør vi ikke egentlig alle det da heh????

Skrevet (endret)

Jeg er super og det er du også vel!! :)

edit:glemte 1 bokstav. :sjenert:

Endret av loffen
Skrevet

*leter fortvilet etter jenteligaen på kg - finner ingen*

:ler:

Jeg har oppdatert bloggen litt :sjarmor:

Ellers, håper dere har en strååååålende dag jenter :-D

Jeg kommer til å være uten nett fra søndagskveld til mandag - så jeg må få dosen min ikveld og i morgen på dagen :ler:

*pell dere innom i løpet av dagen da*

:klem:

Skrevet

Trenger litt støtte jeg nå. Bloggen vår er stedet.

Skrevet (endret)
*leter fortvilet etter jenteligaen på kg - finner ingen*

:ler:

Jeg har oppdatert bloggen litt :sjarmor:

Ellers, håper dere har en strååååålende dag jenter :-D

Jeg kommer til å være uten nett fra søndagskveld til mandag - så jeg må få dosen min ikveld og i morgen på dagen :ler:

*pell dere innom i løpet av dagen da*

:klem:

Jeg pella meg innom bloggen og har bare en ting å si trall lalaaa trallla laalala! :danse::hjertesmil::hjerter_rundt::klem:

Det var kanskje mange ting det, men det oppsumerte i hvertfall litt..

Endret av Silla:)
Gjest Dallandra
Skrevet

Si meg, er det bare hos meg eller har kg blitt helt rar???? Hos meg kommer det opp en oversikt over alle svar i en tråd, og så må jeg gå inn på hvert enkelt!!?? Dette var jo superdumt og kjempeupraktisk, så jeg håper det er bare nettleseren min som er litt forkjøla og kommer sterkere tilbake hvis jeg restarter maskina eller noe sånt tull. :tristbla:

Skrevet

Jeg har det ikke slik i hvertfall. Får håpe det hjelper med en restart.

Gjest lilletroll
Skrevet
Si meg, er det bare hos meg eller har kg blitt helt rar???? Hos meg kommer det opp en oversikt over alle svar i en tråd, og så må jeg gå inn på hvert enkelt!!?? Dette var jo superdumt og kjempeupraktisk, så jeg håper det er bare nettleseren min som er litt forkjøla og kommer sterkere tilbake hvis jeg restarter maskina eller noe sånt tull. :tristbla:

Og jeg skjønte ikke hva du mente så jeg har det helt sikkert ikke slik :Hehe: Med mindre jeg alltid har det slik så jeg legger ikke merke til det :klø: :ler:

Gjest Dallandra
Skrevet

Det hjalp å bruke explorer istedenfor firefox... merkelig, for jeg har alltid brukt firefox tidligere. Må prøve på den andre pc'n. Vi har for tiden ikke mindre enn 3 laptoper i hus etter at vi fikk fikset den gamle og jeg fikk "min" på jobb. Har ikke fått kobla min på nettverket vårt enda men det kan vel bli. Må bli. Mannen må bare ha tid først.

Ungene ligger oppe og roper på meg selv om vi har sunget barnesanger i nesten en halvtime og storegutten nesten har lært seg halve bjørnen sover (børnen fover). Nå må de da sovne slik at jeg kan se Walk the Line mens jeg drikker brus og spiser potetgull og godteri med laptopen der den hører hjemme selvfølgelig (LAPtop). Hjemme alene i kveld.

Skrevet

Ikke noe morsomt å ikke få vite hva som har skjedd :(

Gjest lilletroll
Skrevet
Hjemme alene i kveld.

Det er jeg også...så snart snuppa er lagt vel og merke.....(har hatt huset fullt av 4 åringer i helga - eller bare to da, men det virker av og til som om det er fullt :ler: ) så nå skal det bli deilig å få litt tid for seg selv. Misforstå meg rett: det har vært KJEMPE koselig med besøk!! Men det er alltid koselig å overta kontrollen over sitt eget hus igjen :) )

Jeg skal se en Wallander film, jeg....og spise chips 'n cheese :sikle:

Skrevet
Jeg skal se en Wallander film, jeg....og spise chips 'n cheese :sikle:

Jeg har liknende planer -bare med Bridget Jones og vafler :sikle:

Skrevet
Det hjalp å bruke explorer istedenfor firefox... merkelig, for jeg har alltid brukt firefox tidligere. Må prøve på den andre pc'n. Vi har for tiden ikke mindre enn 3 laptoper i hus etter at vi fikk fikset den gamle og jeg fikk "min" på jobb. Har ikke fått kobla min på nettverket vårt enda men det kan vel bli. Må bli. Mannen må bare ha tid først.

Ungene ligger oppe og roper på meg selv om vi har sunget barnesanger i nesten en halvtime og storegutten nesten har lært seg halve bjørnen sover (børnen fover). Nå må de da sovne slik at jeg kan se Walk the Line mens jeg drikker brus og spiser potetgull og godteri med laptopen der den hører hjemme selvfølgelig (LAPtop). Hjemme alene i kveld.

Merkelig. Men bra du fant ut av det. Skal du se Walk the line ja. Så den for noen uker siden jeg også. Du kommer sikkert til å kose deg:)

Jeg er helt håpløs med min laptop altså. Ligger på sofane, med den oppå meg. Men jeg må prøve å begrense meg jeg altså. Sitter jo med pc'n på jobben dagen lang også.. Ikke bra.. Hvis børnan nå fover, så får du ha en fortsatt trivelig kveld :klem:

Skrevet

På toppen av siden, over innleggene - trykk på standard!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...