Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #3621 Skrevet 16. august 2006 Klarte jo linken bra du Loffen:) Skal inn å se på linken senere jeg. Nå er jeg alt for trøtt. Skal dra meg selv ut på badet nå.
loffen Skrevet 16. august 2006 #3622 Skrevet 16. august 2006 Hæh? Ble det link likevel sånn helt av seg selv? *Tusler ut på datakurs*
Annie Skrevet 16. august 2006 #3624 Skrevet 16. august 2006 Hæh? Ble det link likevel sånn helt av seg selv? *Tusler ut på datakurs* ←
Daria Skrevet 16. august 2006 #3625 Skrevet 16. august 2006 Første gangen i Roma bodde vi på et mildt sagt suspekt privat ungdomsherberge hvor døren ikke kunne låses, og for å komme til den ene badet (det var to fellesbad) måtte man gjennom et soverom -og døra til dette badet var av en eller annen grunn saget i to Men det var tilsvarende billig og kjempesentralt, og det lå en fantastisk restaurant rett over gata -vi spiser der hver gang vi er i byen, selv om vi har funnet bedre hoteller
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #3626 Skrevet 16. august 2006 Nå kommer jeg og forvirrer deg litt igjen da Niko Jeg elsker Paris!! Har vært der to ganger og SKAL tilbake! Det er superromantisk der, og man kan gjøre hva man vil. Bare kose seg, shoppe, være superturist, kultur eller litt av hvert! Men jeg anbefaler å få minst tre dager der for å få litt ut av det. Jeg og sambo var der i fjor og jeg drømmer meg stadig tilbake!
Gjest lilletroll Skrevet 17. august 2006 #3627 Skrevet 17. august 2006 (endret) Første gangen i Roma bodde vi på et mildt sagt suspekt privat ungdomsherberge hvor døren ikke kunne låses, og for å komme til den ene badet (det var to fellesbad) måtte man gjennom et soverom -og døra til dette badet var av en eller annen grunn saget i to ← Unnskyld at jeg ler, men jeg ser det for meg Endret 17. august 2006 av lilletroll
Daria Skrevet 17. august 2006 #3628 Skrevet 17. august 2006 Unnskyld at jeg ler, men jeg ser det for meg ← Le alt du orker -det gjør jeg (bortsett fra akkurat i det øyeblikket jeg satt på do og plutselig innså at øverste delen av døra manglet... )
Gjest Sabia Skrevet 17. august 2006 #3629 Skrevet 17. august 2006 Hæh? Ble det link likevel sånn helt av seg selv? *Tusler ut på datakurs* ← Første gangen i Roma bodde vi på et mildt sagt suspekt privat ungdomsherberge hvor døren ikke kunne låses, og for å komme til den ene badet (det var to fellesbad) måtte man gjennom et soverom -og døra til dette badet var av en eller annen grunn saget i to ← To gode lattere gitt!!
Gjest Dallandra Skrevet 17. august 2006 #3630 Skrevet 17. august 2006 Lurer på hvorfor jeg er alene her når det hadde vært greit å skravle med noen. Har litt migrene og orker derfor ikke lyden av tvn(svigers ser tv), men sitte stille foran pc funker fint. Forstå det den som kan. Ikke lysømfintlig i dag altså, bare sånn mekanisk lyd, eller elektr... whatever. At ungene skråler plager meg ikke, men radio/musikk/tv/kjøkkenapparater gjør meg helt gal. Gjør ikke noe at pcn suser litt heller. Dette var jammen interessant lesing. Kjeder jeg meg tro? Hvor er dere da? Trodde dere satt her hver kveld jeg, men det er tydeligvis bare de kveldene jeg ikke kan sitte her. :icon_neutral: :blunke:
Annie Skrevet 17. august 2006 #3631 Skrevet 17. august 2006 HER ER JEG! Kjedelig med vondt i hodet. Har sort belte i den grenen selv.
Daria Skrevet 17. august 2006 #3632 Skrevet 17. august 2006 Er her jeg også Kontrollsjekker filmer det har kommet klager på, for å se om det er filmene som er dårlige eller bare låneren spiller... Så akkurat nå har jeg Gråtass i spilleren...
Daria Skrevet 17. august 2006 #3635 Skrevet 17. august 2006 Jobber du i en DVD sjappe? ← Nei, på bibliotek...
Gjest Gjesta Skrevet 17. august 2006 #3636 Skrevet 17. august 2006 Nå kom jeg også! Jeg har sett på intervjuet med Dagfinn Enerly jeg nå. Sterke saker..
Gjest Dallandra Skrevet 17. august 2006 #3637 Skrevet 17. august 2006 næmmen hei. Gråtassfilmen kan jeg utenat så du får bare spørre hvis du tror noe mangler Daria!
Daria Skrevet 17. august 2006 #3638 Skrevet 17. august 2006 Nå kom jeg også! Jeg har sett på intervjuet med Dagfinn Enerly jeg nå. Sterke saker.. ← Det var sterkt ja -tar av meg hatten for den mannen. Å se ham sitte der -så vidt i stand til å klø seg selv i ansiktet -og si at han skal bli gammel og lykkelig, med 7 unger og campingvogn... Ble rørt jeg... Gråtassfilmen kan jeg utenat så du får bare spørre hvis du tror noe mangler Daria! ← Den så ut til å funke fint, men godt å vite at jeg har ekspertise tilgjengelig ved behov
Annie Skrevet 17. august 2006 #3639 Skrevet 17. august 2006 Sterkt intervju ja. Så dessverre ikke hele.
Gjest Gjesta Skrevet 17. august 2006 #3640 Skrevet 17. august 2006 Det var sterkt ja -tar av meg hatten for den mannen. Å se ham sitte der -så vidt i stand til å klø seg selv i ansiktet -og si at han skal bli gammel og lykkelig, med 7 unger og campingvogn... Ble rørt jeg... Den så ut til å funke fint, men godt å vite at jeg har ekspertise tilgjengelig ved behov ← Ble skikkelig rørt jeg. Her klager vi over både det ene og det andre. Setter ting i perspektiv altså. Men som oftest så går det fort over. -slik er det vel bare..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå