Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Enig med du i det!! :Nikke:

Din er også fin Annie, litt mystisk liksom!! (Lette etter mystisk-smiley men fant ikke..) Håper tonen er bedre med mannen, det er så kjipt når det er sånn.. *trøsteklem*  :klem:

Håper alle har det bra idag!! :)

Takk for støtten Nivea. Det går bedre i dag. Heldigvis. Vi snakker i allefall.... :)

Avataren min var et bilde jeg fant på VG tror jeg det var. Det er av en Pelikan, som nettopp våkner i morgensola.

Skrevet

Så bra dere er på talefot da, det er så slitsomt når det er litt amper stemning i heimen ja..

Her er det fred og ro som råder - mannen ser dvd med Lars Monsen og jeg sitter her!

Skrevet

Det er ikke super stemning for å si det sånn. Vi går forsiktig rundt hverandre, og ingen vil begynne samtalen som MÅ komme....

Gjest Dallandra
Skrevet

Vampyra du burde hatt den jeg fant som heter Vampyrella. Da tenkte jeg på deg med en gang :):)

Skrevet
Vampyra du burde hatt den jeg fant som heter Vampyrella. Da tenkte jeg på deg med en gang :)  :)

å?

Har du link?

Skrevet
Det er ikke super stemning for å si det sånn. Vi går forsiktig rundt hverandre, og ingen vil begynne samtalen som MÅ komme....

Da trenger du en :klem: for det er slitsomt å gå sånn ja.. Men, heldig som har en mann som vil snakke, vi er mer sånn som bare lar det går over og neste morra er alt greit igjen liksom. Skjønner at det kan bli for mye prat og altså.. Kanskje vi kan krysse mennene våre, så det blir litt jevnere fordelt?? :ler:

Gjest Dallandra
Skrevet

ja den var kanskje det Vampyra. Var mest navnet jeg så på da :blunke:

Nå forsøker jeg, - det nærmeste jeg fant til den originale Dallandra som jeg tok nicket mitt fra den gang da.

Gjest Dallandra
Skrevet

Jeg og. Men nå tror jeg det blir natta. (Som i de fleste tilfeller betyr lese bok til det ble for sent til å sovne tidlig IGJEN. Men ettersom klokka er snart halv tolv så er det for sent for det uansett. )

Skrevet

Tøff avatar Dallandra! :)

Jeg har lyst til å legge meg og lese jeg og, men egentlig burde jeg benytte muligheten til å scrappe litt album til sambo nå som han er borte...

Skrevet

Nå er jeg kjempe nysgjerrig... bynte å lese fra bynelsen her, er på side 40. men er så trøtt.. kan noen gi med et referat av hva som har skjedd med sjarmtroll og Dansken? :)

Skrevet

Jeg er bare en snartur innom og legger igjen et spor. Egentlig er jeg så heldig at mannen har åpnet en flaske vin :overrasket: og vi ser på Peter Sellers på tv. Så jeg burde bare pelle meg fort tilbake. :ler:

Lykke til på jobb alle dere som begynner i morra! :)

Natti natt. :klem:

Skrevet

Hei jenter :)

Det regner her idag, og jeg blir deppa av dette været :tristbla:

Men trøster meg med at jeg har hatt ferie, og da var det iallefall fint vær.

Lykke til på jobb i dag Silla:)

Tøff avatar Dallandra :)

Ha en fin dag alle sammen :klem:

Skrevet
Hei jenter :)

Det regner her idag, og jeg blir deppa av dette været  :tristbla:

Men trøster meg med at jeg har hatt ferie, og da var det iallefall fint vær.

Lykke til på jobb i dag Silla:)

Tøff avatar Dallandra :)

Ha en fin dag alle sammen :klem:

Takk for det Yamaha :klem: Er godt i gang. Har brukt et par timer på å våkne, men nå er jeg i siget! Måtte bare innom her en tur;)

Super avatar Dallandra!

Skrevet

Hei alle jentene mine! :klem:

Selv har jeg en av "drømme" formiddagene mine, dro på butikken og kjøpte inn ferskt deilig franskt brød, det nyeste Costume for å sjekke ut høstmotene, rasket med meg gratis oppskriftshefter (kooser meg med å lese oppskrifter jeg da) og kjappet meg hjem.

Så har jeg satt på tv'en i bakgrunnen, særlig NRK på denne tiden av døgnet, elsker å få med meg de ofte veldig gode dokumentarene som går da! har laget meg en kaffe lattè, og inntatt sofaen med den bærbare.

Så nå skal jeg bare kose meg litt med frokosten, så skal jeg lese meg ajour i dagboken og bloggen ;)

Ha en strålende dag jenter! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...