Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet

Deilig Sjarmtroll! Høres ut som en fin start på dagen. Kos deg masse!

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest lilletroll
Skrevet

Hørtes nyyydelig ut sjarmtroll. Jeg er bare deppa jeg, men i MORGEN...DA skal jeg forsøke å ha en skikkelig kose meg dag helt for meg selv.

Skrevet

deppa lilletrolll? :klem:

For en deilig start på dagen sjarmtroll! Det er noe annet enn å holde seg fast i dusjen fordi man ikke skal sovne igjen :ler: (og heslt rekke jobben...)

Gjest lilletroll
Skrevet

fast i dusjen fordi man ikke skal sovne igjen :ler:  (og heslt rekke jobben...)

Ja, veldig :tristbla: Du kan lese litt om hvorfor i bloggen. Jeg håper jeg kommer meg ovenpå igjen snart. Takk for klemmen :klem:

Skrevet
Ja, veldig :tristbla:  Du kan lese litt om hvorfor i bloggen. Jeg håper jeg kommer meg ovenpå igjen snart. Takk for klemmen :klem:

Løper inn på bloggen med en gang! :klem: -så lenge..

Skrevet
Hørtes nyyydelig ut sjarmtroll. Jeg er bare deppa jeg, men i MORGEN...DA skal jeg forsøke å ha en skikkelig kose meg dag helt for meg selv.

:tristbla: stoooooooooooooooooooooor :klem: til deg vennen!

I dag skal du planlegge hvordan du skal kose deg masse i morgen! prøv å bare tenk på deg selv, kjøp noen blader du og, en ny te, noe god mat, en ny cd eller noe annet fint :)

Så pleier du deg selv skikkelig :klem:

Og som jentene her inne sier, det ordner seg for snille piker ;)

Viss ikke skal du bare klage din nød til oss, så skal vi trøste så godt vi kan!

Skrevet

For en deilig start på dagen sjarmtroll! Det er noe annet enn å holde seg fast i dusjen fordi man ikke skal sovne igjen :ler:  (og heslt rekke jobben...)

:ler:

Kanskje litt bedre ja ;)

:klem:

Skrevet

Annie: hvordan står det til?

Håper jeg snakker med deg senere i dag :klem:

"Roy har aldri eid noen annen bil en Granada. Roy sier han har Granadagener, det stammer visstnok fra farfar(...)"

Sitat Jukeboks Norge Rundt :ler:

Vi er så nissete i dette landet av og til :legrine:

Gjest lilletroll
Skrevet
:tristbla: stoooooooooooooooooooooor  :klem: til deg vennen!

I dag skal du planlegge hvordan du skal kose deg masse i morgen! prøv å bare tenk på deg selv, kjøp noen blader du og, en ny te, noe god mat, en ny cd eller noe annet fint :)

Så pleier du deg selv skikkelig :klem:

Og som jentene her inne sier, det ordner seg for snille piker ;)

Viss ikke skal du bare klage din nød til oss, så skal vi trøste så godt vi kan!

Å så deilig det er å ha dere!!! :klem:

Gjest lilletroll
Skrevet
Det er noe annet enn å holde seg fast i dusjen fordi man ikke skal sovne igjen :ler: 

:ler:

Skrevet

Vet du hva lilletroll? da jeg hadde samme problem som deg koste jeg meg uendelig mye! Jeg hadde all verdens tid til å gjøre det JEG ville!

Prøv å nyte tiden du! :klem:

Skrevet
Vet du hva lilletroll? da jeg hadde samme problem som deg koste jeg meg uendelig mye! Jeg hadde all verdens tid til å gjøre det JEG ville!

Prøv å nyte tiden du! :klem:

Helt enig med Vampyra! Nyt tiden! Det er ikke mange slike pauser du får i livet. Snart så er det full rulle igjen, skal du se.

Gjest Dallandra
Skrevet
:klem: til lilletroll, ser du er her. Nyt tiden så stråler du av velvære og selvsikkerhet når det trengs!!
Gjest Dallandra
Skrevet

...så iallfall du var her da jeg begynte å skrive :ler:

Gjest lilletroll
Skrevet
Helt enig med Vampyra! Nyt tiden! Det er ikke mange slike pauser du får i livet. Snart så er det full rulle igjen, skal du se.

:klem: til lilletroll, ser du er her. Nyt tiden så stråler du av velvære og selvsikkerhet når det trengs!!

Takk for gode ord!! :klem:

Skrevet
Ja, veldig :tristbla:  Du kan lese litt om hvorfor i bloggen. Jeg håper jeg kommer meg ovenpå igjen snart. Takk for klemmen :klem:

Løper inn på bloggen, men sender en :klem: sånn i allefall, selvom jeg ikke vet hva som er grunnen enda. OK enda en da :klem::troest:

Skrevet

Argh. Jeg observerer til min store irritasjon at jeg har mistet mye av den fargen jeg har fått i sommer :forvirret: og jeg som endelig ble skikkelig brun og.

Hm....jeg kan IKKE miste den nå en uke før Dansken kommer, det ville jo være for dumt tenker nå jeg :ler:

så jeg får ta meg noen timer i solariumet siden det ikke er nok sol ute om dagen :sur:

Skrevet

Du er ikke alene sjarmtroll :forvirret:

Jeg var superbrun for to uker siden, men nå er jeg nesten bleik igjen :sur:

Skrevet

Jeg sa akkurat det samme til Loffen i går. Skikkelig trist å være tilbake på jobb etter 4 uker med ferie, så vises det ikke engang. I kveld blir det nok 20 minutter i sola gitt.

Skrevet

HEldige dere som har vært brune! Tror jeg måtte flytta til en ørken og gått der uten klær i flere år jeg før jeg hadde blitt brun... Jeg får litt farge, men brun? Nope!

Klar for MSN i kveld Sjarmis? :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...