Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #3561 Skrevet 16. august 2006 Deilig Sjarmtroll! Høres ut som en fin start på dagen. Kos deg masse!
Gjest lilletroll Skrevet 16. august 2006 #3562 Skrevet 16. august 2006 Hørtes nyyydelig ut sjarmtroll. Jeg er bare deppa jeg, men i MORGEN...DA skal jeg forsøke å ha en skikkelig kose meg dag helt for meg selv.
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #3563 Skrevet 16. august 2006 deppa lilletrolll? For en deilig start på dagen sjarmtroll! Det er noe annet enn å holde seg fast i dusjen fordi man ikke skal sovne igjen (og heslt rekke jobben...)
Gjest lilletroll Skrevet 16. august 2006 #3564 Skrevet 16. august 2006 deppa lilletrolll? fast i dusjen fordi man ikke skal sovne igjen (og heslt rekke jobben...) ← Ja, veldig Du kan lese litt om hvorfor i bloggen. Jeg håper jeg kommer meg ovenpå igjen snart. Takk for klemmen
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #3565 Skrevet 16. august 2006 Ja, veldig Du kan lese litt om hvorfor i bloggen. Jeg håper jeg kommer meg ovenpå igjen snart. Takk for klemmen ← Løper inn på bloggen med en gang! -så lenge..
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #3566 Skrevet 16. august 2006 Hørtes nyyydelig ut sjarmtroll. Jeg er bare deppa jeg, men i MORGEN...DA skal jeg forsøke å ha en skikkelig kose meg dag helt for meg selv. ← stoooooooooooooooooooooor til deg vennen! I dag skal du planlegge hvordan du skal kose deg masse i morgen! prøv å bare tenk på deg selv, kjøp noen blader du og, en ny te, noe god mat, en ny cd eller noe annet fint Så pleier du deg selv skikkelig Og som jentene her inne sier, det ordner seg for snille piker Viss ikke skal du bare klage din nød til oss, så skal vi trøste så godt vi kan!
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #3567 Skrevet 16. august 2006 deppa lilletrolll? For en deilig start på dagen sjarmtroll! Det er noe annet enn å holde seg fast i dusjen fordi man ikke skal sovne igjen (og heslt rekke jobben...) ← Kanskje litt bedre ja
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #3568 Skrevet 16. august 2006 Annie: hvordan står det til? Håper jeg snakker med deg senere i dag "Roy har aldri eid noen annen bil en Granada. Roy sier han har Granadagener, det stammer visstnok fra farfar(...)" Sitat Jukeboks Norge Rundt Vi er så nissete i dette landet av og til
Gjest lilletroll Skrevet 16. august 2006 #3569 Skrevet 16. august 2006 stoooooooooooooooooooooor til deg vennen! I dag skal du planlegge hvordan du skal kose deg masse i morgen! prøv å bare tenk på deg selv, kjøp noen blader du og, en ny te, noe god mat, en ny cd eller noe annet fint Så pleier du deg selv skikkelig Og som jentene her inne sier, det ordner seg for snille piker Viss ikke skal du bare klage din nød til oss, så skal vi trøste så godt vi kan! ← Å så deilig det er å ha dere!!!
Gjest lilletroll Skrevet 16. august 2006 #3570 Skrevet 16. august 2006 Det er noe annet enn å holde seg fast i dusjen fordi man ikke skal sovne igjen ←
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #3571 Skrevet 16. august 2006 Vet du hva lilletroll? da jeg hadde samme problem som deg koste jeg meg uendelig mye! Jeg hadde all verdens tid til å gjøre det JEG ville! Prøv å nyte tiden du!
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #3572 Skrevet 16. august 2006 Vet du hva lilletroll? da jeg hadde samme problem som deg koste jeg meg uendelig mye! Jeg hadde all verdens tid til å gjøre det JEG ville! Prøv å nyte tiden du! ← Helt enig med Vampyra! Nyt tiden! Det er ikke mange slike pauser du får i livet. Snart så er det full rulle igjen, skal du se.
Gjest Dallandra Skrevet 16. august 2006 #3573 Skrevet 16. august 2006 til lilletroll, ser du er her. Nyt tiden så stråler du av velvære og selvsikkerhet når det trengs!!
Gjest Dallandra Skrevet 16. august 2006 #3574 Skrevet 16. august 2006 ...så iallfall du var her da jeg begynte å skrive
Gjest lilletroll Skrevet 16. august 2006 #3575 Skrevet 16. august 2006 Helt enig med Vampyra! Nyt tiden! Det er ikke mange slike pauser du får i livet. Snart så er det full rulle igjen, skal du se. ← til lilletroll, ser du er her. Nyt tiden så stråler du av velvære og selvsikkerhet når det trengs!! ← Takk for gode ord!!
Annie Skrevet 16. august 2006 #3576 Skrevet 16. august 2006 Ja, veldig Du kan lese litt om hvorfor i bloggen. Jeg håper jeg kommer meg ovenpå igjen snart. Takk for klemmen ← Løper inn på bloggen, men sender en sånn i allefall, selvom jeg ikke vet hva som er grunnen enda. OK enda en da
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #3577 Skrevet 16. august 2006 Argh. Jeg observerer til min store irritasjon at jeg har mistet mye av den fargen jeg har fått i sommer og jeg som endelig ble skikkelig brun og. Hm....jeg kan IKKE miste den nå en uke før Dansken kommer, det ville jo være for dumt tenker nå jeg så jeg får ta meg noen timer i solariumet siden det ikke er nok sol ute om dagen
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #3578 Skrevet 16. august 2006 Du er ikke alene sjarmtroll Jeg var superbrun for to uker siden, men nå er jeg nesten bleik igjen
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #3579 Skrevet 16. august 2006 Jeg sa akkurat det samme til Loffen i går. Skikkelig trist å være tilbake på jobb etter 4 uker med ferie, så vises det ikke engang. I kveld blir det nok 20 minutter i sola gitt.
Annie Skrevet 16. august 2006 #3580 Skrevet 16. august 2006 HEldige dere som har vært brune! Tror jeg måtte flytta til en ørken og gått der uten klær i flere år jeg før jeg hadde blitt brun... Jeg får litt farge, men brun? Nope! Klar for MSN i kveld Sjarmis?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå