Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er jeg våken igjen! Eller... våken er vel ikke ordet, men jeg er nå her... skriver litt.... og har jeg flaks, så klarer jeg å lese hva jeg har skrevet. Øynene mine er fulle av søvn enda...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deilig å sove sove så lenge da. Er det bra med deg? :klem:

Skrevet

Trøtt i tryne, men veldig bra ja. Gruer meg til sommerferien er over og vi må opp tidlig. OG ikke minst i seng tidlig, det er nesten værst!

Skrevet

Huff ja. Jeg sliter fortsatt med det. Klarte å forsove meg de to første dagene på jobb.. :forvirret:

Skrevet

DET er ikke gøy! :ler: Eller jo... for meg er det gøy å høre at andre også forsover seg. ;)

Skrevet

Jeg sa at jeg hadde vært i et møte jeg.. :forvirret: Sikker mange som trodde på. Kom inn på kontoret med raske skritt, så veldig opptatt ut og var helt sort rundt øynene..

Skrevet

Kan ikke huske at jeg har forsovet meg noen gang jeg :sjenert:

Men mannen gjør det innimellom når han glemmer å stille klokka, noe han gjorde senest i dag (han står opp før meg). Da blir han superstressa, og er nesten ikke til å snakke til :ler:

Skrevet
Jeg sa at jeg hadde vært i et møte jeg..  :forvirret: Sikker mange som trodde på. Kom inn på kontoret med raske skritt, så veldig opptatt ut og var helt sort rundt øynene..

:ler:

*elsker fleksitid* :sjarmor:

Skrevet

Vi må få til en skravleøkt her snart ja!!!!

Til uka......

Ja, det prøver vi :-D

Nå skal jeg ut og jobbe litt på brunfargen :ler: siden det endelig er pent vær her igjen! :hoppe:

:klem:

Skrevet
Nå skal jeg ut og jobbe litt på brunfargen :ler: siden det endelig er pent vær her igjen! :hoppe:

:klem:

Fint vær er det her også, og vi har planlagt å vaske bil idag, og det ble jeg litt solbrent av sist så da hjelper det sikkert på den lille antydningen av farge jeg har hvis jeg kikker godt etter :ler:

Gjest lilletroll
Skrevet
Jeg sa at jeg hadde vært i et møte jeg..  :forvirret: Sikker mange som trodde på. Kom inn på kontoret med raske skritt, så veldig opptatt ut og var helt sort rundt øynene..

:legrine:

Kan ikke huske at jeg har forsovet meg noen gang jeg  :sjenert:

Har aldri heg gjort heller...

Vi må få til en skravleøkt her snart ja!!!!

Til uka......

Ja, det prøver vi :-D

Hm...beklager men jeg tror du er opptatt på annet hold til uka :sjarmor:

Gjest lilletroll
Skrevet

NEEEIIIII!!! Nå hadde grøten kokt over hele kjøkkenet mens jeg oppdaterte meg her i jenteligaen :frustrert::sur:

Gjest lilletroll
Skrevet

Nå er det JEG som er her alene, forresten.....ja ikke alene på hele KG sånn som visse andre klarer da.... :ler:

Gjest lilletroll
Skrevet

Og hvis noen har fundert på om det er en god idè å lage grøt samtidig som en er på KG kan jeg herved avkrefte den teorien.....

Skrevet

Hehe, faktisk ikke lett å kombinere KG med andre ting. -Dessverre. Tida flyr alt for fort..

Hvordan er det med deg nå lilletroll?

Gjest lilletroll
Skrevet
Hehe, faktisk ikke lett å kombinere KG med andre ting. -Dessverre. Tida flyr alt for fort..

Hvordan er det med deg nå lilletroll?

Helt greit. Har det ikke så veldig bra, men forsøker å tenke positivt, og glede meg over de små ting. (Som KG f.eks :-D )

Gjest lilletroll
Skrevet

Hei, når gikk jeg fra å være erfaren bruker til avhengig?? :overrasket: Skal jeg ta hintet da liksom....når det bikker over til avhengig :overrasket::sjenert:

Skrevet

Du får bare gi det litt tid lilletroll. Det ordner seg helt sikkert :klem: Du må prøve å kose deg i helga!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...