Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet
HEldige dere som har vært brune! Tror jeg måtte flytta til en ørken og gått der uten klær i flere år jeg før jeg hadde blitt brun... Jeg får litt farge, men brun? Nope!

Samme her :sur:

Videoannonse
Annonse
Gjest Dallandra
Skrevet

Jeg har legger som er immune mot sol jeg :icon_neutral:

Skrevet

Ingen brunfarge her heller -det kan jo skyldes kombinasjonen lite sol og ingen ferie... :sjenert: Men om noen uker skal jeg sørover... :sjarmor:

Skrevet

Den nye selvbruningsbodylotion fra Dove har vært min redning i år! Den er helt super!

Gjest Dallandra
Skrevet

Den biter ikke på meg. Må litt kraftigere skyts til. Og det funker, bare jeg husker det...

Skrevet

Jeg ble heller ikke brun før, men i år slo jeg jammen til :ler: men så har jeg vært endel i sola og..men jeg tror nok at det er som de sier, at man må bygge opp pigmentene! så nå håper jeg at det ikke tar så lang tid neste gang.

Ellers er det noen fantastisk gode selvbrunere på markedet nå.

En av de som jeg faktisk fungerer best på meg, er den billige fra L'oreal, sublime bronze eller hva den heter, husker ikke nå.

Men jeg vil IKKE miste fargen enda :overrasket: så jeg får heller ta noen få timer med solarium, selv om det er noe jeg forsøker å styre unna ellers.

Så jeg bare kan ha den liiiitt lengre ;):sjarmor:

Ja Annie, jeg er kjempe klar for msn i kveld :klem: vet ikke helt når, men vi meldes/eller ses der.

By the way, jeg vil også til varmere strøk! :sur:

Tenk så deilig...........drømmen må være å dra til Karibien..*drømme seg bort*

:klem:

Skrevet

Hvaa? To for prisen av en? Er prisen av én høy, den da?

Jeg vil. Har ikke hatt ferie i år. :sur:

Skrevet

nei det var vanlige priser faktisk! Så det var flere turer som kom på under 2000 for to da jeg titta i går.

Men jeg har heller ikke ferie :sur:

Eller, jeg kan alltids ta meg ferie, men jeg har ikke råd nå synes jeg :forvirret:

Skrevet

Vi har ferie, men ikke mulighet til å prioritere det. :sur: Hadde frista med mann og barn i syden nå ja!

Skrevet
HEldige dere som har vært brune! Tror jeg måtte flytta til en ørken og gått der uten klær i flere år jeg før jeg hadde blitt brun... Jeg får litt farge, men brun? Nope!

Slik er jeg også, ok jeg er ikke den som sliter ned solsengen, men farge? Det har jeg aldri hatt! Er veldig nordisk i huden, så fregner får jeg da.... (mannen min synes det er søtt, det hjelper)

Den nye selvbruningsbodylotion fra Dove har vært min redning i år! Den er helt super!

Den tror jeg nesten jeg skal prøve, har aldri prøvd slikt jeg. For jeg er en klaur(ca kløne om noen lurer) på alt slikt. Har en drøss av sminke, kremer og *altmellomhimmelogjord*, men bli flink på slikt ligger ikke for meg :sur:

Skrevet (endret)
nei det var vanlige priser faktisk! Så det var flere turer som kom på under 2000 for to da jeg titta i går.

Jeg vil, jeg vil!!!!!

Tror jeg må smøre meg med tålmodighet til jeg og mannen skal reise i februar.(Noen fyller 30 år i desember(men jeg sier ikke hvem) og reise blir gaven. Turen går til London, Roma eller København *klarer ikke bestemme oss*)

Endret av Niko
Skrevet
Jeg vil, jeg vil!!!!!

Tror jeg må smøre meg med tålmodighet til jeg og mannen skal reise i februar.(Noen fyller 30 år i desember(men jeg sier ikke hvem) og reise blir gaven. Turen går til London, Roma eller København *klarer ikke bestemme oss*)

Hmm, jeg hadde reist til Roma. Vi reiser dit i oktober. Har vært der en gang før. En nydelig by! -Åsså så romantisk da du :hjerte:

Skrevet

Mamma og pappa skal også til Roma i oktober :)

Roma er høyt på listen, men vi skal reise uten barn og da kan vi ikke reise så lenge, så vi har litt lyst å "spare" Roma til vi kan være der litt mer enn et par dager....

Dessuten vil vi til Paris også. Hmmmm luksusproblem mener sikkert mange :)

Skrevet

Jeg skal lage vafler jeg nå. Har ikke lyst til å reise i det hele tatt.......

Skrevet
Hørtes nyyydelig ut sjarmtroll. Jeg er bare deppa jeg, men i MORGEN...DA skal jeg forsøke å ha en skikkelig kose meg dag helt for meg selv.

:troest:

Skrevet
For en deilig start på dagen sjarmtroll! Det er noe annet enn å holde seg fast i dusjen fordi man ikke skal sovne igjen :ler:  (og heslt rekke jobben...)

:ler: Det der hörtes ut som en beskrivelse av meg i dag tidlig!

Jeg har legger som er immune mot sol jeg  :icon_neutral:

Og det der hörtes ogsaa ut som meg gitt!

Turen går til London, Roma eller København *klarer ikke bestemme oss*)

Jeg ville gaatt for Roma, definitivt! Dere faar jo sett litt paa en helg da, og hvis du slenger en mynt i Trevi-fontenen saa kommer du tilbake en eller annen gang vet du ;)

Gjest Dallandra
Skrevet

Åh. Utlandet generelt hadde vært bra nok for meg. Vel, kanskje ikke Sverie og Danmark da, med unntak av hovedstadene. Jeg får vel nøye meg med en tur til trønderhovedstaden i slutten av måneden.

Skrevet

Stemmer også for Roma -fantastisk by :) Skal dit om noen uker :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...